Gå til innhold

Hvordan kan en kvinne som ser slik ut få en så flott mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest The damned

Ser ikke helt hva som var så galt med henne og dessuten så er det vel ikke opp til andre å bestemme hvem han skal være sammen med. Tipper han greier det helt fint selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvor opphengt folk er i utseendet.

Selv syns jeg dama så bra ut jeg, flott jente, men uansett så håper jeg det er mer

enn utseendet som gjør at han er sammen med henne.

Har selv ofte hørt noen si til min mann, "Hvordan har DU klart å få henne" og det

syns jeg er trist. Han tar seg ikke nær av det å sier at han tar det som ett kompliment

på at han har fått ei dame andre syns er flott, men selv blir jeg irritert når folk sier slikt.

Jeg syns nemlig mannen min er verdens kjekkeste og fineste.

Han er utrolig snill, passer perfekt sammen med meg personlighetsmessig, og

behandler meg bedre enn jeg tror noen annen mann kunne gjort.

Vi er rett og slett "the Perfect fit", og han er den første og eneste mannen jeg har

følt at jeg helt og holdent aksepterer meg akkurat slik jeg er. Vi fungerer rett og

slett sammen, uavhengig av utseendet. Og dessuten, for meg er han attraktiv, og

har akkurat det utseendet jeg tenner på. Og selv er jeg da ikke så fantastisk vakker

at vi behøver å høre noe slikt. Så slike kommentarer som TS gjorde her, det er rett

og slett bare irriterende for de som er i forholdet.



Anonymous poster hash: daf6d...aaa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! Jeg synes virkelig kvinnen var flottere enn mannen, men hver sin smak....

Anonymous poster hash: fdcc2...4e0

Så typisk kg-svar.

Anonymous poster hash: 07655...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har filmstjerneutseende, trener og ser rett og slett dritbra ut, mens jeg er ti år eldre, bleik og småfeit og har skjeve tenner. Det beste folk kan si om meg er at jeg er søt og har store pupper. Og likevel har vi holdt sammen i ni år. Kanskje det er fordi han liker meg som jeg er og ikke er så overfladisk opptatt av utseende som TS er?



Anonymous poster hash: e61c9...06f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette en flott mann? Kan hende det var et uheldig bilde, men han så bare ekkel ut..

Ja, jeg tenkte først at her hadde han der gjort det godt - ikke motsatt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo kjempesøt, hvilken serie var det hun spilte i igjen? Han så ut som den sleazy fyren med sminke og det hele..

Er det ikke hun som spiller "Root" i Person of Interest? *google* Jo, det er henne (Amy Acker). Nydelig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en slik mann kapre en så flott dame??



Anonymous poster hash: 13d15...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig henne var penere enn han.. Han var i hvert fall ikke noe spesielt kjekk! Når det er sagt; det er mange andre ting som gjør at man faller for en person, ikke kun utseende! En person kan også bli mye penere når h*n har en fantastisk utstråling, en fin personlighet osv., så blir litt feil å dømme kun ut i fra et bilde. Kjærlighet er mer enn fysisk tiltrekning.



Anonymous poster hash: 53f5b...5fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var da et uheldig bilde av han, slik ser han ut:

james-carpinello-29.jpg

Han var jo nydelig! Og hun var søt.. Men sånn generelt, så er det mye som for de fleste er viktigere enn utseende.. Og hva som anses som vakker og ikke, kommer an på øyet som ser.

Anonymous poster hash: 5a1d4...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Er dette en flott mann? Kan hende det var et uheldig bilde, men han så bare ekkel ut..

Haha synes han så både creepy og pervo ut. Eeew!

Men altså dama var jo søt og pen hun? Synes ikke han var SÅ mye penere enn henne.

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvor et ts blitt av da?

Typisk en som vil lage debatt og skaper reaksjoner bare forsvinner. Hører sikkert ikke noe mer fra ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Er det ikke hun som spiller "Root" i Person of Interest? *google* Jo, det er henne (Amy Acker). Nydelig dame.

mye mulig, måtte google jeg også og har visst sett henne i "Angel" som gikk nattestid for endel år siden :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...