Gå til innhold

Hvorfor liker ikke jenter menn som drar ut på byen?


Summers

Anbefalte innlegg

Ser flere innlegg hvor jenter skriver eksplisitt at de ikke ønsker en kjæreste som drar ut på byen. Hva har de jentene i mot at man har det sosialt en kveld i uka?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du kvinner? Jenter og menn i samme setning i dette tilfellet høres feil ut.

Anonymous poster hash: 04eb6...11d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kanskje sine grunner for å tro at deres menn kommer til å treffe andre kvinner som de ikke klarer å holde fingrene av da?

Ellers er det jo mange som sliter med sjalusi... Det er jo trist for alle parter involvert og jeg mener at de som stoler på partneren sin kommer ikke til å ha noe imot at han drar ut på byen en gang i blant.

Og da legger jeg trykk på en gang i blant, da jeg også mener at dersom man er i et forhold så burde man ikke ha et like stort behov for å dra på byen hver helg som man kanskje har som singel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du kvinner? Jenter og menn i samme setning i dette tilfellet høres feil ut.

Anonymous poster hash: 04eb6...11d

Ikke nødvendigvis når det kommer fra ts.

Anonymous poster hash: 0c76b...560

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis når det kommer fra ts. Anonymous poster hash: 0c76b...560

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'>

Anonymous poster hash: a1029...c26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reagert på det samme, ser både menn og kvinner som mener at man helst ikke skal gå ut uten kjæresten, og iallefall ikke dra på ferien uten osv. Har sett masse tråder her med "jeg får ikke lov av kjæresten" i tittelen, blir like sjokkert hver gang, det er så fjernt for meg å ha et sånt forhold.

Er bare forskjell på folk, noen er mer sjalu enn andre. Og så virker det som det er en hel del mennesker som mener at man bare skal "vokse fra" fest og moro når man har fått en kjæreste, at det å gå ut er noe bare single gjør. Og ikke minst at man heller ikke trenger like mye venner eller et eget liv utenfor forholdet lengre, iallefall ikke venner av motsatt kjønn, og å ha kontakt med en eks er bare det mest sinnsyke disse personene kan tenke seg.

Personlig hadde jeg ikke holdt ut en halv dag engang i et forhold hvor han mente jeg ikke kunne feste uten han, eller hadde drevet og ringt og sendt meldinger hele kvelden om jeg gjorde det. Jeg har ei venninne som alltid tilbringer halve festen i telefonen, fordi kjæresten driver og ringer hele tiden, og så blir han jævlig gretten om hun ikke tar den og gir henne masse skyldfølelse.

Løp for livet, sier nå jeg.



Anonymous poster hash: d89e5...439
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig å ha det sosialt på andre måter enn å 'gå på byen'.

Men sjeldent reelle alternativer om man er en del mennesker som skal ha det gøy.

Fordi kvinner velger egen komfort gjerne på bekostning av andres hygge.

Korrekt.

For da ligger de rundt

De har kanskje sine grunner for å tro at deres menn kommer til å treffe andre kvinner som de ikke klarer å holde fingrene av da?

Ellers er det jo mange som sliter med sjalusi... Det er jo trist for alle parter involvert og jeg mener at de som stoler på partneren sin kommer ikke til å ha noe imot at han drar ut på byen en gang i blant.

Og da legger jeg trykk på en gang i blant, da jeg også mener at dersom man er i et forhold så burde man ikke ha et like stort behov for å dra på byen hver helg som man kanskje har som singel...

Ja, man må stole på kjæresten og selv med alkohol så kreves det en del for at mannen skal få seg en annen jente på byen. Menn må som oftest jobbe for å få seg en jente, det er ikke så vanlig at en jente pusher en full mann til å bli med henne hjem.

Og det blir svaret til det siste avsnittet også, om man ikke går på byen for å få seg en jente så er det jo ikke naturlig å kutte ut byturene. En gang i uka er jo egentlig ikke så mye. I hvert fall når man er ung.

Jeg har reagert på det samme, ser både menn og kvinner som mener at man helst ikke skal gå ut uten kjæresten, og iallefall ikke dra på ferien uten osv. Har sett masse tråder her med "jeg får ikke lov av kjæresten" i tittelen, blir like sjokkert hver gang, det er så fjernt for meg å ha et sånt forhold.

Er bare forskjell på folk, noen er mer sjalu enn andre. Og så virker det som det er en hel del mennesker som mener at man bare skal "vokse fra" fest og moro når man har fått en kjæreste, at det å gå ut er noe bare single gjør. Og ikke minst at man heller ikke trenger like mye venner eller et eget liv utenfor forholdet lengre, iallefall ikke venner av motsatt kjønn, og å ha kontakt med en eks er bare det mest sinnsyke disse personene kan tenke seg.

Personlig hadde jeg ikke holdt ut en halv dag engang i et forhold hvor han mente jeg ikke kunne feste uten han, eller hadde drevet og ringt og sendt meldinger hele kvelden om jeg gjorde det. Jeg har ei venninne som alltid tilbringer halve festen i telefonen, fordi kjæresten driver og ringer hele tiden, og så blir han jævlig gretten om hun ikke tar den og gir henne masse skyldfølelse.

Løp for livet, sier nå jeg.

Anonymous poster hash: d89e5...439

Bingo. Man burde jo egentlig være glad for at man har en kjæreste som har et bra sosialt liv.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil ;)

Nå er jeg spent på å få servert en generalisering som er velformulert som fakta og det til tross for at det er en subjektiv mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Nå er jeg spent på å få servert en generalisering som er velformulert som fakta og det til tross for at det er en subjektiv mening.

svarte på personlig grunnlag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke taklet at kjæresten hadde villet gå ut hver helg. En gang i blant med kamerater er helt greit! Men tar det som et tegn at han ikke vil være med bare meg hvis han "må" ut på byen hver uke



Anonymous poster hash: 19ced...487
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg foretrekker en mann. Familiemann. Ikke en flyfille som flørter med damer ute på byen. De fleste slutter å gå ut på byen av naturlige grunner etter endt studietid...

Anonymous poster hash: 73553...20a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha en "festløve" fordi det er veldig langt fra hva jeg selv er. Jeg liker mye bedre sosiale sammenkomster i roligere omgivelser enn "ut på by'n å feste". Jeg har aldri selv vært en som fester og drar på by'n. De kvalitetene jeg ønsker i en mann tilsier at han selv ikke er en som drar på by'n og fester en gang i uka.

Betyr ikke at han aldri kan dra ut med kamerater, men han passer dårlig med meg om han skulle være en av de mange som ser frem til helgen for da er det fyll, fest og by tur med gutta/vennegjengen.

Heldigvis ikke noe problem da, typen er like glad i en slapp kveld på sofaen som meg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart må jo fraset om "ekte menn" komme. Vi venter i spenning!

Ekte menn liker iskrem.

Ekte kvinner også.

Mmm, is.

Anonymous poster hash: 8aace...442

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...