Gå til innhold

Kan kollegaen min gå inn i skapet mitt?


The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I andre lignende situasjone har sjefen sagt blankt nei når folk har spurt om å gå inn i skapet til andre.

Gikk hun inn i skapet ditt uten å kan tatt det opp med sjefen først kanskje?

Jeg ser din side av saken, og jeg skjønner at du er irritert, men hun tenkte kanskje det ikke var så nøye. Som noen andre sier kan det være at hun har opplevd at andre har gått i skapet hennes og at hun derfor trodde det var sånn det gjøres på arbeidsplassen.

Anonymous poster hash: 3f616...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne dratt innom på jobb (selv om du var syk), tatt ut telefonen fra skapet, og dratt hjem igjen. Hvorfor skal du ruge på jobbtelefonen når de på jobb trenger den? Kanskje den ringte mye og lagde bråk i garderoben?

Og hva for noe private verdisaker har du på jobb når du ikke er det uansett? Slapp av:s

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er forskjell på det låste garderobeskapet og et skap man har på kontoret som er ulåst. Jeg liker selvsagt ikke at folk roter gjennom mine skuffer og skap, men siden det er ulåst, har jeg heller ingenting der som ikke tåler at andre ser.

Garderobeskapet derimot, er alltid låst. Der hat jeg personlige eiendeler og det er låst fordi det er privat. Reservenøklene til disse er oppbevart innelåst der kun noen få har tilgang. Med mindre jeg ligger bevisstløs eller på annen måte er utilgjengelig over lang tid skal ingen inn i det skapet uten at jeg har gitt tillatelse. Til og med ved mistanke om en kriminell handling - f.eks dersom man hadde mistenkt at jeg hadde stjålet fra arbeidsplassen og trodde at jeg oppbevarte tyvegodset i garderobeskapet - ville jeg ikke akseptert at man låste seg inn i mitt skap uten at jeg var tilstede eller hadde gitt min tillatelse.

Jeg mener at kollegaen din kunne spurt deg om det var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...