Gå til innhold

Luleå, piteå eller boden?


lell

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på de plassene? Hvilken er best? Hva heter en bra campingplass der? Hvor kjøre med 2 barn som vil ha Strand og bade, og en mor som vil handle litt? Boden, luleå eller piteå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Campingplassen i Luleå (Arcus?), er ganske stor og ligger ved vannet og i gangavstand til basseng. Pite Havsbad er enda større, ligger også ved vannet og har badeland på området. Begge campingplasser ligger uten for byen, så dere må kjøre bil for å komme til butikker og restauranter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halebein

Luleå er best synes jeg, Boden er litt nedslitt - men bevares, fint sted det da. Og ligger jo bare en halvtimes kjøring fra Luleå, så de to kan kombineres. First camp Luleå er best (den største campingplassen). Byen er fin, nydelig strand, og hotellstugorna har veldig høy standard. Piteå synes jeg blir for bråkete å dra med barna til, det har vært en del fyll på kveldene når vi har vært der. Men alle tre stedene er fine. I boden (dersom dere drar dit) er det et veldig fint badeland inne i byen, (nordpoolen) det synes mine barn var helt topp (alderen på de er 2, 4 og 7 år)

Så er det jo kort vei fra Luleå og de andre stedene, til Haparanda og IKEA:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halebein

ja firstcamp kalles også arcus, og er veldig fin. og dersom du ville shoppe, så er det handelssted med mange store kjøpesentre ved campingplassen, dersom du ikke vil inn til byen. Boden er det færre butikker å velge mellom. Husk å spise hamburgere på MAX når du er i sverige:) God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...