Gå til innhold

Er det noen "gamle" her? :)


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Ja du sier noe der.

Så du forteller at det går en annen "Lea" rundt på forumet som ikke er deg? Det er hovedårsaken til at jeg ber folk om å ikke slette seg selv. tenk om man ombestemmer seg senere da?

Ta for eksempel meg, om jeg sletter meg så kan jo waco bli brukt av en annen og derfor vil jeg ikke slette meg for ta vare på navnet. Se for deg waco2 gå rundt å være irritert på waco.

Haha.. jeg vet ikke om det er en annen Lea eller om det er min gamle bruker som henger igjen (selv om den er slettet). Spiller ingen trille, ettersom jeg ikke ombestemte meg. Jeg har ikke vært aktiv på KG siden jeg slettet meg for ørten år siden. Og jeg har jo ikke en stor(?) personlighet(?) som deg. Dessuten er/var jeg ikke like irriterende(?) som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt ikke like irriterende, Lea ;-)

Forhåpentligvis har de fleste forandra seg, iallfall litt, på de siste 10+ årene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ikke like irriterende, Lea ;-)

Forhåpentligvis har de fleste forandra seg, iallfall litt, på de siste 10+ årene ;-)

Jeg har fått lengre hår og mindre hund. Stor fremgang!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem siden 2007, men måtte få meg nytt nick i 2010 pga eksen min og min eks bestevenninne, de har brukere her begge to...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gammel og gammel..Har vært medlem siden starten av 2008, så noen år er det jo, men antar jeg er en ganske "anonym" bruker selv om jeg har en del innlegg, så jeg har ikke noe særlig kjennskap til de andre her i tråden, annet enn at jeg har lagt merke til diverse brukere av forskjellige grunner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Jeg har vært her siden tidlig 2000. Registrerte meg for første gang rundt 2001/2002 tenker jeg, nærmest før jeg ble kjønnsmoden. Har byttet nick mange ganger siden den gang, heldigvis. Glad innleggene jeg skrev som fjortis ikke er knyttet opp mot profilen min i dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden tidlig 2000. Registrerte meg for første gang rundt 2001/2002 tenker jeg, nærmest før jeg ble kjønnsmoden. Har byttet nick mange ganger siden den gang, heldigvis. Glad innleggene jeg skrev som fjortis ikke er knyttet opp mot profilen min i dag. :P

Men hva het du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at grunnen til at jeg fant KG var at jeg søkte etter råd mot kjærlighetssorg, fordi jeg nylig hadde blitt dumpet av kjæresten. Skrev et innlegg og var forberedt på at alle kom til å fortelle meg at siden jeg var så ung var det ingen grunn til å henge med hodet, men ble positivt overrasket over at følelsene mine ble tatt på alvor og at jeg fikk veldig gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke alle nickene jeg har hatt, men mener at det første var Bommpi/Bompi eller noe i den duren.

Hmmmm... ser etter ei Sophie ellr Sofie eller noe jeg.,.. pratet jeg mye med...

Var en tid man kunne lese eldgamle tråder på KG, den er visst blitt borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... ser etter ei Sophie ellr Sofie eller noe jeg.,.. pratet jeg mye med...

Var en tid man kunne lese eldgamle tråder på KG, den er visst blitt borte

Det ringer ingen umiddelbare bjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at grunnen til at jeg fant KG var at jeg søkte etter råd mot kjærlighetssorg, fordi jeg nylig hadde blitt dumpet av kjæresten. Skrev et innlegg og var forberedt på at alle kom til å fortelle meg at siden jeg var så ung var det ingen grunn til å henge med hodet, men ble positivt overrasket over at følelsene mine ble tatt på alvor og at jeg fikk veldig gode råd.

Jeg tror jeg ramlet over det, fordi jeg var Chatleder av LEK :-P lol Og så skulle jeg bare lese noe på nett og da sto det noe om et forum.. LOL Og VIPS HEKTA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gammel jeg og -og gammel modde. ;) Har til og med en KG t-skjorte liggende her et sted. :) (edit: med nytt nick selvfølgelig)

Det har jeg også!

Det er faktisk ikke så lenge siden jeg så den i en pose i kottet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...