Gå til innhold

Jeg får alltid jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Missfixit

"Og så har jeg gjort noe til Dovregubbens hall, som jeg bokstavelig ikke kan tåle å høre på, således klinger det av kukaker, av norsknorskhet og segselvnokhet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres jo (for å si det på en snill måte) rimelig spesielt ut da.

For meg høres det mer ut som selvdyrkelse eller at du har svært lite nyttig å bruke tiden på.

Hadde du enda sagt sannheten, men du sier jo at du sier det som passer for å fremstille deg slik de vil du skal være, altså ikke som du er. Hva i all verden er vitsen med det da, hva gir det deg?

Drømmer du om at du er noe annet enn det du er? Eller er det kanskje skuespiller du egentlig skulle vært?

Iallefall, om du hadde bodd på et mindre tettsted slik jeg gjør, så hadde det ikke tatt lang tid før du hadde fått et rykte som hun som alltid stiller på intervju (eller som hun andre; hun som går på alle visninger). Så det hadde ikke tatt lang tid før de ikke tok deg seriøst lenger, og du ikke ble innkalt til intervju, og langt mindre fikk tilbud om jobb. I beste fall ville du vel bli sett på som litt snål og kanskje litt mindre med.

Håper for din del at du bor i en storby :)



Anonymous poster hash: c6fb1...9b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Ja, jeg har tenkt litt på det i det siste. Men det er jo så gøy å være på intervju. Er det ingen andre som også synes det? ts

Anonymous poster hash: 2bde7...2ed

De fleste har vel ikke tid til å gå i jobbintervjuer just 4 fun men det er jo fin trening for deg!

Vil du ikke ha jobben er det alltids nok av andre som kan få tilbudet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Når du "alltid får jobben" - skifter du jobb som andre skifter truser - eller tar noen disse av deg? Enkel psykologi om du ser bra ut. Om ikke, og i tillegg psykolog, arme de som virkelig behøver en genuin og dyktig sådan! Du ville være en sann katastrofe i yrket!

Du har vel hørt om verdier, motivasjon, bidrag og empati, men kanskje knirker pensumbøkene fremdeles når du åpner dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha samme her. Jeg er utrolig god til å snakke for meg, og sier ofte ''det en arbgiver vil høre''. Jeg er sikker, troverdig og gir inntrykk. Har aldri skjedd at jeg ikke har fått tilbud om jobb. Var også på visning forleden til et kollektiv. 30 søkere. Hvem ble utvalgt? JEG.



Anonymous poster hash: ca019...dde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er jobber du ikke vil ha og du ikke en gang er ærlig så kaster du bort tiden til folk, og den som får jobbtilbudet etter du har takket nei sitter å føler h#n er andrevalget, men egentlig burde vært første valg siden den sikkert har vært ærlig og virkelig ønsker jobben. Synes dette virker bare som skryt, og ryktet kan spre seg at du er en som aldri takker ja til jobben så får du snart ikke komme på intervju lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt! Selv liker jeg å skrive at jeg er blitt gravid igjen på forumet for prøvere og barnløse. Det er også gøy å fortelle om den kjempefantastiske mannen min på forumet for samliv og relasjoner. Man føler seg likson så vellykker da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt! Selv liker jeg å skrive at jeg er blitt gravid igjen på forumet for prøvere og barnløse. Det er også gøy å fortelle om den kjempefantastiske mannen min på forumet for samliv og relasjoner. Man føler seg likson så vellykker da!

Veldig usmakelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt! Selv liker jeg å skrive at jeg er blitt gravid igjen på forumet for prøvere og barnløse. Det er også gøy å fortelle om den kjempefantastiske mannen min på forumet for samliv og relasjoner. Man føler seg likson så vellykker da!

Men er du gravis og har god mann eller bare lyver du??

Anonymous poster hash: 76167...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Jeg ser ikke problemet. Du får i det minste erfaring og får øvd deg på å intervjues slik at du er forberedt til de gangene du faktisk er interessert i jobben. Jeg ville derimot ha kuttet ut løgnene og sett hvor langt jeg klarte å komme med å fortelle sannheten da, riktig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...