Gå til innhold

Barnehagen vil at vi skal ha med andre sko fordi de vi har blir ødelagte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

øøøh, du sier at det er kvalitet, men likevel blir de fort ødelagt? Det at de ikke tåler vanlig barnehagebruk = vanlig bruk, sier litt om kvaliteten.



Anonymous poster hash: 368d3...422
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge dere bytter ut skoene ved behov, og ikke barnet er våt eller kald på beina så er det vel ditt problem hvordan sko dere ønsker å bruke penger på TS. Kjøp de skoa du vil så lenge de fungerer for barnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å vøre så prinsippfast på dette. Hvis dere kjøper andre sko med bedre kvalitet som tåler bruk i barnehagen, så sparer derer penger og barnehagen blir fornøyd. Hvorfor tviholde på akkurat disse skoene når det finnes bedre og sikkert like fine sko der ute?

litt det at jeg føler de blander seg sånn, føler de liksom skal lage et poeng av at vi "kaster bort penger". "Dere er klar over at de blir ødelagte?" Ja selvfølgelig er vi det, hva er poenget ditt???!

Er for øvrig litt sånn type vi hat kjøpt, bare med borrilås http://www.zalando.no/timberland-premium-waterproof-boot-stovler-brun-ti115c001-702.html

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere bytter ut skoene ved behov, og ikke barnet er våt eller kald på beina så er det vel ditt problem hvordan sko dere ønsker å bruke penger på TS. Kjøp de skoa du vil så lenge de fungerer for barnet.

Det er nettopp det jeg mener, hvorfor blande seg????

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøh, du sier at det er kvalitet, men likevel blir de fort ødelagt? Det at de ikke tåler vanlig barnehagebruk = vanlig bruk, sier litt om kvaliteten.

Anonymous poster hash: 368d3...422

sånn type bare med borrilås: http://www.zalando.no/timberland-premium-waterproof-boot-stovler-brun-ti115c001-702.html

Anonymous poster hash: 05098...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

litt det at jeg føler de blander seg sånn, føler de liksom skal lage et poeng av at vi "kaster bort penger". "Dere er klar over at de blir ødelagte?" Ja selvfølgelig er vi det, hva er poenget ditt???!

Er for øvrig litt sånn type vi hat kjøpt, bare med borrilås http://www.zalando.no/timberland-premium-waterproof-boot-stovler-brun-ti115c001-702.html

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

Men kan han ikke bruke de skoene hjemme, og ha et annet par, som tåler bruk, i barnehagen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt opp til dere. Regner med de bare råder dere om det. Jeg jobber selv i barnehage og det er mye dårlig skotøy hos enkelte, noe som frustrerer oss en del. Ikke fordi de er vanskelige for oss å ta av og på, men fordi vi ser at de fort blir ødelagte, og barna blir våte på føttene. Vi tenker bare på barnets beste i og med at de er ute såpass mye av dagen (i alle fall i vår barnehage) og vi ønsker jo at det skal være tørt, varmt og behagelig for dem.

Men igjen, det er jo helt opp til dere! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt det at jeg føler de blander seg sånn, føler de liksom skal lage et poeng av at vi "kaster bort penger". "Dere er klar over at de blir ødelagte?" Ja selvfølgelig er vi det, hva er poenget ditt???! Er for øvrig litt sånn type vi hat kjøpt, bare med borrilås http://www.zalando.no/timberland-premium-waterproof-boot-stovler-brun-ti115c001-702.html TS Anonymous poster hash: 05098...4c8

Vi har flere barn med sånne Timberland sko i bhg min, og det eneste er at de blir litt slitt på tuppen. Men kan ikke huske at de har blitt ødelagt.

Har aldri opplevd noe problemer med disse skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, barnehagen har ikke noe med hvilke sko deres barn går med. Med mindre barnet blir kald eller våt på beina. Men jeg må si jeg synes det er en ganske snål tankegang: semsket sko i barnehagen, som ikke tåler barnehagebruk? Ja ja, dere får bruke pengene deres på det dere vil, så lenge det ikke går ut over barnet.



Anonymous poster hash: 03bfb...49f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan han ikke bruke de skoene hjemme, og ha et annet par, som tåler bruk, i barnehagen?

Jo selvfølgelig KAN vi det, jeg bare reagerer sånn på at de skal blande seg, når de ikke klager på at de ikke er tette, varme, komfortable nok... Deres eneste klage er at de kommer til å bli ødelagt her i barnehagen, semskede sko tåler ikke barnehagebruk...

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flere barn med sånne Timberland sko i bhg min, og det eneste er at de blir litt slitt på tuppen. Men kan ikke huske at de har blitt ødelagt.

Har aldri opplevd noe problemer med disse skoene.

våre har blitt ødelagte flere ganger, men de er ikke akkurat som de på bildet da, de har ikke knyting...

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, barnehagen har ikke noe med hvilke sko deres barn går med. Med mindre barnet blir kald eller våt på beina. Men jeg må si jeg synes det er en ganske snål tankegang: semsket sko i barnehagen, som ikke tåler barnehagebruk? Ja ja, dere får bruke pengene deres på det dere vil, så lenge det ikke går ut over barnet.

Anonymous poster hash: 03bfb...49f

og det gjør det jo selvfølgelig aldri. barnehagepersonalet har aldri klaget på at de ikke er varme nok, tette nok eller ikke gode å gå i... Bare dette rare argumentet med at de blir ødelagt.

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere gjør jo selvsagt som dere vil, men har jobbet i bhg, og vi ser en del upraktisk skotøy (og annet) hos en del barn, noe som er veldig kjipt. Hadde ikke sagt ifra med mindre det virkelig var ordentlig dumt for barnet, skoene ble våte med en gang, eller de alltid var kalde på beina f.eks. De sier sikkert ifra for å være greie (kanskje fordi de ser de blir ødelagt?), men om dere ikke vil ha andre sko, så er det bare å si ifra at dere kjøper nye om de blir ødelagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom skoene blir ødelagt så ofte som det høres ut som, så er det på tide å finne noen andre sko å bruke i barnehagen. Da har faktisk ikke skoene så god kvalitet som du skal ha det til, og da er det ikke verdt å kaste bort penger på dem.

Barnehagen har antageligvis fått skylda for ødelagte klær/sko mer enn en gang, selv om det som er ødelagt er ting som foreldrene selv burde skjønt at ikke egner seg i en barnehage, og føler vel derfor at det er deres plikt å advare dere om at skoene kommer til å bli ødelagt. Da kan du ikke skylde på dem når det skjer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våre har blitt ødelagte flere ganger, men de er ikke akkurat som de på bildet da, de har ikke knyting... TS Anonymous poster hash: 05098...4c8

Okey... for de i barneutgaven av de du linket til er veldig gode.

Men så lenge ungen er tørr og varm på beina så spiller det da ingen rolle hvordan sko h*n har.

Spørr om eneste grunnen er at de blir ødelagte? For vist der er det, så er det da opp til dere å bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvor er logikken i det at rike folk kjøper dårlige sko?

Anonymous poster hash: e3776...c59

Rike folk lar ikke ungen gå i sånne sko i barnehagen. Kun folk som vil framstå som rike;)

Anonymous poster hash: 91ba2...9a1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner trollet på gangen, ingen normale folk sender unga sine i barnehagen med sånne sko.

Anonymous poster hash: 02d97...269

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er god kvalitet på dem! Men de tåler ikke barnehagebruk, derfor bytter vi de ofte ut. De blir aldri utslitt, han må aldri ha lånesko.

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

De blir aldri utslitt, men tåler ikke barnehagebruk?

Høres veldig rart ut.

Anonymous poster hash: 34e69...bd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg føler barnehagepersonalet prøver å signalisere til oss, og det er det som provoserer meg sånn. Dette er jo våre penger, ligg unna! skoene er IKKE billige, de tåler bare ikke bruken.

TS

Anonymous poster hash: 05098...4c8

Så tenk på miljøet da. Det er lov å bruke hodet litt.

Anonymous poster hash: abab9...de5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...