Gå til innhold

Har du noen gang drept noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg har nok slaktet noen 100.000 inskter i løpe av mitt liv.

Men jeg har sluttet å drepe inskter som er ute. Men er de inne så viser jeg ingen nåde

bortset fra de som kan fly de lar jeg fly ut igjen, Men de som kryper viser jeg ingen nåde

Endret av Valiant Veneficus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg har kverka masse insekter og edderkopper og snegler og mark og slikt, ja. Og fisk. Ikkje så mange, då, eg har ikkje fiskelukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drept mye fisk, siden jeg liker å fiske. Har forøvrig ikke noe til overs for de som bedriver catch and release. Og når jeg var liten guttunge hendte det jeg drap dyr for moro skyld (maur, humler,edderkopper og en gang en fugl).

I dag dreper jeg kun om jeg skal bruke dyret. Dvs spise det. Ellers så dreper jeg nå aldri dyr, bortsett fra en flått som har bitt seg fast eller en mygg. Finner jeg feks en stor edderkopp i huset som aldri har gjort meg noen verdens ting så bare slipper jeg den ut. Uten å skade den.



Anonymous poster hash: 1f977...26d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang drept en annen skapning? Tråkket på en snegle just for fun? Spist maur? Sløyd fisk? Er du en dyremorder?

Anonym poster: adf8382c929afb749bccdf67bb505b26

Jepp. Hele tiden og hver dag.Jeg velter meg i dyrelik, og nyter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten aldri. Dreper aldri insekter/dyr. Den eneste skapningen jeg tråkket på, var en liten frosk. Jeg gjorde det ikke med hensikt. Jeg så den bare ikke.

Tenker på det den dag i dag og får helt vondt i hjertet når jeg tenker på det.

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har drept både innsekter og et foster.



Anonymous poster hash: df62e...a0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sædceller, millioner på millioner av sædceller. Jeg har tørket dem ihjel på tørkepapir i årevis.



Anonymous poster hash: 555ca...434
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg drept levende vesener, jeg er en kaldblodig morder når det gjelder blodsugere som mygg og flått. Insekter ellers som forviller seg inn gjør jeg mitt beste for å få ut av huset i live, kanskje bortsett fra edderkopper som overrasker meg mens jeg enten har støvsuger eller katt innen rekkevidde... De ryker gjerne til. Insekter ute gjør jeg mitt beste for å ikke forstyrre. Det ryker dessverre en og annen mark når jeg graver i bedene, men også der er jeg så forsiktig jeg kan. Ellers har jeg et ukjent antall fisk på samvittigheten, selv om jeg teknisk sett aldri har drept dem selv, det må alltid andre gjøre... Jeg har også tatt livet av en liten fugl, men den var hardt skadet og hadde nok dødd med store smerter i løpet av kort tid. Jeg gråt og gråt, det var helt grusomt :(

Så er jeg også skyld i at veldig mange dyreliv går tapt, siden jeg spiser kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Klart jeg har. All verdens insekter har fått unngjelde når de kommer i veien. Har jo selvsagt også tråkket på maur og denslags, men da ikke for moro skyld. Alle har jo drept massevis av maur og lignende ved å tråkke på dem.

En og annen fisk har jeg tatt og sløyet, men noen stor fisker er jeg ikke. Har sikkert tatt livet av noen tusen skapninger av synlig størrelse i mitt liv.



Anonymous poster hash: 7efe9...b5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg er i stand til å drepe min egen mat og har gjort det ved flere anledninger. Har nok flest fisk på samvittigheten i det tilfellet, men jeg har også jaktet smådyr.

Og så tar jeg knekken på både insekter og andre skadedyr over en lav sko om de kommer inn i huset.

Så jeg er nok som seriemorder å regne sånn sett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Om jeg har drept "noen"? Ikke i virkeligheten, men jeg drømte engang at jeg drepte min mor. Kjørte en forskjærkniv i halsen hennes så blodet sprutet. Jeg stod og lo og lo, det var meget tilfredsstillende. Da jeg våknet, ble jeg forskrekket. Jeg hadde nok mye uoppgjort grums i meg.

Jeg har drept "noe", en mengde insekter, hovedsakelig mygg og fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok drept mest mygg, men dette tok det meg lang tid å venne meg til! Jeg syns nemlig døde insekter er det ekleste som fins! Dvs de fleste insekter er svært trygge rundt meg, med mindre de vil stikke meg, da viser jeg liten nåde :P

Bortsett fra det har jeg drept fisk på fisketur, og hummer på jobb.

Jeg får ingen nytelse av å drepe eller skade verken dyr eller insekter, og kan heller ikke huske å noen gang fått det. Men jeg ser en del barn som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...