Gå til innhold

jeg er 20 han er 30


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har det seg slik at jeg har blitt betatt i en som er 10år eldre enn meg. Vi begge trener på samme sted 3ganger i uka. Det hender seg at jeg får sitte på til togstasjonen når vi er ferdige. Jeg vil så gjerne sjekke han opp, men er så redd for å drite meg ut. Noen som har tips til hvordan jeg kan gå fram? Jeg er jente btw..

Anonymous poster hash: ff395...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vet ikke om du har sjekket ham opp enda, men du bør stille deg selv noen svært viktige spørsmål før du foretar deg noe som helst. Feks: vil du klare å møte ham på samme sted om og om igjen hvis han avviser deg? Er dette treningssenteret et sted du går til fast? Trives du med å bruke akkurat dette stedet, eller er du villig til å bytte senter hvis det blir for kleint å møte ham etter avvisningen?

Hvor godt kjenner du ham, egentlig? Vet du om han er singel? Har han vist deg noen form for interesse?



Anonymous poster hash: f8500...d93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, likte svaret ditt:) Men hva om det blir en klein stemning mellom TS og den hun er interessert i etterpå? Ikke alle som klarer å fortsette som før.



Anonymous poster hash: f8500...d93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt klein stemning tåler man da ;) hopp i det du ts, du har jo alt å vinne :)

Jeg hoppa i det med en på jobben, ble avvist til de grader (forsåvidt på en helt grei måte), vi snakker da fint sammen i dag. Litt klient i begynnelsen, men gikk fint etter noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste spørsmålet du må stille deg selv, er dette: er dere på samme stadier i livet?

Min erfaring med menn som er 10+ år eldre enn meg, er at de har helt andre livskvaliteter og ønsker for fremtiden. Da jeg var 20, var jeg med en på 32 og jeg ble svimlende betatt av han fordi han var så trygg og god. Det endte ikke bra, for å si det sånn. Han så på meg som et sexleketøy fordi jeg var så mye yngre enn han, og han ville egentlig ha ei dame som var hvertfall 6+ år eldre enn meg igjen, for å ha et seriøst forhold.

Den følelsen du har av å være betatt, kan fort gå over. Det som ikke går fort over, er hvis du blir mer enn betatt og det viser seg at han mener du er for ung.

Men for all del, jeg har hørt mange solskinnshistorier om mennesker med store aldersgap! Så ta en sjanse, du vil nok ikke angre uansett fordi da får du svaret ditt på om han er interessert eller ei.



Anonymous poster hash: 9fbe0...960
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste spørsmålet du må stille deg selv, er dette: er dere på samme stadier i livet?

Anonymous poster hash: 9fbe0...960

For noe TULL!!

Det viktigste spørsmålet Ts må stille seg er, har hun lyst til å ligge med vedkommende? Hvis ja, hvilket jeg tror svaret er, så er det bare å forsøke seg! Er da ikke krise om han ikke er interessert, bare å gi det en sjanse og se.

Anonymous poster hash: b2607...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...