Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Tror det blir fullkornpasta med hjemmelaget tomat/kjøttsaus og parmesanost. Har alle ingrediensene så jeg slipper å dra på butikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hockeyfrue

I går hadde vi kyllingsuppe med nudler, paprika, chili og ingefær. I dag går vi for bbq-marinert pulled pork i pitabrød med salat, agurk, løk, cherrytomater og mais til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tagliatelle med dampet laks, stekt sopp, blomkål, erter og purre, i creme fraiche saus. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine mest forhatte middagsretter:

 

Fiskeboller i hvit saus. Grøss. Jeg ender alltid opp å spise poteter, råkostsalat og hvit saus. Har virkelig prøvd å like fiskeboller, men på lik linje med fiskepudding så takler jeg det ikke. Har t.o.m prøvd å drysse over sprøstekt løk og bacon for å se om det ble bedre, men det ble det ikke. Men, mann og barn elsker fiskeboller, så da må jeg gi meg for flertallet innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke fiskeboller :D

 

I det jeg lagde hvitsausen og tømte kraften fra fiskebollene oppi så syntes jeg at det luktet litt rart fra fiskebollene og krafta. Men tenkte som så at det var nok bare pga jeg hater fiskeboller. Da sausen var ferdig så smakte jeg på den, og den smakte skikkelig høgg. Så; fiskebollene var sure selv om de var innafor datostemplingen med ei uke!

 

Så, det ble nødhastemiddag: stekte pølser med poteter, råkostsalat og stekt løk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Vi har noen koteletter vi må få spist opp, så i dag blir det koteletter, bakt potet med hvitløkssmør og mais, kantareller og stekt løk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakte grønnsaker (selleri, brokkoli, løk, eple og gulrøtter), og bakt torsk med en god klass creme fraiche og masse basilikum over. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pasta al limone fra Trines Mat2

**

Maten er nå spist, er det innafor å spise saus med skje rett fra kjelen?

:sjenert:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco.... nå begynner jeg å føle meg sær her, men jeg er ikke så innmari glad i taco heller. Men barn&mann elsker det da, så jeg bøyer meg for flertallet. Får bli tacosalat på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...