Gå til innhold

Cruise med Colorline til Kiel. Erfaringer ønskes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke 44 timer ombord i båten i lengste laget?

Anonym poster: acfe5d464d65a9c7cc99fb380a2117fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes ikke det. Er en veldig fin båt, om det er sommer er det veldig fint å sitte ut på dekket når man går ut Oslofjorden, så er det jo middag, og en shoppinggate, en taxfreebutikk og på kvelden er det show, eller man kan sitte i baren. Jeg liker båten. Tatt den mange ganger (Ikke som cruise)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tilbakemelding. Takk! :) Da blir det nok en tur alikevel da. :)

Anonym poster: acfe5d464d65a9c7cc99fb380a2117fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar denne turen 5-6 ganger i året og storkoser meg!

Aldri kjedet meg ett sekund.

Utseilingen fra Oslo er utrolig vakker å se på, og mye god mat og drikke er det å få tak i.

Når vi reiser med barn, pleier vi å ta en runde i badelandet ombord også.

Det er nok å finne på, så jeg synes timene går alt for fort, samtidig som det er ett kjempe deilig kort avbrekk i hverdagen:)

God tur:)

Anonym poster: 81f3f057d8fcea2f2fbfe283dd3dfbcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Virkelig og anbefale herfra også,både med og uten barn og tiden flyr avgårde;) God mat,gode shopping muligheter ja,en suveren tur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt turen to ganger og har kost meg veldig :) Er jo bare å ta med seg kort, Yatzee eller andre spill om man er redd for dødtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur ts! Bare gled deg, kjempe fin tur, og veldig fint å gå rundt i Kiel, ikke langt å gå fra ferjekaja til litt shopping og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger prisen på for en halvliter på den fergen? 49 kroner, som er samme som på Danskefergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker å spise på buffetrestauranten eller ta noen spa/frisørtimer så bestille dette med en gang du kommer om bord, eller før du reiser! Vi gikk opp for å høre etter et par timer, og da var alt fullbooket. Tok likevel en tur inn i treningsrommet/spaavdelingen, der er det boblebad som var veldig deilig, og det er badstue i hver garderobe med utsikt rett ut mot havet - helt nydelig! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :) Ikke lenge til avreise nå. Det blir spennende. Reiser med Magic. Er den på samme nivå som Fantasy, eller dårligere eller bedre?

Endret av Marispan72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de er ganske identiske, men at den ene har plass til flere trailere enn den andre, ut ifra hva jeg kunne lese meg fram til i ei brosjyre vi fikk. Har bare vært på den ene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurte på en ting til. Hvorfor må man møte opp hele to timer før avgang? Man må vel ikke sitte på terminalen i en og en halv time før man kan gå ombord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chariot

Lurte på en ting til. Hvorfor må man møte opp hele to timer før avgang? Man må vel ikke sitte på terminalen i en og en halv time før man kan gå ombord?

Man må møte opp i god tid fordi det er mange mennesker som skal med båten og alle må sjekke inn. Akkurat som når man skal ut og fly. Vi har kommet til terminalen cirka kl. 12.45 og det har gått helt fint. Men alltid lurt å beregne litt ekstra tid. Veit aldri når det er omkjøringer eller trøbbel med kollektivtrafikken.

Takk for tips! :) Ikke lenge til avreise nå. Det blir spennende. Reiser med Magic. Er den på samme nivå som Fantasy, eller dårligere eller bedre?

Gled deg! Magic er den nyeste av de to båtene. Begge båtene er kjempefine, men Magic'en er finest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for info! :) Slipper man ombord fortløpende etter man har sjekket inn om man møter opp to timer før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info! :) Slipper man ombord fortløpende etter man har sjekket inn om man møter opp to timer før?

Nei, de åpner for ombordstigning 45 min før avgang, noe før for de med suiter og prioritert innsjekk...

Anonym poster: 81f3f057d8fcea2f2fbfe283dd3dfbcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kleskode ombord, eller kan man være kledd som man vil? T-skjorte og jeans f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...