Gå til innhold

Har ikke spist eller drukket noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

idag. Eller jeg drakk en halvliter cola, fordi jeg fikk veldig lyst på det. Ellers har jeg ikke følt meg verken sulten eller tørst? Hva feiler meg?? :O

Anonymous poster hash: 991c0...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjerp deg. Spis og drikk.

Anonymous poster hash: 5e289...3cc

Jeg skjønner du finner det "irriterende" med dette innlegget. Men da kunne du valgt et annet ordvalg eller valgt å ikke kommentere idet hele tatt.

Å til TS. Du burde spise og ikke la det gå for lang tid.

Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg selv om at du ikke har fått i deg noe mat idag. Få en god natt søvn og prøv igjen i morgen.

Anonymous poster hash: f2b16...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noe galt med deg. Om jeg ignorerer sulten lenge nok så forsvinner den etterhvert. Men man har gjerne likevel de plagene som følger med det å ikke spise som slapphet, svimmelhet, trøtthet, lite energi, lite krefter, osv. 

 

Viktig å få i seg mat. Jeg pleier å ha yoghurt lett tilgjengelig for å hive meg om jeg glemmer å spise. 

Forøvrig er det ille å ikke få i seg nok drikke. Om du ikke får i deg mat så må du i det minste få i deg nok væske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner du finner det "irriterende" med dette innlegget. Men da kunne du valgt et annet ordvalg eller valgt å ikke kommentere idet hele tatt.

Å til TS. Du burde spise og ikke la det gå for lang tid.

Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg selv om at du ikke har fått i deg noe mat idag. Få en god natt søvn og prøv igjen i morgen. Anonymous poster hash: f2b16...c2d

Ok, takk.

Anonymous poster hash: 991c0...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noe galt med deg. Om jeg ignorerer sulten lenge nok så forsvinner den etterhvert. Men man har gjerne likevel de plagene som følger med det å ikke spise som slapphet, svimmelhet, trøtthet, lite energi, lite krefter, osv. 

 

Viktig å få i seg mat. Jeg pleier å ha yoghurt lett tilgjengelig for å hive meg om jeg glemmer å spise. 

Forøvrig er det ille å ikke få i seg nok drikke. Om du ikke får i deg mat så må du i det minste få i deg nok væske.

Takk for svar! Skal prøve å få i meg noe

Anonymous poster hash: 991c0...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...