Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Siden vi er en del fra Trondheims-området her hadde det jo vært artig å møtes en dag.

Vi kunne jo bare sagt en dag, og så kan de som vil treffes da :)

Jeg foreslår f eks førstkommende torsdag kl 19 på Bruk Bar.

Eller hvor og når som helst egentlig, om andre har andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, flott initiativ!!! Torsdag denne uka passer desv dårlig for meg.... Kunne vi ha avtalt en uke lengre frem i tid kanskje flere leser forslaget ditt og har mulighet til å komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, flott initiativ!!! Torsdag denne uka passer desv dårlig for meg.... Kunne vi ha avtalt en uke lengre frem i tid kanskje flere leser forslaget ditt og har mulighet til å komme?

Ja, kan godt ta det neste uke istedet, om det passer bedre :)

F eks torsdag 26. mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut. Jeg må dobbelsjekke kalenderen om det passer neste torsdag. Gir beskjed snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg gleder meg. Blir artig å møte andre gravide her i byen :hoppe:

Og bare så dere er advart, jeg er ikke trønder på ordentlig, bare innflytta for studier (som forresten begynner å bli lovlig mange år nå :sjenert: )

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da vel ikke noe å si??? Så lenge du er gravid så har vi vel nok til felles :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ses vi på Brukbar torsdag kl 19.00 :jepp: Jeg får se meg rundt etter 2 gravide da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si at jeg har brunt hår og brune øyne, og mest sannsynlig har på meg en hvit kjole/tunika og brune støvletter. Jeg er nemlig spent på om vi klarer å finne hverandre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har på meg dongeri og sort kort jakke i dag. Håper vi finner hverandre :klø:

PS: Jeg har lyst hår...

Endret av effy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å møte dere i dag. Har jo endel tilfelles når man er gravid og det er kjekt å ha noen å snakke med som er der man selv er. Lykke til videre med graviditetene så ses vi kanskje igjen i løpet av våren :) Og kanskje noen flere her på forumet vil henge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her. Var veldig hyggelig å møte dere. Vi treffes sikkert utover våren/ sommeren og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doh! Jeg er for sjelden inne på sidene her. Dette gikk jeg glipp av. Håper jeg rekker å få det med meg neste gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Skulle vi ha avtalt et nytt treff i april/mai? Tiden går fort og vi vokser :fnise: Mye skjer og det hadde vært hyggelig å møtes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg skal faktisk til Trondheim i helga! Er vel for seint å ordne noe treff nå, men jeg kommer nok til å se litt ekstra på alle gravide ja :fnise: Kommer til å se for meg at det er dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar egentlig når som helst. Bare å si tid og sted. Kan godt ha det tidligere enn forrige gang hvis det passer best for dere mhp jobb, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...