Gå til innhold

Hvor lang tid før man møter foreldre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når er det normalt å møte foreldrene til den du er sammen med? Etter noen måneder, et år, to år...? Og hvis man har vært sammen i flere år, og det ikke er snakk om å flytte sammen eller noe fremtidssnakk, er det håp?



Anonymous poster hash: 369fb...62e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kjem ann på alder og livssituasjon.

Tenker det er naturlig å møte foreldre etter nokre måneder, kanskje eit halvt år. Litt avhengig av avstander og slikt. Eg hadde gitt opp om det ikkje var snakk om å flytte sammen o.l. innen eit år, men som sagt er det avhengig av alder. Er du i tennåra er det noko heilt anna enn for meg som er i 30-åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt foreldrene før etter minst 6 mnd. Uansett hva framtidsplanene har vært.

Bortsett fra da jeg var 14. Da åpna foreldrene døra når jeg kom på besøk, så da måtte jeg liksom hilse på....



Anonymous poster hash: 27b56...881
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt spesielt for vår del, da vi startet forholdet i et avstandsforhold. Tror det var rundt den 3. eller 4. gangen vi møttes at jeg traff foreldrene hans, men da hadde vi vært sammen i rundt et år. Hadde nok møtt dem mye tidligere om vi bodde nærmere hverandre fra starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han traff mine etter noen uker, jeg traff hans etter noen måneder.

Endret av VinterSnø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor hjemme, så han møtte mine etter 2 uker med dating. Hans bor i en annen by, og vi reiste dit sammen etter 3 mnd :)

Anonymous poster hash: 55fa0...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg lurer, er at jeg har vært sammen med min i 2 år - og enda ikke møtt foreldrene. vi er i 20årene. Tålmodigheten min begynner gå tom. Jeg er jo ikke sammen med han for foreldrene, men det har liksom noe å si alikevel..



Anonymous poster hash: 369fb...62e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det normalt å møte foreldrene til den du er sammen med? Etter noen måneder, et år, to år...? Og hvis man har vært sammen i flere år, og det ikke er snakk om å flytte sammen eller noe fremtidssnakk, er det håp?

Anonymous poster hash: 369fb...62e

Man bør først være komfortable med å fise sammen før man møter foreldrene. Jeg inviterer ikke til treff før vi er trygge på å fjerte sammen fordi da er vi ordentlig kjærester.

Anonymous poster hash: 1275a...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør først være komfortable med å fise sammen før man møter foreldrene. Jeg inviterer ikke til treff før vi er trygge på å fjerte sammen fordi da er vi ordentlig kjærester.

Anonymous poster hash: 1275a...a6d

Da hadde jeg aldri fått møtt foreldrene til kjæresten min! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...