Gå til innhold

Har du opplevd noe overnaturlig?


Anbefalte innlegg

ble du født med det eller hvordan skjedde det at du fikk kontakt med de?

Ble født slik, så det er utenom min evne til å begripe.

Ikke kall de spøkelser, det er for det meste mennesker som har noe uoppgjort her nede, på desperat leting etter en måte å formidle sitt budskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble født slik, så det er utenom min evne til å begripe.

Ikke kall de spøkelser, det er for det meste mennesker som har noe uoppgjort her nede, på desperat leting etter en måte å formidle sitt budskap :)

Født med - nå ble jeg faktisk nysgjerrig Buddy.

Fortell da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født med - nå ble jeg faktisk nysgjerrig Buddy.

Fortell da :)

Er det noe mer å fortelle? hehe :)

Det er mer mellom himmel og jord enn vi tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe mer å fortelle? hehe :)

Det er mer mellom himmel og jord enn vi tror :)

Vel, du formulerer deg i veldig generelle vendinger. Litt sånn på nivået "jeg er norsk og bor i Norge".

Men verden er større enn Norge, alt mellom himmel og jord er enda større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg er ikke sånne ting overnaturlig, men egentlig helt naturlig, selv om jeg ikke er noe klarsynt, men et helt vanlig menneske.

Jeg har fått beskjeder, gjennom ord (setninger) og bilder, både fra en nær slektning som døde, fra englene og mine hjelpere. Jeg har følt min slektning fysisk på kroppen. Jeg har sett kommunikasjon mellom den andre siden og mine kjæledyr. Jeg har også sett "skyggen" av min slektning nå siste tiden, plutselig stå i rommet. Jeg har fått beskjed (fra andre siden) at dette vil utvikle seg, og det har allerede utviklet seg ganske mye siden jeg fikk beskjeden. Jeg vil altså en dag kunne se og snakke med min slektning som om h*n var her i fysisk tilstand. :)

Alle kan få kontakt med de på andre siden, egentlig, men det er ikke lett å være nybegynner og stole på at de beskjedene man får virkelig er fra andre siden, og ikke bare konstruert i våre egne tanker. Du kan spørre om noe, og så må du bare stole på at de første tankene/ ordene som dukker opp i hodet ditt er svaret. Jeg fikk bilder de første gangene, og skjønte ikke hva de betydde. Heldigvis var min klarsynte venninne her. Da hun "oversatte" bildene (fikk forklaring) fra de på andre siden, var det slike aha-opplevelser for meg. Et eksempel på et bilde jeg fikk fra min avdøde slektning var en hest. Jeg forsto ikke hva det skulle bety. Da sa min venninne "h*n sier du må begynne å ri igjen...." Jeg har nesten ikke sett en hest på 20 år, så det hadde ikke falt meg inn at det var det den hesten skulle bety!

Jeg visste ikke at Märtha Louise var på KG... :klo:

:rosaengel:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du formulerer deg i veldig generelle vendinger. Litt sånn på nivået "jeg er norsk og bor i Norge".

Men verden er større enn Norge, alt mellom himmel og jord er enda større...

Du vil vite hvordan det fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil vite hvordan det fungerer?

Kanskje du bare skal holde deg on topic og fortelle hva du har opplevd. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt gjør han ikke det.

Nå er jeg fan av at folk får fortelle sin historie selv.

I motsetning til deg, sannsynligvis, er jeg faktisk nysgjerrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fan av at folk får fortelle sin historie selv.

I motsetning til deg, sannsynligvis, er jeg faktisk nysgjerrig.

Jeg vil høre fler historier, ikke få en forelsening fra engleskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil høre fler historier, ikke få en forelsening fra engleskolen.

...da bør du ikke være så spydig!

Følsomt tema, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...da bør du ikke være så spydig!

Følsomt tema, vet du...

Unnskyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du det selv, da?

Nei, men jeg vet at det skjer...

Hvordan skal jeg forklare det... Kommer jeg inn et nytt sted så føler jeg ting sterkt på kroppen, det kan være fysisk ubehag, lukt, smak osv.

Ser at det er mange tvilere her som ellers, når har jeg svart TS og deg, så da får dere fortsette diskusjonen uten meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg vet at det skjer...

Hvordan skal jeg forklare det... Kommer jeg inn et nytt sted så føler jeg ting sterkt på kroppen, det kan være fysisk ubehag, lukt, smak osv.

Ser at det er mange tvilere her som ellers, når har jeg svart TS og deg, så da får dere fortsette diskusjonen uten meg :)

Nå var det vel ikke akkurat mange tvilere. Det var bare meg som ikke akkurat tviler.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men jeg vet at det skjer...

Hvordan skal jeg forklare det... Kommer jeg inn et nytt sted så føler jeg ting sterkt på kroppen, det kan være fysisk ubehag, lukt, smak osv.

Ser at det er mange tvilere her som ellers, når har jeg svart TS og deg, så da får dere fortsette diskusjonen uten meg :)

Hmm, vel, jeg har ikke tenkt til å diskutere. Er bare nysgjerrig, enkelt og greit.

Thanx for sharing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dele en selv - ikke min opplevelse, men en god venn sin da han var helt ung (og dum), men godt forbi den kriminelle lavalder, og holdt på å ruinere hele fremtiden sin:

Han brøt seg rett og slett inn på skolen sin sammen med en venn i et stupid anfall av misnøye med det som skjedde der. Planen var å ramponere rektors kontor.

De ventet til det var stummende mørkt, tok seg inn ved å klatre opp på taket og ta seg videre inn derfra. Planen var at min venn skulle gå først, mens kameraten skulle vente på klarsignal og komme etter så fort stedet var "sikret".

Om de nå ikke var blitt observert. Kameraten hans så dem på vei inn og stakk ned samme vei som han kom, mens min venn hadde rukket å komme seg helt inn på rektors kontor før han hørte politiet gå i korridoren i gangen. Saken var at han der og da i praksis var busted, fordi det kun var snakk om sekunder og det ikke var et eneste sted å stikke uten å passere de fryktede folkene i blått.

Da er det han hører en stemme som roper til ham av full hals:

"Gå inn den døra og dra til deg klinka!!"

Min venn skvetter, blir så redd så han holder på å miste det han har i hendene, og bråsnur seg i den retningen stemmen kommer fra. Og der er det - nettopp - en dør inn til et bitte lite kott.

På instinkt følger han "beskjeden". I løpet av tidels sekunder, samtidig med at politiet åpner døren til rektors kontor, er han inne i det kottet og har dratt til seg klinka - som, av alle ting, løsner.

Med hamrende hjerte, i stummende mørke, i et bitte lite trangt kott og politiet utenfor hører han dem romstere rundt, lete, rope, i flere nervepirrende minutter, før de endelig står inntil ham - med ingen ting annet enn en tynn kott-dør i mellom dem.

Så begynner de å slå på den. Ingen annen lyd fyller hodet hans, der han kryper sammen og er sikker på at lyden fra det dunkende hjertet hans vil avsløre ham.

Men døren er uten klinke. Etter en altfor lang sekvens med febrilsk banking på døren konkluderer de med at det er tomt, at alarmen var falsk og at de kan forlate åstedet.

Så der blir han sittende, inne i det mørke kottet, i flere minutter, før han tør stole på at de faktisk ikke er der mer og tør å sette klinken tilbake og snike seg forsiktig ut døren, opp på taket og ned samme veien som han kom.

Tror dere han gjorde noe mer kriminelt i resten av sitt liv?

Nope.

Han ville blitt kriminalisert den gangen. Det kunne ha ødelagt både fremtiden og karrieren hans, ville ha gjort det, om han var blitt tatt. Men gjorde det ikke. Alt på grunn av en skingrende stemme han ikke aner hvor kom fra.

Overnaturlig?

Tja. Dere får dømme selv...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...