Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ooo, mørk firkløver! Den skal jeg ha fatt i!

 

Ellers skjønner jeg ikke helt vitsen med smash-kuler. Smaken er jo den samme uansett hvilken fasong den er i?



Anonymous poster hash: 492ff...f19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes fryste urter ser interessant ut, og håper de smaker like godt som ferske. Jeg elsker å bruke fersk koriander, men må alltid kaste den før jeg har brukt mesteparten. Fingrene kryssa for at smaken er god 😀

Endret av Librarian
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ooo, mørk firkløver! Den skal jeg ha fatt i!

 

Ellers skjønner jeg ikke helt vitsen med smash-kuler. Smaken er jo den samme uansett hvilken fasong den er i?

Anonymous poster hash: 492ff...f19

 

Synes du? Det synes jeg ikke stemmer altså. For eksempel melkesjokolade er mye bedre i de tynne hjertene, enn i eventyrsjokoladene? Synes jeg i alle fall! :P Den største platen også er knallgod, mens melkerull ikke er noe særlig? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fryste urter ser interessant ut, og håper de smaker like godt som ferske. Jeg elsker å bruke fersk koriander, men må alltid kaste den før jeg har brukt mesteparten. Fingrene kryssa for at smaken er god

 

Enig! Det er den nyheten jeg er mest spent på. Håper virkelig at det smaker nogenlunde som ferske urter og at det er lett å ta litt og litt ut av pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fryste urter ser interessant ut, og håper de smaker like godt som ferske. Jeg elsker å bruke fersk koriander, men må alltid kaste den før jeg har brukt mesteparten. Fingrene kryssa for at smaken er god 😀

Jeg pleier å fryse ned urter og det funker fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du? Det synes jeg ikke stemmer altså. For eksempel melkesjokolade er mye bedre i de tynne hjertene, enn i eventyrsjokoladene? Synes jeg i alle fall! :P Den største platen også er knallgod, mens melkerull ikke er noe særlig? :vetikke:

 

Ja, jo, du har forsåvidt et poeng, med enkelte matvarer er fasong viktig. Jeg mener helt motsatt av deg med melkesjokolade; jeg vil ha kompakte hele ruter, ikke tynne flak. Men der er vel greien at flakene smelter mye fortere enn rutene, og derfor virker mindre tilfredsstillende. Men akkurat kuler og kjegler blir litt for likt til at jeg kan se for meg at det vil være noen forskjell. 

Anonymous poster hash: 492ff...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte smashkuler i helgen, syns de var kjedelige. Liker mye bedre smash i vanlig pose. Plata er også god. Skulle jo tro samme sjokolade smakte det samme selv om fasongen er ulik, men det gjør det ikke. Håper smash med paprika kan komme tilbake jeg. Den gikk meg hus forbi da den fantes. Hadde vært moro om den kom tilbake, høres jo god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk bensinstasjonene. De får ofte nyhetene først. Kjøpte min smashkulepose på Statoil. Dyr som faen der, men måtte jo prøve når jeg så den. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg ELSKER den nye stratos melky, men finner den ingen plass??? Fant den første gang på Statoil, men bor dessverre langt unna Statoil/bensinstasjon. Er det ingen butikker som har den? Kan den være noen som er sent ute? Trodde alle produktene skulle komme i går?

 

Jepp, jeg er desperat! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg ELSKER den nye stratos melky, men finner den ingen plass??? Fant den første gang på Statoil, men bor dessverre langt unna Statoil/bensinstasjon. Er det ingen butikker som har den? Kan den være noen som er sent ute? Trodde alle produktene skulle komme i går?

Jepp, jeg er desperat! :hoho:

Den er på kiwi her jeg bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min Meny-butikk er alltid så innmari treig med produktnyheter.. jeg blir gal -.- Samme med nærmeste Rema1000.

 

Hvilke butikker i Oslo pleier å være raskt ute med nyheter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Meny-butikk er alltid så innmari treig med produktnyheter.. jeg blir gal -.- Samme med nærmeste Rema1000.

 

Hvilke butikker i Oslo pleier å være raskt ute med nyheter?

 

Samme her! Bor i Tønsberg, har Meny og Rema i nærheten, dårlig med nyheter der og  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Bor i Tønsberg, har Meny og Rema i nærheten, dårlig med nyheter der og  :(

Rema på Borgheim hadde mørk firkløver og blåbær-kvikklunsj i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gosh, hvorfor får ikke Ålesund inn noen av disse nye produktene? Så irriterendes...

Kanskje fordi produsentene opererer med dato +- 15.september.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte kvikklunsj med blåbær, syntes det var en positiv overraskelse, velger nok heller den vanlige, men den er fin å "spice" det opp med dersom man er ute på tur. 

 

Ellers så jeg mørk firkløver på rema1000 Rosenhoff, jeg er egentlig bare keen på oreo med peanutttingen. Yum yum yum. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...