Gå til innhold

Usikker på forholdet - Registrere seg på datingside for å se hva som er på markedet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dette?

Anonymous poster hash: cd3ba...bad

Anonymous poster hash: cd3ba...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv gjort det, KUN for å sjekke markedet. IKKE for å finne noe nytt. Det var en tid der jeg var usikker og jeg gikk ut av forholdet kort tid etter, uavhengig av datingsiden. Jeg slettet meg derfra da jeg ble singel :)



Anonymous poster hash: 5b9d5...5ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffelattn

Gjør det slutt først eller bestem dere for å kjempe mer.

Å søke nye gjør man som single. Noe annet er respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enkelte virkelig så hjelpesløse at dere må ha en ny partner stående i døra mens den andre er på vei ut?

Den tanken slo meg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

Det gir jo ingen mening.

Du får ikke respons på hvorvidt du er en attraktiv person i mer langvarige relasjoner og/eller aktuell for mer enn en ONS på ei datingside.

Der får du bare respons på hvorvidt du har et greit bilde og klarer skrive et avsnitt om det du vil fremheve om deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Du får ikke vite hva som er på markedet av å være på en datingside. Det er mange som er flinke til å markedsføre seg selv, morsomme å skrive med. Men det betyr ikke at de er like fine i virkeligheten. Noen er endog fine i et par måneder etter at man har møttes, så finner man ut noe om dem som er en dealbreaker. Mange lyver i nettprofilene sine.

2) Det er rett og slett galt å gjøre noe slikt.



Anonymous poster hash: bb2bd...e69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker gjerne litt på finn.no når jeg vurderer å bytte ut bilen. Men ikke når jeg vurderer å bytte ut mennesker, herregud.



Anonymous poster hash: c09fa...db7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det umoralsk?

Hvis man tror at alle andre damer i 40 års alderen ser ut som Johaug så er det jo greit å få en realitetsjekk. Kanskje har man ikke noe å være misfornøyd med.



Anonymous poster hash: 43e25...194
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det umoralsk?

Hvis man tror at alle andre damer i 40 års alderen ser ut som Johaug så er det jo greit å få en realitetsjekk. Kanskje har man ikke noe å være misfornøyd med.

Anonymous poster hash: 43e25...194

Wow! Sorry, men du er helt ute å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...