Gå til innhold

Eks-barnefar (25) har hatt sex med mindreårig..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For hennes skyld, rapporter saken. Først informer moren om det og deretter går du til barnevernet.

Ikke si fra til mor også, gå rett til barnevernet med saken.

Anonymous poster hash: 651f3...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel var mannen da?

Du sier han er 25 i dag. Hvor gammel var han når han lå med sin fostersøster? Og hvor gammel var hun da?

Dersom han var 25 og hun 15 når de lå sammen bør du nok si fra. Er dette snakk om noe som skjedde langt tilbake i tid, hun var 15, han 18, f.eks. synes jeg du bør holde kjeft.

Da jeg var 16, hadde jeg en kjærest på 24/25 og hadde sex. Helt frivillig og uten traumer.

Endret av Gorggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16, hadde jeg en kjærest på 24/25 og hadde sex. Helt frivillig og uten traumer.

Og så? Det hadde jeg og. Du var lovlig.

Anonymous poster hash: e905e...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Det hadde jeg og. Du var lovlig.

Anonymous poster hash: e905e...242

Både og. Det startet 1-2 mnd før jeg var 16.

Uansett, bør man ta hensyn til jenta i dette tilfellet.

TS vet ingenting med sikkerhet, men at hun "visstnok" begynte å ruse seg pga. dette. Synes TS heller kan ta en prat med jenta og kanskje moren, men ikke i gangsette BV ++ uten at jenta har noe å si. Det kan kunne rote mer, og utsette jenta for mer unødvendig dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks-barnefar.... Hmmm... Han er vel barnefar for alltid eller?

Anonymous poster hash: 8cd27...f52

Ingen er vell så dumme att de ikke forstår hva ts mente?

Anonymous poster hash: fc834...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er 15 og 25 til vanlig (ikke misforstå, jeg syns det er veldig, veldig feil), men denne mannen er fosterbroren hennes, og det gjør det utrolig mye mer feil..

Ville også meldt i fra til barnevernet, men også sagt i fra til moren, hvis dere har et ok forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ER TS av dette temaet samme AB som i går startet tråden med 2 åringen som hadde for åpen skjede? Har vi med å gjøre en person med alvorlige problemer knyttet til seksuelle handlinger og barn?

Om en over 16 år har hatt sex med et fostersøsken under 16 år så er dette brudd på flere straffebud i straffeloven.

Anonymous poster hash: 03001...360

Jeg er TS og NEI, det er IKKE meg som startet den tråden.

Svarer mer senere.

Anonymous poster hash: 8c59e...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel var mannen da?

Du sier han er 25 i dag. Hvor gammel var han når han lå med sin fostersøster? Og hvor gammel var hun da?

Dersom han var 25 og hun 15 når de lå sammen bør du nok si fra. Er dette snakk om noe som skjedde langt tilbake i tid, hun var 15, han 18, f.eks. synes jeg du bør holde kjeft.

Da jeg var 16, hadde jeg en kjærest på 24/25 og hadde sex. Helt frivillig og uten traumer.

Hadde det skjedd når hun var 15 og han var 18 hadde jeg jo skrevet det. Dette skjedde i år, når han var 25 og hun 15.

Anonymous poster hash: 8c59e...e55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må melde det til barnevernet, hun er fortsatt mindreårig, hun har blitt utnyttet av et familiemedlem der hun skulle være trygg og ivaretatt, og hun har utviklet rusproblemer. Barnevernsbarn er ofte tidlig ute seksuelt, og det er ikke fordi de er modne, men fordi de har mer relasjonsproblemer og har mindre tydelige grenser. Rusproblemer kan like gjerne være fordi hun har vansker med det som har foregått som at hun er lei for at de ikke fortsatt har et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du si noe. Det er eksen din sitt ansvar siden han er voksen og hun er ett barn. Det mildner ingenting om hun så hadde lagt seg langflat etter han i månedsvis. Voksne skal ikke ha sex med mindreårige.

Stakars jente......Du vet at hun har blitt misbrukt også gjør du ingenting? Hvordan kan du som en MOR stå på sidelinjen å observere lidelsene hennes uten å gjøre noe??

Jeg håper for guds skyld at du tar deg sammen å sier noe, eller så håper jeg virkelig, virkelig at du ikke er en mor selv. Stakars barn som må vokse opp i ett slikt hjem.

Hva tror du barnet ditt sier når h*n blir voksen å finner ut at faren pulte på en 15 åring og moren sto på sidelinjen å aksepterte misbruket?



Anonymous poster hash: a6b75...a37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du si noe. Det er eksen din sitt ansvar siden han er voksen og hun er ett barn. Det mildner ingenting om hun så hadde lagt seg langflat etter han i månedsvis. Voksne skal ikke ha sex med mindreårige.

Stakars jente......Du vet at hun har blitt misbrukt også gjør du ingenting? Hvordan kan du som en MOR stå på sidelinjen å observere lidelsene hennes uten å gjøre noe??

Jeg håper for guds skyld at du tar deg sammen å sier noe, eller så håper jeg virkelig, virkelig at du ikke er en mor selv. Stakars barn som må vokse opp i ett slikt hjem.

Hva tror du barnet ditt sier når h*n blir voksen å finner ut at faren pulte på en 15 åring og moren sto på sidelinjen å aksepterte misbruket?

Anonymous poster hash: a6b75...a37

Synes det er dårlig gjort av deg å si at du håper hun ikke er en mor. Antageligvis kommer hun til å melde ifra/gjøre noe når hun får tenkt seg om nøye. Men prøv å sette deg inn i hennes situasjon da, hun er jo sikkert redd for å ødelegge for sønnen sin. Dersom hun melder ifra vil det jo trolig få konsekvenser for hennes egen sønn, og det er utrolig hvor mye man gjør for å skjerme sitt eget barn. For meg som sitter på sidelinjen er det lett å si at ja, selvfølgelig må du melde ifra! Men det hadde neimen ikke vært lett å måtte utsette sitt eget barn for de konsekvensene det kan få.

Jeg håper selvfølgelig at ts gjør det rette og melder i fra, og jeg håper det løser seg på en grei måte.

Skjønner at det er et vanskelig valg ts, men hvis du kjenner etter vet du nok hva som er rett. Du frykter kanskje at dette skal ødelegge mye for sønnen din, men det vil nok ødelegge mye mer for den 15år gamle jenta som allerede har begynt å ruse seg, bor i fosterhjem og i tillegg er seksuelt misbrukt. Sønnen din har mammaen sin og har det trygt og godt (regner jeg med) det kommer til å gå bra. Ønsker deg masse lykke til :klem:

Anonymous poster hash: 0e43d...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...