Gå til innhold

Noen som går lærer 5-10 trinn GLU? (?) her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er førsteårsstudent på 5.-10.trinn og trives skikkelig godt. Synes fagene er interessante og har valgt å fordype meg i norsk og engelsk :) Har i tillegg pedagogikk og elevkunnskap som er et veldig greit fag. Har du noen konkrete spørsmål?

Jeg ville anbefalt studiet til alle som vil bli lærere for de mellomste og største barna på skolen :)



Anonymous poster hash: b1158...eb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer etter hvor du er i landet.

Anbefaler ikke å ta studiet i Bodø da det er et dårlig tilbud for de som ikke ønsker å være nettstudenter. Er svært få forelesninger per uke for campusstudenter. Sier litt når studentene har en intern spøk der de ønsker hverandre god helg allerede på mandag. :glare:

Endret av kattaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer etter hvor du er i landet.

Anbefaler ikke å ta studiet i Bodø da det er et dårlig tilbud for de som ikke ønsker å være nettstudenter. Er svært få forelesninger per uke for campusstudenter. Sier litt når studentene har en intern spøk der de ønsker hverandre god helg allerede på mandag. :glare:

Dette har jeg hørt også, fra folk som går der.

Selv er jeg 2. årsstudent ved HiOA og er forsåvidt fornøyd. Det er store forskjeller i hvordan de ulike høyskolene legger opp studiene, i Oslo må vi søke på enten norsk, engelsk eller matematikk (fag 1) når vi søker via samordna opptak, og har i løpet av 1. året 45 studiepoeng i dette faget + 15 i pedagogikk. 2. året velger vi fag 2 og tar i da 15 studiepoeng i fag 1, 30 i fag 2 og 15 ped. 3. året har vi bare fag 2 og ped, mens vi 4. året er ferdig med både fag 2 og ped, og kan velge temmelig fritt blandt det de kaller skolerelevante fag.

Anonymous poster hash: 0ff00...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider