Gå til innhold

Men hvis man virkelig trenger tid, da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste en annen tråd her, hvor det virket som å si "Jeg trenger tid" bare er en annen måte å si "Jeg er ikke interessert" på.

Men hva om man virkelig trenger å ta det langsomt? Jeg opplevde et knusende brudd, som førte til at jeg sliter enda mer med tillit enn noen sinne. Når jeg skal begynne å date igjen, vil jeg ta det veldig pent og rolig, kanskje omgås mer nøytralt eller som venner før man begynner å date i det hele tatt.

Er det mulig at menn ikke tolker dette personlig? For det er det virkelig ikke, uansett om en mann hadde vært råkjekk og virkelig hyggelig, hadde jeg hatt behov for å ta det langsomt.

Og hvordan bør jeg formidle dette?



Anonymous poster hash: b6875...f8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de fleste tar det rolig. I alle mine forhold har det gått rolig og greit, man trenger jo å bli kjent, og det er ingen hast. Har forsåvidt avvist eller dumpa de som rushet og er for "på" da, siden jeg ser det som umodent og useriøst. De fleste klarer å "lese" partneren, og forstår fort at de trenger å ta det langsomt. Det er jo mange som foretrekker det slik. Så det er ikke sikkert du trenger å "gi beskjed" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...