Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Siste gang jeg kjøper truse fra Accessorize.. den ene sløyfen falt av med én gang.. og det er ikke første gang det skjer på undertøy derfra. Elendig kvalitet.. :( Jeg vil ha Victoria's Secret.. *snufs* Men får kanskje muligheten i sommer da jeg og typen mest sannsynelig skal på sommerferie til California :D

Gjelder bare å få spart litt penger..

Mangler også julegaver, men desverre har jeg eksamen på onsdag, så får nok ikke gjort noe særlig shopping før den er ferdig.. *fortvilet*

Jeg hater virkelig eksamen.. umulig å få julestemning når man har sånne ting hengende over seg..

Jeg hadde tenkt å kjøpe trusen, men nå dropper jeg det. Kjedelig når det er så dårlig kvalitet.

Høres deilig ut med tur til Californa, jeg og vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å kjøpe trusen, men nå dropper jeg det. Kjedelig når det er så dårlig kvalitet.

Høres deilig ut med tur til Californa, jeg og vil!

Ja jeg ble litt pissed jeg.. MEN så var jeg innom og tittet litt i dag igjen, og da så jeg at det var kommet mange nye fine og kule..., så da fikk jeg plutselig lyst til å kjøpe flere likevel... æsj.. typisk.. må bare forsøke å styre meg..!

Men jeg kjøpte 3 par vanter;

- noen kremhvite angora vanter med "blomst" på

- og et par sorte vanter/hansker med skinnknapper

- også et par brune vanter/hansker med sløyfe på!

Så nå skal jeg ikke fryse på hendene mer!!

Også kjøpte jeg et elastisk belte.. Det ser ut som det her men har en gullspenne foran, ..veldig disco! Men tror det kan være kult rundt en sort plain topp.. når jeg virkelig skal ut og feste :) (Er godt mulig det var et dårlig kjøp og at belte blir forblivende ubrukt...hehe.. har en del av disse..uff)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Zelda Twilight Princess til kjæresten min i dag, som et forskudd på julegaven.. :) Klarte ikke la være da jeg var på Platekompaniet og så de bare hadde ett igjen :forvirret: Zelda er favorittspillet mitt, så selv om jeg har brukt litt i overkant av hva budsjettet mitt tillater så er det kanskje verdt det i og med at jeg regner med at jeg også får spille.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble litt pissed jeg.. MEN så var jeg innom og tittet litt i dag igjen, og da så jeg at det var kommet mange nye fine og kule..., så da fikk jeg plutselig lyst til å kjøpe flere likevel... æsj.. typisk.. må bare forsøke å styre meg..!

Hehe, det er typisk det. Glemmer den dårlige kvaliteten med en gang en ser noe fint :ler:

Jeg synes beltet så kult ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 75 % salg hos asos.com og det er 13 clutchvesker jeg vil ha.... åååh... *håpløst*

Og jeg klarer ikke velge :( Hvordan skal man elimenere bort ca 11 vesker? Gode råd mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 75 % salg hos asos.com og det er 13 clutchvesker jeg vil ha.... åååh... *håpløst*

Og jeg klarer ikke velge :( Hvordan skal man elimenere bort ca 11 vesker? Gode råd mottas med stor takk!

Salg?!!! :klappe::hoppe: *skynder meg inn på Asos sine nettsider*

(Håper støvlettene jeg har lyst på er nedsatt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salg?!!! :klappe::hoppe: *skynder meg inn på Asos sine nettsider* 

(Håper støvlettene jeg har lyst på er nedsatt...)

Det håper jeg også at de er:) Fant du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er listen med de veskene jeg står igjen med.... fra Asos.

Quilted Zip And Chain - men har en sort quilted veske fra før da, men den er mer formet..

Lace And Bow Clipframe Clutch utrolig fin.. men jeg er litt usikker på hva den kan brukes til..

Glitter Clipframe Clutch - partyveske deluxe

Posh Glitter Clutch - synes denne også er litt tøff..

Metallic Ruched Soft Clutch - tøff denne også..

Metallic Across Body Clipframe - ganske søt og fin denne også.. men hvor praktisk den er vet jeg ikke!

Retro Disco Clutch - ganske kul! Men spesiell farge da ;)

Så nå må jeg bare bestemme meg.. vet ikke hvordan portoen er på vesker, men hvis den er altfor høy vet jeg ikke om jeg gidder, jeg lever jo godt uten disse veskene også da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. siste krampe..

I dag har jeg vært på jobb og handlet:

- løse øyevipper (to forskjellige fra Vita)

- en marsipangris til julestrømpen til foreldrene mine

- et Company blad til søsteren min sin julestrømpe

- Beatles: LOVE og Diana Krall - From This Moment On til pappa (nødløsning ettersom jeg ikke fikk tak i noen av de andre ønskene)

puh.... sliten...

men om jeg har glemt noe nå så får det heller bare være, orker ikke mer!!

:riste:

:riste::riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gavene jeg ga i år:

(Kunne ikke risikere å skrive det før de hadde fått gavene siden de er så nysjerrige og sikkert kunne funnet på å rote seg inn på sidene her..)

Mamma:

Conte of Florence fleecegenser

Clinique Skin-Renewal Gavesett

(i tillegg at jeg sammen med søsteren min ga et sett med 3 glassboller fra Rosendahl, en bok av Paul Auster, Sopranos sesong 1 på DVD)

Pappa:

Beatles: Love cd

Tom Waits: Orphans cd

VAMP gitarnoter

4 Urtesalt fra Oliviers

(og sammen med søsteren min ga jeg Andreas Viestad kokebok 'Mine Beste Sider' og Eric Clapton cd)

Søster:

David & Goliath pysjamas

Hello Kitty tøfler

John Mayer plakat

Starbucks Tumbler Coffee Cup

Kjæreste:

Zelda Twilight Princess til Wii

Lacoste skjorte

DKNY Be Delicious parfymesett

Mormor:

Bok

Søster til mormor:

kaffe og stæsj fra Stockfleths

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...