Gå til innhold

Kjæresten reiser på ferie 3 uker etter fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har termin 15. august og samboer planlegger ferie med familie(mor og far) og ungene(hans) tre uker etter det. De skal reise til Australia. Det er bare 2 ukers ferie, men jeg føler meg ganske oversett. Og så tenker jeg hvis jeg går 1-2 uker over termin så reiser alle sammen rett etter fødsel neste. Litt kjekt og ha mannen og hans familie rundt i begynnelsen. Min familie bor i England og moren min har ikke mulighet å komme pga operasjon i sommeren. Jeg har ikke sagt noe og det virker at han synes det er helt greit. kanskje jeg er bare hormonell og overreagerer ?!



Anonymous poster hash: 08920...cff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst?

Han planlegger 2 uker i Australia rett etter fødsel av sitt eget barn??? Er det snakk om besøk av familie eller noe slikt da? Eller bare ferie?

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Er det sånn at de m å reise på den tiden?

Skjønner godt du syns det er leit, for det er godt å ha noen der når babyen kommer, og den første tiden!

Hva sier han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ferie. Han har lovet Australia-ferie til ungene ( før jeg ble gravid) . jeg har prøvd å hinte med forskjellige kommentarer, men det virker som om han er ikke helt klar over hele situasjonen. Blir bare irrittert og små skuffet av hele greia

ts



Anonymous poster hash: 08920...cff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hint funker ikke på menn!!! Si "du vet du har planlagt tur bare tre uker etter termin?". Se reaksjonen hans, og ta det derfra. Fortell han hva du føler. En ting er at han har lovt ungene tur, men det MÅ vel ikke skje akkurat da??

Anonymous poster hash: 9e226...2b5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! om jeg hadde gått med på det. Du må si det ærlig og direkte til ham. Enn om det blir noen komplikasjoner, barnet blir liggende i lysboks eller noe så enkelt; skal han dra fra dere på sykehuset for å feriere?

Synes en som er far fra før burde ha bedre vett.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å få alle fakta på bordet: du bærer hans barn, og han ønsker dette barnet??

Anonymous poster hash: 9e226...2b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ferie. Han har lovet Australia-ferie til ungene ( før jeg ble gravid) . jeg har prøvd å hinte med forskjellige kommentarer, men det virker som om han er ikke helt klar over hele situasjonen. Blir bare irrittert og små skuffet av hele greia

ts

Anonymous poster hash: 08920...cff

Lovet Australia-tur er ok det, men Australia ligger der neste år også!

Slutt og hint, fortell han I DAG, at den turen der, den utgår, ellers bør du utgå! Slikt er faktisk ikke akseptabelt.

Hadde det vært snakk om feiring av 90-års dagen til en slektning bosatt der, så kunne man se mellom fingrene, men bare ferie? Ikke en snøballs sjanse i hel**e!!!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han eller foreldrene som har planlagt denne turen? Hvis du har termin 15.aug reiser de ikke i skoleferien en gang, så da er ikke det er argument fra hans side heller...

Anonymous poster hash: 9e226...2b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri funnet meg i! Og jeg hadde fortalt han akkurat hva jeg mente om det!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er hans barn. Og vi gleder oss veldig til babyen kommer :) Vi har snakket om det , men jeg er litt ekstra forsiktig pga det gjelder ferie med barna. Han synes at jeg klarer det og at det går fint. Ja, tror at jeg må si rett ut hva jeg mener om hele greia

Ts



Anonymous poster hash: 08920...cff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så istedet for å bruke ferien, så velger han altså å ta ungene ut av skolen rett etter ferien og reise til andre siden av jorden?

Enten er han en komplett idiot eller så er TS troll.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er sterk, dette går fint. Han er der jo når barnet kommer. :)



Anonymous poster hash: 1c708...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min spurte om å få dra tre dager etter fødsel til hjemstedet sitt og dro samme dag.. Han hadde jo "ferie" i to uker. Ting var ikke helt gode mellom oss så jeg var forberedt på å være mye alene men litt sårt likevel.

Anonymous poster hash: 2aa0e...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal være med barna i sommerferien også (Vi har leilighet i syden):) Ja , de reiser ganske ofte og han er en super pappa. Men nå kommer en ny baby og jeg vil at han skal være hjemme. Litt irritterende at vi må snakke om det i det hele tatt. Han som far fra før burde vite bedre...

ts



Anonymous poster hash: 08920...cff
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud for en mann



Anonymous poster hash: a5fe6...050
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal være med barna i sommerferien også (Vi har leilighet i syden) :) Ja , de reiser ganske ofte og han er en super pappa. Men nå kommer en ny baby og jeg vil at han skal være hjemme. Litt irritterende at vi må snakke om det i det hele tatt. Han som far fra før burde vite bedre...

ts

Anonymous poster hash: 08920...cff

Du vil ikke være med til Australia da? Jeg synes ikke du bør ødelegge ferien deres.

Anonymous poster hash: 1c708...7f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...