Gå til innhold

Kvinner vil ikke ha noe å gjøre med det nye taperlaget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: f9113...e74

Jo, han tenker at han har en del gode kvaliteter osv., men han klarer ikke å føler det. Det kan f.eks være følelsesmessig deprivasjon.

Anonymous poster hash: b7064...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flest kvinner i omsorgsyrker fordi de der kan engasjere seg i de "stakkars" svake. Hvis vi da snakker partnermateriale så MÅ en mann være en vinner på ett eller flere felt for å bli vurdert som en verdig kandidat.

Når det gjelder dette med å brenne seg på drittsekker så, vel, er det helt og hodlent deres egen feil. Verden renner over av gode og oppegående menn som ikke vurderes som partnermateriale. Ene og alene fordi disse mennene ikke er brautende, høylydte eller intenst jagende. Når en kun sitter på ræva og venter på å "bli tatt med storm" da har en selv lagt opp til å være et bytte for jaktende rasshøl. Igjen, statuskicket det fleste kvinner higer etter gjør kvinner blinde for det å bli elsket. Kvinnene jakter heller etter det som virker glamorøst.

Jeg og veldig mange andre kvinner ser ikke etter en mann som er "brautende, høylydt eller intenst jagende". Det er nok andre grunner til at noen ikke finner seg en partner.

Anonymous poster hash: b7064...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det til å høres ut som ingen kvinner vil ha en rolig og sjenert mann, men det er faktisk en del som foretrekker det og synes det er sjarmerende. :)



Anonymous poster hash: b7064...3ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kronikken det vises til i åpningsinnlegget bommer ganske grovt. Jeg er en ganske middels utseende mann i slutten av 20-årene, halvtrent, høy, en BMI på 23. Har over snittet sjarm og glimt i øyet (liker jeg å tro), og intelligensen er godt over snittet. For noen kvinner er jeg attraktive. Disse er stort sett like gamle som meg selv eller eldre, har "rast fra seg", og vil finne en barnefar - de er ihvertfall klar over at det kan være en idé å kikke etter en potensiell fremtidskandidat. Jeg har imidlertid ikke vært singel spesielt lenge, og er dessverre ikke ute etter å finne noen som drømmer om hus og barn i nærmeste fremtid.

De andre kvinner, derimot - de som er ute etter å ha det gøy og leve singellivets glade dager - de kikker nettopp etter disse mennene som nevnes i mronikken. De med lav eller ingen utdanning, men med tilstrekkelig antall timer på treningsstudio og med fysisk arbeid. Flere av jentene faller jo selvfølgelig for en de har det gøy med, og det ender med forhold. Disse "analoge mennene" kronikken beskriver har ikke noe problem med å få seg kjærester i Norge i dag. Så lenge de er kjekke.



Anonymous poster hash: 91f23...f37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk aldri hørt om...

Elers, en mann som innrømmer for en kvinne at han har oppsøkt proffesjonell hjelp vil umiddelbart gjøre seg selv totalt strippet for alt som heter maskulinitet. I praksis så er denne gruppen med menn en gruppe som holdes på en armlengddes avstand av kvinner. Kvinner vil fremdeles ha mentalt og fysisk sterke menn.

Neida, jeg har minst fire kompiser/ bekjente som innrømmer slikt og i tillegg har vært innlagt på grunn av div. Tre av dem er svært populære hos damene. Mulig det hjelper på å være musiker eller kunstner - da synes mange at det er så mye mer forståelig og normalt.

Anonymous poster hash: cfcc6...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det til å høres ut som ingen kvinner vil ha en rolig og sjenert mann, men det er faktisk en del som foretrekker det og synes det er sjarmerende. :)

Anonymous poster hash: b7064...3ca

Jeg er sjenert selv og kan virke avvisende i begynnelsen, men når andre blir kjent med meg, så har vi det veldig artig. Så det er ingenting galt med å være sjenert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Jeg merker at noen av disse mennene som alltid blir valgt bort av damene er veldig følsomme. Jeg kan forstå dem veldig godt også. Det gjør noe med psyken og selvtilliten når det aldri går slik man ønsker, og man føler seg mislykket. Jeg gikk rundt og kjente på disse følelsene lenge etter at det ikke gikk med en jeg hadde holdt på med og som jeg var ganske forelsket i.

Jeg kommer spesielt på to gutter jeg kjenner som er veldig følsomme. Dersom jeg flørter med noen av jentene de liker blir jeg uglesett til tusen. Noen ganger har jeg bare sluttet å snakket med damene fordi disse guttene blir så sjalu. Når damene aviser dem lager de drama og de er kald med damene etterpå. Dette er damer de ikke har holdt på med en gang, og som etter litt flørting aviser dem når disse guttene prøver seg. De er rett og slett umodne.

Jeg tror heller ikke disse guttene kommer til å bli mer moden før de får litt erfaring med damer, men de får de ikke fordi de blir avvist hele tiden. Jeg gikk ut med han ene, men han ville leke klovn på byn og klarte å skremme vekk så og si alle damene han kom i nærheten av. Jeg prøvde å si til han at han må lære seg å følge de normer som gjelder ute til en viss grad, men det ville han ikke. Det var kjedelig, Arrrrrrrrrrrrrrg. "En dame som ikke likte han slik han var var ikke en dame han ville være sammen med, bla bla". Hadde lyst å skrike til han: HVIS DU BARE OPPFØRER DEG NORMALT I BEGYNNELSEN VIL IKKE DAMENE TENKE AT DU ER HELT FJERN. Han kunne vist personligheten sin senere når damene var blitt mer trygge på han.

De går rundt med visse ideer om hvordan ting skal være som ikke gjør annet enn å motarbeide dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...