Gå til innhold

Ekle småbarnsmødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj, dette og bleieskifte på fly som ikke skjer på do (altså sete) er bare ekkelt.

Synes alle eksemplene til ts var ufyselige, men akkurat det å bytte tissebleie i setet på flyet har jeg faktisk gjort meg skyldig i - men da naturligvis med skifteunderlag under ungen og bleiepose. (Toalettet på flyet var blitt udelikat og det var lang kø)

Anonymous poster hash: 5b1fc...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du overdriver i litt av det du kommer med. Men hver sin lyst sier jeg bare. :)

Jeg lot tulla mi løpe rundt på gulvet uten bleie på sommeren etter et skift, og jeg gadd ikke løpe rundt med en tørkeklut pga rennende nese på barnet hele tiden.

Jeg gadd heller ikke skifte tøy på ungen min før mat om det var en flekk på genseren - det tok jeg ETTER maten i såfall.

Jeg hadde en liten nudist som hatet klær og helt fint kunne løpe rundt i en bleie og være lykkeligst of them all.

Med andre ord var jeg en veldig avslappet mamma og hadde en veldig avslappet tid hjemme. :)



Anonymous poster hash: f28d1...8bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlighet innrømme at vi også gjør det med badekaret. Altså vasker bæsjrumpe i badekaret uten å vaske badekaret etterpå. Bruker kun bårservietter på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj... Spiste du maiskolben?

TS

Ja, jeg spiste den, turte ikke å si noe.....

Anonymous poster hash: 8fefc...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...