Gå til innhold

bollemus


Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Jeg har bollemus, kan ta bilde hvis noen vil se? :fnise:

Neida, men jeg husker da jeg var 15, så var jeg så utrolig usikker på meg selv pga bollemusa mi, men nå er jeg stolt over den. Jeg har KUN hørt positive kommentarer om den ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bollemus, kan ta bilde hvis noen vil se? :fnise:
Ja, gidder du? Så unngår vi misforståelser og begrepsforvirring her... :plystre:

Kanskje vi burde feiret en egen dag?

:duskedame: Den internasjonale bollemusdagen! :duskedame:

- Mer kaffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baardsen

Barbert bollemus er indrefileten i musefamilien, finnes ikke noe deiligere syn enn ei jente med barbert bollemus som ligger på rygg. Stell pent med musa di og vær stolt av den. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne engang hvorfor folk er så sykt fiksert på dette med sitt eget kjønn. Den som tenker stygge tanker om sitt eget kjønn er sin egen verste fiende.. Jeg er bare 18 år, men har aldri tenkt noe negativt om bollemusa mi. Har ikke fått noen negative bemerkninger på den heller. Jeg er av den lange, slanke typen med bollemus! Og jeg er faen så stolt over det. Og ja den stikker litt ut visst man ligger å soler seg i bikini, men hva så`? Kropp er fint. Kropp er skjønt. Spesielt kjønnet!! :lur:

Kropp er uansett ikke alt som betyr noe her i livet. Elsk deg selv, og mange vil elske deg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Personlig liker jeg bollemus, men jeg forstår at enkelte damer ikke liker å ha bollemus. Jeg vet ikke hvordan man TRENER den bort, men det finnes annen type hjelp for dem som er interessert - og er villig til å betale for det. Jeg husker jeg så en TV-serie på TV-kanalen 'E! Online' som heter "Dr. 90210". Den serien går fortsatt, og handler om plastisk kirurgi i Beverly Hills. I en av episodene er det ei ung dame (19 år) som plages av bollemus, og hun kommer til en doktor som heter Gary Alter. Han forteller hva som kan gjøres, og vi får se hvordan han gjennomfører et kirurgisk inngrep. Det han gjør er en form for fettsuging, og vi får se resultatet etterpå. Hun går fra å ha bollemus til å bli nesten helt flat. Denne type inngrep kalles "Pubic Liposuction", og du kan lese mer om det her (og se bilder):

http://www.altermd.com/Female%20Genital%20Surgery/pubic_liposuction_and_lift.htm

Du kan også se et lite utdrag fra episoden her (uten selve inngrepet, og med "sladd"):

http://video.google.com/videoplay?docid=9167607197943421653#

Det er mulig at hele episoden er tilgjengelig på nettet (kanskje hos E! Online). Jeg antar at denne type inngrep også er mulig å få utført hos en plastisk kirurg i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lobelia

Jeg har bollemus og fikk på 20 - årsdagen min da jeg fikk lyst til å debutere høre da karen jeg var med gav meg følgende kompliment;

" Du har så god bollemus". Den gangen visste jeg ikke hva det var og syntes det hørtes ut som en forneærmelse - ja, jeg tok det som en fornærmelse. Men det er da vel tydligvis mange menn som synes det er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...