Gå til innhold

Typen min kjøper parfymer, og tilbringer tid med eksen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg for sjalu? Typen min kjøper dyre parfymer til eksen sin og tilbringer tid med henne. Både hjemme hos henne og ellers. Vi bor hver for oss, og jeg blir så usikker når jeg leser at hun takker for parfymen på facebook osv. I perioder hører jeg lite ifra han, og i perioder er han engasjert i meg. Burde jeg dumpe han? Eller er jeg for sjalu?

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

HERREGUD! dette hadde jeg aldri godtatt, personlig ville jeg ikke att typen min skulle vært med eksen (litt anderledes hvis dem har barn). jeg tenker at når man har fått seg ny dame så legger man fortiden fra seg. du burde si i fra. lett å finne ut om han har gått videre og hvem han tar hensyn til.å kjøpe gave til eksen... nei her er det ugler i mosen.

Anonymous poster hash: 0acf0...c2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du om parfymen er en gave, eller har han gjort henne en tjeneste å kjøpe med? Jeg mener det ikke trenger å være noe galt i å være venn med eksen. Det kan være en helt annen (og ufarlig) kjærlighet enn den han føler for deg.

Anonymous poster hash: b42d7...6a9

I bet my ass at det var en gave

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD! dette hadde jeg aldri godtatt, personlig ville jeg ikke att typen min skulle vært med eksen (litt anderledes hvis dem har barn). jeg tenker at når man har fått seg ny dame så legger man fortiden fra seg. du burde si i fra. lett å finne ut om han har gått videre og hvem han tar hensyn til.å kjøpe gave til eksen... nei her er det ugler i mosen.

Anonymous poster hash: 0acf0...c2d

Det er vondt å ta hjertesorgen. Men jeg føler allikevel at jeg bør klare å ta den. Og gå videre med livet mitt. For han kan ikke være nok interessert i meg som driver på å har sånn kontakt med sin eks.

Det er vondt, men jeg må prøve å komme igjennom dette.

Jeg føler at jeg får bare trekke meg unna. Og at det er ingen vits å si mer. For jeg har fortalt om hva som plaget meg før, men han bryr jo seg ikke. Så dermed har jeg ikke et ord mer å si han. Han får "krype" litt og vise at jeg er verdt noe, eller så gidder jeg ikke å svare han hvis han sier noe.

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bet my ass at det var en gave

Jeg er ikke helt sikker på om dette er en gave. Men jeg har hatt en mistanke til at noe er galt. Jeg tror personlig at han ønsker å ha i "pose og sekk". Dvs, : hvis jeg stikker, så finner han en annen dame som han driver på samme måte på med. Han kommer til å fortsette å ha kontakt med eksen.

Men jeg er lei av å være en nummer to kvinne, så jeg velger å se på meg selv som for verdifull til det.

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nå har jeg faktisk lyst til å begynne å være like dum som han. Kanskje jeg skal gå rundt å kjøpe dyre gaver til andre menn? ;)

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

Kjøp heller dyre gaver til deg selv og dump typen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i et forhold der jeg måtte forholde meg til en besteveninne som også var en eks ellernoe. Personlig vil jeg aldri blande meg inn igjen med noen som har ekser som bestevenner, ikke at jeg sier at alle sånne tilfeller er galt osv, men i det forholdet jeg var i så ble jeg kun nedtrykt, han skjulte ting for meg, og hvis jeg følte meg såret og sjalu fikk jeg kun en skyllebøtte og beskyldninger om at jeg ville ødelegge vennskapet demmes osv om jeg reagerte på når de fks planla å dra på sydenferie uten at jeg fikk være med. I ettertid når jeg har pratet med folk osv så ser jeg at jeg hadde all grunn til å reagere sånn jeg gjorde, og jeg er jævlig glad for at jeg slipper å være i et sånt nedtrykkende forhold som til slutt bare stjal energi. Jeg var veldig redd for å reagere først pga jeg ville ikke bli sett på som "dramatisk".

En ting er at man skal gi hverandre frihet i et forhold, men samtidig så er det jo noe som heter å respektere hverandres følelser, og jeg tror ikke folk må analysere så veldig mye i hytt og pine for å finne ut at å være sammen med en som er bestevenn med eksen, IKKE er lett, og det er NORMALT, og ikke minst ganske berettiget å føle seg sånn du gjør. Det gjør deg ikke til noen dramaqueen. Det er noe med at den eksen har vært så nære kjæresten din emosjonelt og sikkert seksuelt og. Og kjæresten din burde ikke overse at det faktisk ikke er et pluss når man får seg ny kjæreste, og når de gir hverandre gaver osv...jeg mener...unnskyld meg...gjør deg selv en tjeneste og finn deg noen som ikke drar med seg eksen inn i forholdet. Min erfaring er at jeg hadde aldri noe bra forhold med eksen min pga besteveninna has, hu tok for mye plass. Så da gikk jeg.



Anonymous poster hash: 9d24e...551
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg for sjalu? Typen min kjøper dyre parfymer til eksen sin og tilbringer tid med henne. Både hjemme hos henne og ellers. Vi bor hver for oss, og jeg blir så usikker når jeg leser at hun takker for parfymen på facebook osv. I perioder hører jeg lite ifra han, og i perioder er han engasjert i meg. Burde jeg dumpe han? Eller er jeg for sjalu?

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

Dump idioten!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i et forhold der jeg måtte forholde meg til en besteveninne som også var en eks ellernoe. Personlig vil jeg aldri blande meg inn igjen med noen som har ekser som bestevenner, ikke at jeg sier at alle sånne tilfeller er galt osv, men i det forholdet jeg var i så ble jeg kun nedtrykt, han skjulte ting for meg, og hvis jeg følte meg såret og sjalu fikk jeg kun en skyllebøtte og beskyldninger om at jeg ville ødelegge vennskapet demmes osv om jeg reagerte på når de fks planla å dra på sydenferie uten at jeg fikk være med. I ettertid når jeg har pratet med folk osv så ser jeg at jeg hadde all grunn til å reagere sånn jeg gjorde, og jeg er jævlig glad for at jeg slipper å være i et sånt nedtrykkende forhold som til slutt bare stjal energi. Jeg var veldig redd for å reagere først pga jeg ville ikke bli sett på som "dramatisk".

En ting er at man skal gi hverandre frihet i et forhold, men samtidig så er det jo noe som heter å respektere hverandres følelser, og jeg tror ikke folk må analysere så veldig mye i hytt og pine for å finne ut at å være sammen med en som er bestevenn med eksen, IKKE er lett, og det er NORMALT, og ikke minst ganske berettiget å føle seg sånn du gjør. Det gjør deg ikke til noen dramaqueen. Det er noe med at den eksen har vært så nære kjæresten din emosjonelt og sikkert seksuelt og. Og kjæresten din burde ikke overse at det faktisk ikke er et pluss når man får seg ny kjæreste, og når de gir hverandre gaver osv...jeg mener...unnskyld meg...gjør deg selv en tjeneste og finn deg noen som ikke drar med seg eksen inn i forholdet. Min erfaring er at jeg hadde aldri noe bra forhold med eksen min pga besteveninna has, hu tok for mye plass. Så da gikk jeg.

Anonymous poster hash: 9d24e...551

Takk for svar. Ja det føles skikkelig nedtrykkende ut. Hvem ønsker å ha et forhold med en som forteller at den beste vennen i livet sitt er eksen. Jeg har spurt han om hvorfor de ikke kan være sammen når de på død og liv må ha så nær kontakt. Da har han forklart at de fungerer bare som venner. Men hun er en virkelig god venn og den beste vennen han har i livet sitt. Jeg føler meg jp helt tilsidesatt.

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ja det føles skikkelig nedtrykkende ut. Hvem ønsker å ha et forhold med en som forteller at den beste vennen i livet sitt er eksen. Jeg har spurt han om hvorfor de ikke kan være sammen når de på død og liv må ha så nær kontakt. Da har han forklart at de fungerer bare som venner. Men hun er en virkelig god venn og den beste vennen han har i livet sitt. Jeg føler meg jp helt tilsidesatt.

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

Da tror jeg du skal virkelig sette deg ned og tenke over på om du orker dette mer, i og med at du posta denne problemstillingen så tyder det jo på at det plager deg mye. Det som skjedde med meg var at jeg var altfor lenge i det forholdet jeg var i, og når ingenting kom igjennom av det jeg sa til han jeg var sammen med så endte det opp med at jeg prøvde å slutte å bry meg, som igjen utvikla seg at jeg ble helt kald følelsesmessig og rett og slett distanserte meg fra ham for å takle klumpen jeg altid hadde i magen. Noe som heller ikke ble riktig.

Greia er ikke prøv å tving deg selv til å fortsette å være i en situasjon når du innerst inne vet at det drar deg ned. Å gjøre det slutt med noen kommer alltid til å være vanskelig uansett men det er ikke noe vits å utsette det om du tenker det er det du vil gjøre. Til syvende og sist må du tenke hva som er best for deg og ditt liv for å være lykkelig, det er det eneste riktige. og denne eksen hindrer deg jo faktisk fra å være lykkelig med forholdet ditt, og det kommer alltid til å ha innvirkning på deg. Jeg mener du trenger ikke gå rundt med sånne slitsomme følelser. Så det er muligens riktig for deg nå å bare komme deg videre og ikke fortsette å prøve å bygge et tårn som alltid raser ned.

Anonymous poster hash: 9d24e...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke engang at man må spørre om dette er noe man bør tolerere? Det er så mange liknende tråder her inne, at jeg lurer på om folk ikke eier selvrespekt i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du skal virkelig sette deg ned og tenke over på om du orker dette mer, i og med at du posta denne problemstillingen så tyder det jo på at det plager deg mye. Det som skjedde med meg var at jeg var altfor lenge i det forholdet jeg var i, og når ingenting kom igjennom av det jeg sa til han jeg var sammen med så endte det opp med at jeg prøvde å slutte å bry meg, som igjen utvikla seg at jeg ble helt kald følelsesmessig og rett og slett distanserte meg fra ham for å takle klumpen jeg altid hadde i magen. Noe som heller ikke ble riktig.

Greia er ikke prøv å tving deg selv til å fortsette å være i en situasjon når du innerst inne vet at det drar deg ned. Å gjøre det slutt med noen kommer alltid til å være vanskelig uansett men det er ikke noe vits å utsette det om du tenker det er det du vil gjøre. Til syvende og sist må du tenke hva som er best for deg og ditt liv for å være lykkelig, det er det eneste riktige. og denne eksen hindrer deg jo faktisk fra å være lykkelig med forholdet ditt, og det kommer alltid til å ha innvirkning på deg. Jeg mener du trenger ikke gå rundt med sånne slitsomme følelser. Så det er muligens riktig for deg nå å bare komme deg videre og ikke fortsette å prøve å bygge et tårn som alltid raser ned.

Anonymous poster hash: 9d24e...551

Jeg tror at fyren rett og slett har brukt meg for sex. Han lot som om han var forelsket og som om han var seriøs. Men det tror jeg ikke at han er. Jeg har fortalt han at dette plager meg. Det vet han men han betrygger meg ikke. Derfor har jeg bestemt meg for å holde unna facebook og oppdateringer om han og eksen på fb nå. Jeg sendte han meldinger og hørte hvordan det gikk osv. Og da skrev han bare helt likegyldig tilbake. Jeg nevnte ikke eksen denne gang. Og jeg tenker at hvis jeg bare forsvinner og ikke sier noe mer så kan det være at han ikke etterlyser meg engang. Jeg gidder ikke å konfrontere han om eksen før han nevner henne selv. Og jeg holder heller avstand fra han så lenge jeg kan nå for å distansere og håndtere følelsene.

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Er det til bursdagen hennes, eller til en tilfeldig dag han har kjøpt det til henne? Om det er sistnevnte, så er det dumpegrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det til bursdagen hennes, eller til en tilfeldig dag han har kjøpt det til henne? Om det er sistnevnte, så er det dumpegrunn.

Det kan godt være at han og eksen kun er veldig gode venner, og at det ikke er noe mer i det hele tatt.

Han sier at hun er som en søster. Jeg mistenker at han er med henne i dag, for i kveld fikk jeg ikke tak i han. Men jeg liker det ikke, og i hodet mitt så tenker jeg at det er mer på gang mellom de.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne være sammen. For han sier at han føler at de to er kjempe-like. Hun er mer lik han som person, enn jeg er. Så hvorfor er de ikke sammen da? Det er det jeg ikke forstår.

Jeg er lei denne situasjonen, og bør nok mulig vurdere å droppe han.

Anonymous poster hash: 2cf01...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...