Gå til innhold

Søndag! Hva gjør dere idag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er Søndag bare slappe av på KG dag, eller har dere andre planer?
Hva har dere gjort idag?



Anonymous poster hash: c7ccc...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært ute og ruslet en tur, times tid bare. Om et par timer skal jeg på pistolskyting. Resten av kvelden blir det sikkert litt KG, også skal jeg forberede noe kveldsundervisning til tirsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver på bacheloren min..



Anonymous poster hash: 69446...496
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i dag har jeg ikke gjort så altfor mye. Sola skinner, og jeg sitter inne på rommet og ser ut.
Vurderte å ta meg en tur, men kom aldri så langt. Må klare å være fornøyd etter en dag hvor jeg har vært maks lat og ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og syklet en tur, besøkt noen, tørket støv og vasket gulv.

Senere i dag så skal jeg reparere en snøfreser, og ut å gå en lengre tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget chilli con carne som har fått stå å putre mens jeg har gått meg en times tur:) Har sola meg litt, laget referanseliste til en oppgave og vaska klær. Nå gjenstår det bare å spise chillien :laugh:



Anonymous poster hash: 6f464...030
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på bursdag og spist meg god og mett på kake idag :)

Nå skal jeg bare ligge å slappe av resten av dagen :) Blir vel serie eller noe sånt sammen med samboer i kveld tipper jeg.



Anonymous poster hash: 19b33...f02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Var på fest igår så jeg føler meg litt redusert idag. Tenker jeg skal gå meg en tur med vofsene etterpå og bestille meg noe mat senere ikveld og ha Kardashian maraton. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomført en liten husvask og hatt besøk av en tremenning :) Nå gjenstår bare middagslaging og en lat kveld på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Fantastisk vær!

Planen var egentlig å ta en tur i marka for å grille litt, men ble hjemmeværende.

Hadde en overnattingstur fra fredag - lørdag.

Ble en kort liten gåtur ute, ellers har så langt tiden blitt brukt til å rense telt, lufte soveposene..osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styrer med spirer og planter.Søndag er min "hagedag"

Ellers blir det turer med hunden. Bare en kos & slappe av dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Siden jeg har bandasje og blåmerker i hele trynet har jeg holdt meg inne. Sett på film, småsovet, spist digg mat. Får snart besøk av pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jean Valjean

Har ikke gjort noe spesielt i dag

Jeg gikk en tur-

Hadde tenkt og gå 5 km men jeg ombestemte meg på veien og gikk bare 2 km i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Satt med papirarbeid i forhold til jobb på morgenen, spente på meg joggesko og gikk en lang tur i skogen med hunden etterpå. Nydelig vær :sol: Ut over det, har jeg stort sett sittet i solveggen og lest bok og bare slappet av. Bare avbrutt av litt matlaging og annet småplukk. Herlig søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg ute i sola med en venn og hans lille baby. Deretter pizza og så hjem.



Anonymous poster hash: 57a58...06e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på fest i går, så nå pleier jeg hangoveren min med litt KG og Netflix.

Klarte å komme meg på treningssenteret faktisk, men jeg var ikke akkurat den som jobbet hardest der i dag nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet på KG i hele dag, and I love it :laugh:



Anonymous poster hash: 79b01...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv dag☺ Flere maskiner med klær satt på.Tørket støv, Støvsuget,vasket to av tre etasjer. 5 timer hagearbeid og en tur på plantasjen. Nå skal hunden dusje, han har vært hjelpsom i hagen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

07:00-10:00 stod jeg opp med lillejenta og vi koste oss med frokost, litt barnetv og frokost med mamma når hun stod opp rundt kl 10.

kl 11:00 til sånn ca 14:00 tappet jeg øl på flasker med noen venner som vi brygget for 2 uker siden.

15:00 til sånn ca 17:30 hadde vi besøk.

Etter det var det bading av lillejenta og middag, nå slapper vi av på sofaen og jeg nyter en hjemmebrygget øl og hører på litt Kygo Mixtape fra youtube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...