Gå til innhold

Til Milla


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@

Sitat fra tråden "Se min kjole"

Og tør jeg spørre om i hvilket "miljø" dette bryllupet fant sted?

Milla

Nå DRITER jeg i om jeg blir slettet!!!!

Med hvilken rett har du å stille slike nedlatende spørsmål????? Hvorfor er alltid DU best, DINE meningen viktist og DINE preferanser mest korrekt???

Hva er problemet om noen vil ha rosa brudekjole??? Kan du ikke respektere at ikke alle vil ha hvitt??? Alle bør heller ikke ha hvit kjole etter min mening - hvitt er en uskyldig farge, så dermed bør du sjekke om VW fører SORTE kjoler.

Det er ikke alltid at dine (til tider) syke preferanser passer vet du.

Og så venter vi på at du legger ut en tråd under Ris, Ros....... "åh, moderatorer, se nå er de stygge med meg igjen............"

Sånn........................ så lar vi moderatorene slette, slette, slette og slette....... :Gjesp:

Deler slettet, Gry (red)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Ser ingen grunn til å kommentere dette ovenfor deg navn fjernet. Chiquita (mod)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Selvfølgelig vil du ikke kommentere, det hadde jeg heller ikke forventet.

Wannabe-personligheter som du, tyr til slike kommentarer når de er trengt opp i et hjørne. Så det var helt som forventet av deg. :Gjesp:

Og det (Navn fjernet - Chiquita (mod)) preiket ditt....... har du virkelig ikke noe bedre å foreta deg, lille sopp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Bare la henne holde på med sitt, ... er ... (Navn fjernet - Chiquita (mod)) og hun har alltid vært etter meg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*nynner* "how low can you go, how low can you go....... :Gjesp:

tja. vi har jo en slående illustrasjon på hvordan det spørsmålet kan besvares...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere begge to "gir" litt her burde det da ikke være så vanskelig?

Kan dere ikke slå strek nå, og begynne på nytt. Slutte å skrive innlegg dere vet blir slettet, og heller forsøke å være litt konstruktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg forsøker jo å "gi etter" i forrige uke- men som du ser så holder disse to på ennå.

Men nå har jeg fått nok av denne hetsen og trekker meg ut av dette debatten. Så håper jeg bare at mod. sletter oppgulpet disse to kommer med i andre tråder jeg deltar i.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Hva med og slette Lotta fra dette forumet.?  hun lager jo bare kvalme uansett!!

Ja det må jo moderatorene bare gjøre - det ville jo vært et enestående eksempel på forskjellsbehandling det.

Så det er bare å sette igang det..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

Kreps, hvor naiv er du egentlig???????? Mye eller fryktelig mye????

Men, jeg kan uten problemer "gi litt", som Gry sier, veldig gjerne, men først etter at Milla har svart på spørsmålene jeg stilte henne innledningsvis.

Så gjenstår det da å se hvor "forandret" Milla er, eller om det bare var tomme ord................. Det er hennes utspill :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint du er innstilt på å "gi litt" Lott@, for det tror jeg også Milla er.

Men ditt hovedinnlegg var kanskje heller ikke spesielt hyggelig formulert?

Hva om å få diskusjonen ned på ett greit nivå, fra dere begge, så kanskje det kommer svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naiv?? ja la oss spørre hverandre om det!! Det er mange kranglefanter her... men jeg synes de fleste greier og holde seg saklig. men en annen ting er og starte tråder der hensikten er og angripe bestemte personer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Kreps, så det å angripe folk som vurderer å ha rosa brudekjole, er akseptert fra din side???

Angrepene fra Milla i den/de trådene (det finnes to nå) har ført til at brukere vegrer seg for å si hva slags kjole de vurderer å ha/skal ha - i frykt for å bli "tråkket på" av Milla - som jo selvfølgelig - i hennes egne øyne er stilsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...