Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hyggelig dere liker magen min, jeg er lettere forelska i den og stryker stadig vekk over den, og kikker ned på den :rodmer:

Helt fantastisk at jeg faktisk er :gravid:

Da har vi fortalt nyheten til mine foreldre og søsken også, herlig! Mamma og pappa ble sååå lykkelige og spente, og nå er mamma HELT i hundre og tenker ikke på annet. Stas for dem også!

Ellers er formen fin, sov litt urolig i natt, men våkner vel til etterhvert.. planer for dagen er slappe litt av, husarbeid, stikke innom arbeid noen timer, kanskje gå en tur, lage middag og besøke venninne på kvelden. Så da går vel dagen ganske radig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PÅ jobb, på en søndag!! Daustille, jeg er trøtt, uopplagt, sur og tung i hodet...

*forte seg og gjøre jobben*

Kan noen få meg til å smile og le? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen ja :rodmer:

Jeg blir imponert over alle søndagsplanene du har, her er det bare serietitting og strikking foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten om dagen.. 2-3 netter med dårlig søvn, og jeg er konstant grinete, sliten og utav meg. "Lite" sinnautbrudd med heftig rydding og banning tidligere idag.. æsj!!

Og jeg har begynt å få vondt i korsryggen.. kjennes som litt press, evnt stram rumpemuskulatur. Lurer på om det er musklene mine som spenner seg grunnet mer slarkete bekkenmuskulatur?

Noen som har tips om øvelser? og sovetips??

Alt er ikke håpløst altså, er bare litt trøtt og uopplagt.. :sovne:

Ellers sa sambo idag, at " Uke 18 eller sånt, da kan du jo si det på jobb".. Og jeg som har kommmet ut av skapet denne uka, og sagt det til flere. Blir irritert kjenner jeg, at han liksom skal bestemme når JEG skal fortelle til MINE kollager om MIN voksende mage (som er vanskelig å skjule) Driter i ham! (har jo uansett sagt det da..hehe) Føltes godt!!!!!!!!!!

OG... da jeg fortalte det til en av mine unge kolleager, viser det seg at hun også er gravid. Artig!! 4 uker bak meg, så dette skal bli artig :)

Ellers er vanskemaskinen kaputt, vi har ikke handlet inn mat for videre dager, jeg er STRESSA med hustitting, budrunder osv OG huset flyter litt.. Jaja...

Those happy :gravid: days...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo :gjeiper: Henger visst ikke med i svingene jeg :sjenert:

Så fin mage du har :rodmer: Skjønner at du vil fortelle, vanskelig å skjule når den liksom får gravidformen :fnise:

God helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Høres så kjent ut :Nikke:

Håper du får orden på alt tilslutt :)

Fikk fiksa vaskemaskinen! (tett filter).. nå må jeg bare vaske litt klær.. hehe. fikk rydda litt osv, men holdt meg ikke helt til ALLE søndagsplanene..

Der var du jo :gjeiper: Henger visst ikke med i svingene jeg :sjenert:

Så fin mage du har :rodmer: Skjønner at du vil fortelle, vanskelig å skjule når den liksom får gravidformen :fnise:

God helg til deg :klemmer:

God helg til deg også :klemmer: Takk for kompliment :)

Hei :) Så fin mage du har fått! Kjempemoro å kikke på altså :rodmer:

Hadde ikke forventa mage så fort, men er veldig kjekt ja.. har jo venta noen år på å oppleve det :)

Kjempe fin mage! :jepp:

Takker :)

-------

Dere skulle sett meg gå rundt på jobb, med den lille kulen min. Føler meg "stolt" og glødende, lykkelig ;) hehe.. har jo fortalt det til mange, men ikke alle. Lurer litt på om noen ser det skikkelig, men ikke føler for å kommentere ;)

Ellers så varierer magen endel i størrelse, sånn med/uten gass, med/uten mat osv.. Men den er stort sett synlig ;)

helg :rodmer: Blir godt med en rolig helg nå.. har vært ganske trøtt hele uka.

Nyt helga, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen :rodmer:

Her fortalte jeg det til sjefen for tre uker siden, og til en av kollegaene ett par dager etter. Men resten av gjengen vet ikke noe enda. Men regner med at de legger merke til det snart, for den begynner å bli synlig under disse store helsepersonell-klærne vi bruker :)

Håper dere får en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var du ja!

Dritsjalu på den fine magen din! :rodmer: (Sånn god-sjalu, ja ;) )

Det er stas å få fortelle det til venner og kollegaer, og mannfolk skjønner ikke bestandig sånt! ;)

Kjent problem det med lufta! :fnise: Jerntilskudd hjelper heller ikke på magen. :gjeiper: Jeg er å glad for at jeg er ferdig med det for denne omgangen.

Ha ei deilig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen :rodmer:

Her fortalte jeg det til sjefen for tre uker siden, og til en av kollegaene ett par dager etter. Men resten av gjengen vet ikke noe enda. Men regner med at de legger merke til det snart, for den begynner å bli synlig under disse store helsepersonell-klærne vi bruker :)

Håper dere får en flott helg :klemmer:

Nydelig sol og lørdag! Nice! Blir en tur til byen snart.. Blir spennende når kolleagene dine begynner å legge merke til kulen din da!

Der var du ja!

Dritsjalu på den fine magen din! :rodmer: (Sånn god-sjalu, ja ;) )

Det er stas å få fortelle det til venner og kollegaer, og mannfolk skjønner ikke bestandig sånt! ;)

Kjent problem det med lufta! :fnise: Jerntilskudd hjelper heller ikke på magen. :gjeiper: Jeg er å glad for at jeg er ferdig med det for denne omgangen.

Ha ei deilig helg!

:klemmer: Takk vennen. Mage er kjekt ja, før du vet ordet av det er du også på an igjen. Enn så lenge får du nyte livet uten, ta deg et glass vin i kveld :rodmer: Men er stor stas med mage, ja! Skal kikke litt etter gravidstrømpebukser (varme) idag, evnt fant jeg ut at jeg kan jo ha lange ullstrømper utenpå vanlige strømpebukser (sliter med å finne fine ull til mamma), for å holde varmen. Tynn bomull duger ikke lenger...

Har forresten IKKE kjøpt jerntilskudd.. men skal gjøre det IDAG.. ;) God helg til deg Missiw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått utslett på magen! Små, røde og kløfrie (pjuh)nupper på begge sider av navlen. Lurer på om det har sammenheng med hormoner/svangerskapskløe...

Ellers kikka jeg i MASSE butikker idag, etter klær osv for en voksende mage. Men helt hååååpløst. Det eneste jeg klarer er myke ullkjoler, de kan man jo vokse i. Trenger litt motehjelp! ;)

Kjøpte meg to par strømper over knærne da, istedetfor mammastrømpebukse i ull. Så nå skal jeg klare å holde varmen også.

Trøtt etter byen nå.. Blir pad thai litt senere og sikkert litt tv kos :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...