Gå til innhold

Kjæresten vil ikke bli venn med meg på Facebook :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han sier at han omtrent ikke kunne bli venn med en jente eller kommentere på statusen hennes uten at eksen begynte å spørre og grave, og ble i dårlig humør. Han sier han ikke orker en ny runde med slike intriger og drama, og at det er best for forholdet at man ikke er sammen. Sosiale medier ødelegger mange forhold, sier han.

Hva ville dere gjort? Er det et krav at dere har kjæresten på Facebook?



Anonymous poster hash: 7d6a4...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best for forholdet at man ikke er Facebook-venner, skulle det være.



Anonymous poster hash: 7d6a4...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Han sier at han omtrent ikke kunne bli venn med en jente eller kommentere på statusen hennes uten at eksen begynte å spørre og grave, og ble i dårlig humør. Han sier han ikke orker en ny runde med slike intriger og drama, og at det er best for forholdet at man ikke er sammen. Sosiale medier ødelegger mange forhold, sier han.

Hva ville dere gjort? Er det et krav at dere har kjæresten på Facebook?

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Kan han ikke bare blokkere eksen da?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spesielt. Om du stoler på han og han ikke har noe skjule burde jo det virkelig ikke være et problem.



Anonymous poster hash: 1dc9a...dbf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har garantert noe å skjule. Han vil vel fremstå som singel overfor andre jenter.
Kjenner en som driver på slik, men da er ikke forholdet seriøst. Men han vil se singel ut.



Anonymous poster hash: 50802...50b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han ikke var på facebook, hadde det vært ok. Hvis han faktisk var på facebook og ikke ville vi skulle være venner der, hadde jeg ikke syns det var greit. Hadde følt at han enten ikke ville at folk skulle vite at jeg eksisterte, eller at han ikke stolte på meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke bare blokkere eksen da?

Det jeg mente er at han sa at eksen hans holdt på sånn da de var sammen.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at han sa at eksen hans holdt på sånn da de var sammen.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Det er jo enda verre, da. Han mistenker deg for å begynne å snoke og spørre? Det er en ganske alvorlig anklage...

Og jeg tror ikke han mener det heller. Jeg tror han bare vil skjule forholdet fra andre jenter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spesielt. Om du stoler på han og han ikke har noe skjule burde jo det virkelig ikke være et problem.

Anonymous poster hash: 1dc9a...dbf

Jeg er vant til å ha passord til kjærestens Facebook og alt. Sånn at jeg kan gjøre ting for han der når han ikke har tilgang til internett. Så det er veldig rart, ja. Men han sier at etter opplevelsene han hadde med eksen så går det ikke. Hun skulle vite alt om alle han skrev på veggen til.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ. Det er dritrart. Da får han fjerne eksen sin fra Facebook. Jeg hadde flippa ut.

Tror jeg ordla meg litt dårlig her. Greia er at den forrige kjæreste hans holdt å å spørre og grave om alt og alle da de var sammen. Tror hun var veldig eiesyk, og skulle vite alt om alle han skrev noe til. Han måtte også fortelle henne hvem alle jentene han var venn med på Facebook var.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at de beste forholdene er de man ikke finner spor av på sosiale medier.

Men det kommer vel helt an på hvordan dere begge bruker facebook, tenker jeg.

Jeg trenger ikke å være venn med mannen på facebook, sånn egentlig. Men jeg er det jo likevel, selv om vi aldri kommenterer hverandres status og bilder og sånn. Vi ble venner på facebook den dagen vi ble offisielt sammen på facebook (som var en stund etter at vi faktisk ble sammen, men det trengte jo ikke perifere venner på nett å vite). Og grunnen til at vi ble venner var så hans familie kunne snoke på meg, og mine kompiser kunne snoke på han. Vi visste jo at det kom til å skje, så da gjorde vi det vi kunne for å kontrollere når det skjedde.

Hvis han bruker facebook til å holde kontakten med folk han har vært på flørter`n med tidligere og ikke ønsker at de skal vite om deg, er det grunn til å bli mistenksom. Og hvis eksen hans var helt idiot på sosiale medier, bør du jo bare si hva du mener, men respektere det han sier og foreslå en eventuelt "prøveperiode" med vennskap på facebook. Dere kan jo bare slette hverandre hvis det ikke funker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ordla meg litt dårlig her. Greia er at den forrige kjæreste hans holdt å å spørre og grave om alt og alle da de var sammen. Tror hun var veldig eiesyk, og skulle vite alt om alle han skrev noe til. Han måtte også fortelle henne hvem alle jentene han var venn med på Facebook var.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Hvis du var så eiesyk hadde du vel spurt om dette allerede, kan du si. :)

Nei, jeg tror ikke noe på ham. Det er ikke logisk å mistenke deg for noe eksen har gjort, når du ikke har vist slike tegn når dere ikke er venner.

Han vil nok bare skjule deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Tror jeg ordla meg litt dårlig her. Greia er at den forrige kjæreste hans holdt å å spørre og grave om alt og alle da de var sammen. Tror hun var veldig eiesyk, og skulle vite alt om alle han skrev noe til. Han måtte også fortelle henne hvem alle jentene han var venn med på Facebook var.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Han bør da skjønne at du er ei annen dame enn eksen. Alle er ikke sånn som eksen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vant til å ha passord til kjærestens Facebook og alt. Sånn at jeg kan gjøre ting for han der når han ikke har tilgang til internett. Så det er veldig rart, ja. Men han sier at etter opplevelsene han hadde med eksen så går det ikke. Hun skulle vite alt om alle han skrev på veggen til.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Hadde ikke gitt ut passordet mitt, men venner på Facebook? Eh, selvfølgelig. Å være venn med kona til onkelen til naboen er greit, men ikke kjæresten, der går grensen altså. Han er litt idiot. Du er jo ikke eksen hans? Hun er ikke relevant.

Anonymous poster hash: 1dc9a...dbf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo enda verre, da. Han mistenker deg for å begynne å snoke og spørre? Det er en ganske alvorlig anklage...

Og jeg tror ikke han mener det heller. Jeg tror han bare vil skjule forholdet fra andre jenter.

Ikke akkurat en anklage, bare føre var, sier han. Er ikke noe med meg, bare at han ikke vil være venn verken med meg eller fremtidige kjærester.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke akkurat en anklage, bare føre var, sier han. Er ikke noe med meg, bare at han ikke vil være venn verken med meg eller fremtidige kjærester.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

...Fordi da kan han fremstå som singel og få tilbud av andre jenter når han ønsker.

Har han i det hele tatt forandret status til "i et forhold"? Jeg vedder: nei.

Anonymous poster hash: 50802...50b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at vi ble venner var så hans familie kunne snoke på meg, og mine kompiser kunne snoke på han.

Er dere FOR snoking?

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Fordi da kan han fremstå som singel og få tilbud av andre jenter når han ønsker.

Har han i det hele tatt forandret status til "i et forhold"? Jeg vedder: nei.

Anonymous poster hash: 50802...50b

Det står ingenting under forhold.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting under forhold.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

...Selvsagt ikke. For alle som finner ham på facebook er han nå sannsynligvis singel. Ingen forhold, ingen kjæreste i vennelista, ingen som skriver "glad i deg" eller hjerte på bildene hans.

Singel og tilgjengelig.

Og det er litt teit av ham å snakke om "fremtidige kjærester" allerede.

Anonymous poster hash: 50802...50b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...