Gå til innhold

Care


Nala

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg har utrolig stor respekt for ditt engasjement i dyrevern-saker. Selv betaler jeg bare årsmedlemsskap i Dyrebeskyttelsen og berømmer meg selv for det :oops: Men jeg VET at jeg kan gjøre mer. Mer aktivt altså. Dine innlegg inspirerer i alle fall til det :D

Keep up the good work!!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:oops: :oops: Takk Nala. Jeg betaler også medlemsavgift til Dyrebeskyttelsen og har stor respekt for det de gjør. Mitt engasjement komme som sagt til å vises her på Kg, spesielt fordi det er så mange andre som viser at de også bryr seg... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Care:)

er helt enig med Nala!!! kjempebra at det er flere som er med på å støtte dyrene. jeg er akkurat lik, har alltid følt at jeg ikke "hører hjemme" på denne planeten, for det er så mye forferdelig som skjer med dyrene, at jeg bare ligger søvnløs om nettene pga det.

vi må hjelpe så godt vi kan!!!!

klem Iset, vegetarianer og dyreverner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for det Iset. :oops: Jeg har fulgt med deg og har oppfattet at du er sterk i din tro mot dyrene. Det varmer når jeg merker at andre også brenne for disse sakene. Det er fint at vi kan ta opp slike saker her og da gjøre andre oppmerksome på ting de kanskje før ikke har tenkt på. Derfor er det fint at vi kan bruke kg til å fremme vårt engasjement og vi får håpe at vi har noe påvirkningskraft i form av holdningsendringer - stå på "sister".... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja Care, vi skal stå på for dyrene, og jo flere vi er,jo bedre er det:) dyrene trenger all den hjelp de kan få, for det er tydeligvis NOK av dem som ikke mener dyrene har krav på omsorgsvern! :roll:

masse klemmer fra (medsøster) Iset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg også på her! Det er alltid like godt å høre om andre som også bryr seg, og engasjerer seg i dyr! Føler meg ofte også litt rar, og pussig, fordi jeg er så enormt glad i dyr, og noen syns jeg er litt for engasjert til tider, men det får de bare syns, sånn er jeg bare! :roll: Og sånn kommer jeg alltid til å være!

Godt vi er flere! :D

Care: Fin avatar du har, har lagt merke til den, kjempesøt kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...