Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Jeg har handlet for første gang på asos.com i dag. Er litt nervøs.. først fordi jeg egentlig ikke har råd, og for om ting kommer frem til jul.

:forvirret:

Jeg vil helst ha mye for pengene så jeg kjøpte bare småtterier, ikke klær, vesker eller noe stæsj, bare ting til julekalenderen til kjæresten min og kanskje gaver til søsteren.

Anatomicals hadde mye festlig, som disse som jeg vet noen kunne trenge..

Dessuten skal søsteren min få denne som alltid klager over fett hår, den så ufattelig stygg og 80-talls ut.. men den var billig ;)

Til slutt ble det denne dusjsåpen til meg eller noen andre.. den så så nam ut!

Blir spennende og se om pakken blir stoppet i tollen selv om verdien er på under 200 kroner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk to varer jeg bestilte fra eBay idag. David og Goliath pysjen så ut til å passe den, men ble skuffet over at den bare kan vaskes COLD MACHINE WASH, regner med at det er 30 grader.. Liker best når klær kan vaskes på opptil 60 grader :) ..hvertfall 40.. Må huske å spørre om slikt neste gang jeg kjøper noe på eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg ikke kjøpe NOE til meg selv.. men det ble

en brun bukse fra Only/Vero Moda, har samme i hvit og sort og er ganske fornøyd.. så ville ha i brun også, har lett lenge og endelig hadde de fått den inn.

Kjøpte også en brun/hvit rutete boblejakke som jeg også har siklet på lenge, men som har vært utsolgt, men nå fikk jeg endelig kjøpt den.

Også ble det et stort krus med engler på til min kjære venninne som elsker engler. Hun skal få noen duftlys med engler på i tillegg tenkte jeg :) .. men akkurat nå orker jeg ikke bruke mer penger.. ugh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom David & Goliath pysjamasbuksen min, det var en Medium, men den var ekstremt lang. Og stoffet var ikke så veldig godt egentlig, så ble litt skuffet egentlig. Får se om den kanskje fungerer bedre som en gave til noen som er litt høyere enn jeg selv er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig ferdig med julekalender til både søster og kjæreste, men mistenker at de begge leser her inne.. søster er snik og kjæresten min tipset om denne siden.. så kan ikke legge ut alt jeg har kjøpt, men får gjøre det fortløpende i stedet :)

Dag 1:

Kjæreste fikk: haribo-rull og mentos fruit (to av hans favoritter..)

Søster fikk: brunt silkehårbånd med prikker fra H&M

Dag 2:

Kjæreste fikk: te i løsvekt- Bali Night

Søster fikk: julemelkesjokolade

Dag 3:

Kjæreste fikk: Anatomicals Energy patches

Søster fikk: sølvfarget hjertekjede fra H&M Divided

Dag 4:

Kjæreste fikk: Spaghetti krydder (fancy, ikke sånn billig)

Søster fikk: to duftlys og marsipan

Dag 5:

Kjæreste fikk: to flasker sjampo (fordi man må få noen nyttige gaver også)

Søster fikk: Brent cd med Jessica Simpson

Dag 6:

Kjæreste fikk: to små sjokolader

Søster fikk: liten brosje

Dag 7:

Kjæreste fikk 5 parfymeprøver

Søster fikk: Gløgg-te og tesil

Dag 8:

Kjæreste fikk Stimorol Fusion tyggegummi

Søster fikk: duftlys

Dag 9:

Kjæreste fikk: såpe

Søster fikk: nescafe caramel pakke

Dag 10:

Kjæreste fikk: Hang-over cure fra Anatomicals

Søster fikk: godis

Dag 11:

Kjæreste fikk: Chillinøtter

Søster fikk:

Dag 12:

Kjæreste fikk: en stilig rørepinne (burde kanskje kjøpt fler..)

Søster fikk: brosje (igjen!..tror jeg gikk litt i surr)

Dag 13:

Kjæreste fikk: PS2 spill (kjøpt brukt da)

Søster fikk: marsipangris

Dag 14:

Kjæreste fikk: Oreo

Søster fikk: Hårspenner

Dag 15:

Kjæreste fikk: Hangover-cure (ja jeg vet..enda en...ikke spesielt originalt, men det var en annen type da så kanskje én av de funker:)

Søster fikk: Kokebok

Dag 16:

Kjæreste fikk: to glass

Søster fikk: fin håndsåpe og vattpinner i fin eske

Dag 17:

Kjæreste fikk: smarties julesjokoladefigurer

Søster fikk: oreo

Angrer litt på kalenderen jeg altså.. særlig på den til kjæresten.. føler ikke jeg fikk til å lage kalender, og føler jeg nærmest må mase på han for at han skal åpne.. dessuten er det bare to gaver han liksom har virket å bli glad for.. jaja.. Søster derimot setter større pris på det hun får heldigvis!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Tanum før jobb og kjøpte inn pakker med gavebånd, rosetter og annet til å pynte gavene med. Det selger som hakka møkk så er nødt til å sikre meg før det blir tomt.. Som regel er jeg alt for sent ute og må nøye meg med stygge og dyre gavebånd og merkelapper. Men jeg har lært.. det skal ikke skje i år!

Klarte heller ikke motstå denne

boken på Tanum til 169 kroner. Føler det er litt galt å kjøpe noe til meg selv før jul, så den får vel bli en gave ... om oss venninnene skal gi gaver til hverandre i år da.. det er jo ikke avklart ennå.. hvis ikke får jeg vel beholde den selv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har handlet for første gang på asos.com i dag. Er litt nervøs.. først fordi jeg egentlig ikke har råd, og for om ting kommer frem til jul.

:forvirret:

Jeg vil helst ha mye for pengene så jeg kjøpte bare småtterier, ikke klær, vesker eller noe stæsj, bare ting til julekalenderen til kjæresten min og kanskje gaver til søsteren.

Anatomicals hadde mye festlig, som disse som jeg vet noen kunne trenge..

Dessuten skal søsteren min få denne som alltid klager over fett hår, den så ufattelig stygg og 80-talls ut.. men den var billig  ;)

Til slutt ble det denne dusjsåpen til meg eller noen andre.. den så så nam ut!

Blir spennende og se om pakken blir stoppet i tollen selv om verdien er på under 200 kroner..

Har du fått varene fra Asos? Ser at jeg bestilte fra dem samme dagen som du gjorde det. Jeg har enda ikke fått varene. Er litt utålmodig.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karamba!

Ja jeg fikk hentelapp på pakken fra ASOS fra posten 29.Nov.. så de kom frem i tide..

Kanskje du bestilte noe som gjorde at de krevde større emballasje eller en vare som var midlertidig utsolgt slik at de må vente på den før de sender av gårde?

Håper du snart får pakken din da :) Min pakke var veldig liten..

Men det er utroooolig kjedelig å vente.. hvertfall når det er gaver! Da begynner det å bli litt kritisk å få pakken i tide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Den dusjsåpen (Bomb Cosmetics Ice Cream Body Wash) så kjempegod ut ! Fikk lyst på en selv.. :sjenert: Håper på tilbakemelding om hvordan den er, når du får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dusjsåpen (Bomb Cosmetics Ice Cream Body Wash) så kjempegod ut ! Fikk lyst på en selv.. :sjenert: Håper på tilbakemelding om hvordan den er, når du får den :)

Jeg har fått den! Men ikke testet den ennå..ettersom jeg er usikker på om jeg skal gi den bort eller ikke.. :)

men lover å gi en full rapport når den eventuelt prøves :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hjemme og gjort oppgaver i finans og jobbet 4 timer. Rakk å kjøpe meg disse trusene som jeg har siklet på lenge.. de ser mye dyrere ut enn de er og det liker jeg :)

også kjøpte jeg et par sokker med jordbær på..fordi de var så søte og fordi alle sokkene mine forsvinner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne var innom Storo Senter etter en forelesning.. og da ble det visst noen innkjøp likevel..

Dagens handling:

* sort basic genser fra H&M til 98 kroner (var helt desperat etter en genser etter som den jeg hadde på meg luktet så rart..)

* Dove deodorant stick (har bare brukt Sterilan tidligere så spent på hvordan den er)

* Lipgloss fra H&M på 50%.. fant en i sommer jeg likte dødsgodt, den er godterirosa og lukter godis.. med litt glitter.. tror jeg kler fargen så sikret meg en ekstra :)

* Shimmer lotion fra H&M.. huff de klarer å få det til å se så fristende ut, så det ble en tube lys champagne-shimmerkrem, men den er sikkert elendig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
også kjøpte jeg et par sokker med jordbær på..fordi de var så søte og fordi alle sokkene mine forsvinner :(

Skulle du hatt denne geniale oppfinnelsen? Sokkeklyper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite shopping på meg i det siste.. er fordi jeg har eksamen på onsdag og fordi jeg må prioritere å bli ferdig med julegavene før jeg kan kjøpe unødvendige ting til meg selv, dessuten må jeg jo se hva jeg får til jul ;)

Har kjøpt en del julegaver da :)

Men ikke helt ferdig.. :forvirret: typisk meg.

Ønskeliste fra asos.com;

Primp genser - kanskje litt fjortis, men den ser så god ut..

Sko med blonder er lekkert.. men hva jeg skulle bruke dem til aner jeg ikke

En stykk fin veske i samme stil som skoene

Nesten matchende ballerinasko nice..

Utrolig kul og bra glittereyeliner har tre farger fra før, og de er geniale for fest

Barry M Cosmetics Eye Glitter beste partysminken!

Barry M Dazzle Dust er en vinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært hjemme og gjort oppgaver i finans og jobbet 4 timer. Rakk å kjøpe meg disse trusene som jeg har siklet på lenge.. de ser mye dyrere ut enn de er og det liker jeg :)

også kjøpte jeg et par sokker med jordbær på..fordi de var så søte og fordi alle sokkene mine forsvinner :(

[/quote

De trusene var fine! Kan jeg spørre hva de kostet?

Sokker forsvinner sånn er det - jeg må kjøpe nye titt og ofte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trusene var fine! Kan jeg spørre hva de kostet?

Sokker forsvinner sånn er det - jeg må kjøpe nye titt og ofte  :ler:

De koster 79 kr, så de er litt dyrere enn de vanlige.. de fleste koster jo rundt 55 kroner, men måtte ha de.. De ligner nemlig på noen jeg kjøpte på Victoria's Secret i USA for noen år tilbake, som er helt fantastisk fine :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gang jeg kjøper truse fra Accessorize.. den ene sløyfen falt av med én gang.. og det er ikke første gang det skjer på undertøy derfra. Elendig kvalitet.. :( Jeg vil ha Victoria's Secret.. *snufs* Men får kanskje muligheten i sommer da jeg og typen mest sannsynelig skal på sommerferie til California :D

Gjelder bare å få spart litt penger..

Mangler også julegaver, men desverre har jeg eksamen på onsdag, så får nok ikke gjort noe særlig shopping før den er ferdig.. *fortvilet*

Jeg hater virkelig eksamen.. umulig å få julestemning når man har sånne ting hengende over seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde forresten en ny drikke i går som jeg likte veldig godt; Firefly. Det kom i mange forskjellige smaker og med ulike ingredienser som skulle hjelpe deg i ulike "situasjoner". Siden jeg satt og studerte valgte jeg "Sharpen Up" som inneholdt grapefrukt, pasjonsfrukt og en eller annen mystisk urt Yerba Maté, ginseng og kardemomme ++ .. Om den hjalp? Tja, jeg følte det! Men nå var jeg skikkelig daff.. så kan være alt hadde hjulpet, men jeg vil prøve de andre også :) Bare synd den var priset til 27 kroner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...