Gå til innhold

Kjæresten vil ikke se favorittfilmen min med meg, det sårer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

Ja, Ts overdriver jo veldig. Men kan jammen ikke være vanskelig å se en film (en romantisk film som tross alt har noe med forhold å gjøre, i motsetning til fiskefilmen din..) Romantiske filmer i et forhold må nesten gutter finne seg i..

Ja, jeg har vel sett noen dårlige filmer jeg også, men jeg har ofte nektet å se visse filmer, akuratt som at hun har nektet å se visse filmer jeg liker. Vi har dog ingen større problemer med det, og våre liv går ikke under pga det. :)

Så man kan vel si at det var litt råttent gjort av fyren hennes å ikke jatte med og se den jækla filmen (og antakelig få seg litt sex etterpå), men det er jo bissart av ts å blåse seg sånn opp over en slik jævla fillebagatell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt som at min favorittfilm (som er en fiskedokumentar) skal prakkes på kona mi som ikke er noe glad i fiske. "Du bare mååå se måten ørreten svømmer på..det er helt fantastisk, jeg elsker ørret"

Hahahahahaha :D Morsomt skrevet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Vær glad han gidder å snakke klissete tullprat med deg flere ganger i uka.



Anonymous poster hash: 230a9...3cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på et veletablerte forhold og et ungt kjæresteforhold på avstand.

Jeg synes det er et dårlig tegn når en mann så tidlig i forholdet nekter å dele en opplevelse som betyr mye for partneren. Min kjæreste så Titanic sammen med meg han, da vi var nye i forholdet...og nei, han ville antagelig ikke gjort det i dag, etter 15 års samliv.... Jeg synes han var jævlig smart jeg, som gjorde det den gang da :)

Jeg synes også det er trist med unge mennesker med altfor bastante meninger om hva de like og hva de ikke liker. Hvor mye de faktisk kan gå glipp av i utviklinga si! Man må være åpen for å prøve nye ting, se nye ting, oppleve nye ting.

Anonymous poster hash: bb2b6...2df

Jeg er veldig enig med deg at i det er stor forskjell på et veletablert forhold, og forhold på et begynnerstadie der en må prøve seg frem for å bli kjent. Derfor burde jeg kanskje ikke ha kommentert i denne tråden siden jeg har vært sammen med samme mann i over 20 år, og vi har funnet samværsformer som er til glede for oss begge, og der vi ikke trenger at den andre skal foreta seg som noe som skal være et bevis på a å ville strekke seg for å gjøre den andre glad. Et langvarig forhold er komplekst, man må svelge en del kameler og ofte desentere såpass at man ser at en ikke alltid er sentrum. Jeg tror de feste vil glede seg over den partneren også gleder seg over, og ingenting er vel så godt som å kunne dele opplevelser. De aller fleste vil også strekke seg mye for at den andre skal bli glad i seg selv. Men kortet "kan du ikke gjøre det for min skyld" holder ikke alltid,og spørsmålet er vel om smaken etterpå er så god.

Men - jeg ser at langvarige forhold har hatt lang tid til å finne måter å leve på som ivaretar både den enkeltes integritet og fellesskapets nødvendige ingredienser for å kunne dele, være enige og uenige uten at dette skal tas som tegn på å ikke ville strekke seg mot den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt mulig at jeg tar feil her, men det høres ut som at du har sutra endel i forespørselen din TS, og har endt opp med å få fyren helt på bakbena. Jeg ville, helt ærlig, aldri nevnt den filmen igjen. Du sier, jeg vil snakke med ham om å se den igjen når vi begge er glade. Ikke gjør det, er mitt råd, han vil muligens tro at du da egger til krangel, og du vil være ekstremt var på at han "ikke elsker deg nok, fordi han ikke vil ofre to timer for deg."

Det høres ut som du har funnet deg en snill og god gutt, som ønsker det beste for deg, og du har rett og slett blitt litt bortskjemt, og forventer at han gjør som du sier. Fordi dette har blitt måten du forstår hans kjærlighet på.

Hadde det vært meg, hadde jeg droppa hele film-maraton og tilbrakt helgen i sengen. :wink:
Alternativt, valgt å utvide horisontene mine en smule, og sett filmer ingen av dere har sett.

Lyke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tvinger han nærmesr, og han nekter så du sier han kan legge på da, så jeg antar du sa det på sur tone, og når han faktisk gjør det du sa (legge på) blir du sur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...