Gå til innhold

Jeg får alltid jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å være på jobbintervju. Gleder meg skikkelig fordi jeg liker så godt å prøve å fremstille meg selv så bra som mulig. Sier ikke alltid sannheten, men prøver å si det som de vil høre. Det blir som et spill for meg, og jeg synes det er så gøy med dette spillet. Ofte søker jeg på jobber bare for å få komme på intervju. Og jeg får alltid jobben. Mange er det 30-40 søkere på. Søker bare på jobber jeg er kvalifisert til da. Men i det siste har jeg fått litt dårlig samvittighet... Er det feil å søke på jobber som jeg ikke har tenkt til å begynne i?



Anonymous poster hash: 2bde7...2ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å være på jobbintervju. Gleder meg skikkelig fordi jeg liker så godt å prøve å fremstille meg selv så bra som mulig. Sier ikke alltid sannheten, men prøver å si det som de vil høre. Det blir som et spill for meg, og jeg synes det er så gøy med dette spillet. Ofte søker jeg på jobber bare for å få komme på intervju. Og jeg får alltid jobben. Mange er det 30-40 søkere på. Søker bare på jobber jeg er kvalifisert til da. Men i det siste har jeg fått litt dårlig samvittighet... Er det feil å søke på jobber som jeg ikke har tenkt til å begynne i?

Anonymous poster hash: 2bde7...2ed

svaret er: ja

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en merkelig form for selvvalidering? Å ta seg bryet med å søke på jobber du ikke vil ha, kun for å få bekreftet deg selv sånn? Du kaster bort andres tid, noe som forsåvidt er langt verre enn at du har dette som hobby/får noe ut av det selv.



Anonymous poster hash: 04d16...05c
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt litt på det i det siste. Men det er jo så gøy å være på intervju. Er det ingen andre som også synes det? ts



Anonymous poster hash: 2bde7...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider