Gå til innhold

Menn og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke horebukk heller. Horebukk er et ord for mennesker som kjøper sex. Om han får sexen gratis så kan man ikke kalle vedkommende for det :)

Nei, horebukk er betegnelsen på en mann som har mye sex med mange forskjellige. Det har ingenting med sexkjøp å gjøre.

Anonymous poster hash: 1490a...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ...sunny...

for noen er det et førstevalg. jeg dater ikke så i de tilfellene jeg har fått meg kjæreste har vært via ONS

Om man er på utkikk etter et varig forhold, så begynner man ikke med sex. Man begynner med dating, flørting og å bli kjent med hverandre. Jeg har i hvertfall såpass respekt for meg selv at jeg ikke ligger med den første og beste som byr seg. Mannen min har sagt at en av de tingene som virkelig tente ham ved meg, var at han måtte vente med sex. Det var hele tiden en herlig spenning i luften. Gir ikke bort kroppen min til en som kun er ute etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Det er flotte, sunne verdier, høres ut som en kjernekar. Heldig den dama som ender opp med denne hingsten. Not.

Anonymous poster hash: 6b5ce...5be

kan da være en flott mann selv om han liker sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Om man er på utkikk etter et varig forhold, så begynner man ikke med sex. Man begynner med dating, flørting og å bli kjent med hverandre. Jeg har i hvertfall såpass respekt for meg selv at jeg ikke ligger med den første og beste som byr seg. Mannen min har sagt at en av de tingene som virkelig tente ham ved meg, var at han måtte vente med sex. Det var hele tiden en herlig spenning i luften. Gir ikke bort kroppen min til en som kun er ute etter sex.

Det er en vesentlig forskjell på å ligge med den første som byr seg og det å være selektiv. Jeg tsr ikke hva som helst eller hvem som helst. Og jo, noen forhold begynner med sex. Enten du vil tro det eller ei.

Din mann er ikke representativ for hele norges befolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde aldri hatt sex med noen uten å kjenne personen, og vite at vi har mer å bygge på enn sex. Menn liker å jakte, ikke å få ting gratis på første date.

Jeg liker ikke å jakte. Jeg røper en eventuell interesse, og om det ikke tas initiativ da fra kvinnen så dropper jeg hele greia. Skal aldri krype for noen. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: 41de9...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er på utkikk etter et varig forhold, så begynner man ikke med sex. Man begynner med dating, flørting og å bli kjent med hverandre. Jeg har i hvertfall såpass respekt for meg selv at jeg ikke ligger med den første og beste som byr seg. Mannen min har sagt at en av de tingene som virkelig tente ham ved meg, var at han måtte vente med sex. Det var hele tiden en herlig spenning i luften. Gir ikke bort kroppen min til en som kun er ute etter sex.

Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ...sunny...

Det er en vesentlig forskjell på å ligge med den første som byr seg og det å være selektiv. Jeg tsr ikke hva som helst eller hvem som helst. Og jo, noen forhold begynner med sex. Enten du vil tro det eller ei.

Din mann er ikke representativ for hele norges befolkning.

Ja noen forhold begynner helt sikkert med sex, det er jeg ille i tvil om. MEN,ts. er ute etter et forhold, og lurer på hvordan hun kan luke bort dem som kun er ute etter sex. Og da tror jeg det er lurere å bli kjent med hverandre og se om typen fortsatt er interessert, enn å hoppe rett til køys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ja noen forhold begynner helt sikkert med sex, det er jeg ille i tvil om. MEN,ts. er ute etter et forhold, og lurer på hvordan hun kan luke bort dem som kun er ute etter sex. Og da tror jeg det er lurere å bli kjent med hverandre og se om typen fortsatt er interessert, enn å hoppe rett til køys.

Har aldri påsått noe annet. Jeg sier bareat forhold kan like greit begynne med sex. Noe du ikke var enig i om man ønsket et forhold.

Jeg har aldri sagt hva ts skal eller ikke skal gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

Har aldri påsått noe annet. Jeg sier bareat forhold kan like greit begynne med sex. Noe du ikke var enig i om man ønsket et forhold.

Jeg har aldri sagt hva ts skal eller ikke skal gjøre

Men skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å understreke at noen forhold begynner med sex. Det er vel lite relevant for ts. og det tråden handler om, når hun lurer på hvordan hun kan finne en fyr som ikke kun er ute etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Men skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å understreke at noen forhold begynner med sex. Det er vel lite relevant for ts. og det tråden handler om, når hun lurer på hvordan hun kan finne en fyr som ikke kun er ute etter sex.

Fordi noen utrykte det motsatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Det har jo ingenting med saken å gjøre.

Jo faktisk. For ts kan aldri være sikker på om en mann er ute etter kun sex eller ei. Selv om han venter med sex. Mange lover gull og grønne skoger for å nedlegge jenter så selv om han venter så trenger ikke det bety at han er seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

Jo faktisk. For ts kan aldri være sikker på om en mann er ute etter kun sex eller ei. Selv om han venter med sex. Mange lover gull og grønne skoger for å nedlegge jenter så selv om han venter så trenger ikke det bety at han er seriøs.

Tror ikke han gidder å vente tre mnd. uten at han er ute etter noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han gidder å vente tre mnd. uten at han er ute etter noe mer.

Var det så lenge du ventet?

Anonymous poster hash: c1b19...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er flotte, sunne verdier, høres ut som en kjernekar. Heldig den dama som ender opp med denne hingsten. Not.

Anonymous poster hash: 6b5ce...5be

Ærlighet er kjærlighet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at mange her inne har erfaringer med at menn flest ligger med damer så fort de får sjansen (helst single menn - men også enkelte drittsekker som er i et forhold ligger rundt om de får mulighet).

Jeg har merket en del av det, at enkelte av kompisene mine hadde lett hoppet på meg om jeg bød meg fram for dem. Mens andre ikke gjør det samme selv om jeg vet at de liker meg og er single.

Eller har jeg feil inntrykk? Har det noe med interesse for jenta å gjøre?

Hvilke type menn er disse etter deres erfaringer, og hvordan kjenner man igjen en typisk player fra en som ikke er det?

Anonymous poster hash: 7d167...9ef

Det høres ut som en god observasjon. Noen gutter har ikke de "sperrer" eller "sosiale antenner" for å ta steget videre. Ofte koste hva det vil.

Også har du gutter som tenker litt lenger enn nesen sin, og tar ting rolig.

Så ja det finnes ulike holdninger hos gutter og menn. Suprise :)

Beste veien du kan se om en er player, er om han går litt for raskt frem. Standar er at en player forteller hvor "fin, søt, pen" du er. Han kan også si ting som er både frekke og stygge bare for å få deg til å motbevise hans utsagn, da har han opprettet kommunikasjon med deg.

En som ikke er player, vil ikke prøve å manipulere. Du merker at han er seg selv, og trenger ikke fortelle deg hvor god han er, hvor fin du er. Det er mer naturlig blikk kontakt og kjemi.

Følg magefølelsen, og ikke legg for mye i det folk sier.

Anonymous poster hash: b7d3e...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg traff min nåværende kjæreste ventet vi rundt 2-3 mnd (husker ikke nøyaktig). Og det var mest fordi han ville. han følte seg ikke "klar". For han er sex veldig spesielt, og kun noe man gjør med noen man er glad i. Alle menn er forskjellig



Anonymous poster hash: 448d8...274
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare prøve deg frem. Er jo ikke akkurat verdens undergang om du har sex med en som ikke ender opp med å gifte seg med deg.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...