Gå til innhold

Hvor gammel var du da du begynte å studere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18, rett fra vgs. Jeg var den yngste i klassen. Hadde jeg valgt på nytt hadde jeg gjort noe annet et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 år, rett fra vgs. Blir nok å jobbe et par år etter bachelor før jeg starter på masteren, siden jeg har så og si null relevant arbeidserfaring innenfor det jeg studerer.



Anonymous poster hash: 04462...75b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 24 , har ikke begynt.



Anonymous poster hash: e5e47...d6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var såpass skolei da jeg gikk på vgs egentlig, men etter jeg var ferdig med VK2 IKT-driftsfag så søkte jeg meg som lærling på en skole som jeg var i 3 år.

Så flytta jeg til Sverige og jobbet der i 3 år og i 2010 bestemte jeg meg for å få generell studiekompetanse slik jeg kommer inn på bachelor linja. Så alt i alt var jeg vel 26-27 da begynte ordentlig på skole igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet et halvt år før jeg begynte (profesjon), var da 19,5år. Veldig glad jeg kom i gang så fort:) jeg møtte mannen min relativt tidlig, og fikk lyst på barn allerede i midten av 20årene. Men rakk da likevel å bli ferdig utdannet og jobbe er par år før jeg fikk barn som 26år.

Mtp hvor mye det har lønnet seg økonomisk både å komme opp i så høy lønn i ung alder, og mtp pensjon osv, er det også et valg jeg er glad jeg tok!

Jeg brukte en del tid på vgs på å tenke på hva jeg ville bli, så valget var klart:) da hadde jeg også noe å jobbe mot karaktermessig.

Anonymous poster hash: b1a8c...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...