Gå til innhold

Usikker på forholdet - Registrere seg på datingside for å se hva som er på markedet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det umoralsk?

Hvis man tror at alle andre damer i 40 års alderen ser ut som Johaug så er det jo greit å få en realitetsjekk. Kanskje har man ikke noe å være misfornøyd med.

Anonymous poster hash: 43e25...194

Fordi en dame eller mann er en person, ikke en ting.

Dersom det utelukkende er utseende ts er misfornøyd med så kan han/hun med letthet se seg om på kjøpesenteret, på bytur eller på kino med ungene. De som sitter rundt forbi er helt vanlige mennesker. Ts har helt garantert (dersom vedkommende ikke bor i isolat) sett vanlige folk før. Ingen trenger sjekke datingsider for å finne ut hvordan folk flest ser ut.

TS ønsker å lodde sine personlige sjanser. Altså om han/hun er attraktiv nok til å bytte ut partner A med partner B. Omtrent som når jeg tenker at sofaen min starter bli litt slitt - men har jeg råd til den sofaen som jeg vil ha, eller kan jeg like godt beholde min gamle et års tid og spare opp til en dyrere versjon? Bare at "sofaen" som blir beholdt et års tid mens ts bygger muskler, finsliper datingferdigheter og sparer opp kapital til ny og oppgradert versjon altså er et menneske. Som kunne brukt det året på å date, finne seg en ny og bedre partner og blitt lykkelig.

Å stjele tid er ikke greiere enn å stjele andre ting.

Anonymous poster hash: bdf26...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi en dame eller mann er en person, ikke en ting.

Dersom det utelukkende er utseende ts er misfornøyd med så kan han/hun med letthet se seg om på kjøpesenteret, på bytur eller på kino med ungene. De som sitter rundt forbi er helt vanlige mennesker. Ts har helt garantert (dersom vedkommende ikke bor i isolat) sett vanlige folk før. Ingen trenger sjekke datingsider for å finne ut hvordan folk flest ser ut.

TS ønsker å lodde sine personlige sjanser. Altså om han/hun er attraktiv nok til å bytte ut partner A med partner B. Omtrent som når jeg tenker at sofaen min starter bli litt slitt - men har jeg råd til den sofaen som jeg vil ha, eller kan jeg like godt beholde min gamle et års tid og spare opp til en dyrere versjon? Bare at "sofaen" som blir beholdt et års tid mens ts bygger muskler, finsliper datingferdigheter og sparer opp kapital til ny og oppgradert versjon altså er et menneske. Som kunne brukt det året på å date, finne seg en ny og bedre partner og blitt lykkelig.

Å stjele tid er ikke greiere enn å stjele andre ting.

Anonymous poster hash: bdf26...3a1

Men det kan jo fort bli at man dumper den personen da for å sjekke ut markedet, men så viser det seg at det ikke var noe bedre på markedet og så blir begge single og ulykkelige resten av livet alene. Er det virkelig bedre?

Man selger ikke boligen sin hvis man ikke har en realistisk plan med å få ny.

Anonymous poster hash: 43e25...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...