Gå til innhold

akkurat gjort det slutt m typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat gjort d slutt med kjærsten min.. grunnen er vel at jeg føler jeg ikke får nok av han. Han er så varm i perioder når han er på jobb (jobber 2 uker vekk) da er jeg verdens fineste vakreste. Når han er hjemme er d kun korte meldinger og svar. Vi bor ikke sammen og jeg har barn så kan ikke dra til han om kveldene foruten jeg har barnefri. Føler meg så masete når jeg spør om han vil komme. Han har hatt perioder når han kommer av seg selv uten at jeg må spørre hver gamg men blir helt gal av det her. Hvorfor er han så av og på. Han er ikke.på noen måte slem og verdens herligste når vi er sammen.. bare vet ikke om jeg gjør d rette. Er så sykt gla i han. Men føler ikke han vil ha meg når han kan få.meg. at han liker jakten på en måte? Spesielt når han er på jobb å ikke har kontroll på hva jeg gjør. Er så sykt forvirra :( han er egentlig veldig stille type, men når jeg tar opp at dette plager meg (på en prdentøig måte) trekker han seg helt vekk fra meg kan gå dager før han tar kontakt igjen og jeg er verdens beste. Skjønner ikke en dritt..nå bare tenker jeg på han og savner han og bare skulle ønsle han var her, seøv om jeg sa istad det ikke er noe vits lenger :(

Anonymous poster hash: b376f...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...