Gå til innhold

Har dere måtte kjøpt mammatøy eller større størrelser


Gjest frama

Anbefalte innlegg

Gjest frama

Jeg har lagt på meg på magen nå. Vekten er den samme som før, men buksene har blitt trangere. På de høyeste må jeg ha knappen åpen. Lurer på hvordan det er for andre som er like gravid. Jeg er førstegangsgravid i uke 11.

Har dere måtte kjøpt mammatøy eller tøy i større størrelser enn vanlig?

Med tanke på å få brukt tøyet mest mulig, er det best å gå opp en størrelse eller to i vanlige bukser så tidlig i svangerskapet, eller fins det mammabukser som også passer tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ulempen med å gå opp i str i klær er jo at de ikke sitter pent andre steder på kroppen... en bukse i str 38 er jo større andre steder enn bare livet enn en bukse i str 34 (altså 2 str forskjell)... du kan jo brette ned den strikken som er i livet på mammabuksa da...

ville ha prøvdt meg litt frem jeg både med mammaklær og andre vanlige bukser

Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frama

Takk for svar. Det er vel mest fornuftig å kjøpe inn mammatøy fremfor for store bukser.

Tipset med sikkerhetsnål var også bra. Kommer til å prøve dette med de buksene jeg har.

Ulempen er at de fleste buksene mine er så slitte for tiden. Hadde ikke det vært for graviditen hadde jeg kjøpt en noe nytt for ca en måned siden. Men nå hadde jeg tenkt å slite dem ut til de ikke passer mer, og så kjøpe en mammabukse. Vanlig bukse vil jeg gjerne kjøpe når graviditeten er over.

Jeg får kikke litt etter jobb en dag, men skal prøve å drøye det en uke eller to før jeg kjøper.

Noen som vet om det pleier å være sesongsalg på mammatøy forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...