Gå til innhold

Forbanna fordi min venninne kjøper bare fake!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS er sur fordi hun selv ikke får nok godkjenning av andre fordi hun har spart penger til veska. Skriv det på Facebook en gang til dagen, kanskje folk husker da at du sparer mye penger til altfor dyre gjenstanden. Da slipper du å bli sur fordi andre tar snarveien ;-)



Anonymous poster hash: 04a6f...2a3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er sur fordi hun selv ikke får nok godkjenning av andre fordi hun har spart penger til veska. Skriv det på Facebook en gang til dagen, kanskje folk husker da at du sparer mye penger til altfor dyre gjenstanden. Da slipper du å bli sur fordi andre tar snarveien ;-)

Anonymous poster hash: 04a6f...2a3

Hun kan ha en ticker nederst i signaturen sin her på forumet.

<I dag er det tre uker og 2 dager igjen til jeg kan kjøpe Mulberry lommebok.>

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like latterlig å betale ti tusen for en veske som å late som man har gjort det. Jeg er alltid på jakt etter kvalitet, en fantastisk håndsydd skinnveske til en tusenlapp, kjøpt av en araber som har hatt dette håndtverket i femti år, på en luguber bazar i Istanbul eller marrakesh står for meg som verdifullt langt fremfor patetisk LV f.eks. Men hver sin smak...

Anonymous poster hash: 2fbc2...d5e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også venner som kjøper fake. Jeg kjøper ekte. Vi diskuterer det ofte, men det blir aldri dårlig stemning av den grunn. De får gjøre som de vil, jeg liker følelsen å kjøpe noe jeg har spart til og endeilig fått råd til å kjøpe meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er ei frekk dame TS. Stakkars venninnen din! Kan godt være at hun har dårlig råd og ønsker seg de ekte tingene, men ikke har råd til dem. Så kommer du og bare rakker ned på henne. Håper hun dumper deg, for hvem trenger fiender med en venninne som deg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kjøper jo mye fake, møbler også. Feks de eames stolene. Kjøpte de på ebay for 1800 for 6 stykk. En koster 2-5.000? Det gjør meg jo utrolig irritert, for jeg sparer nemlig til de ekte!! Hun sparer til bolig, men da burde hun velge hva hun som er viktigst!! Kjøpe fake eller kun spare til bolig! For det er direkte frekt mot oss som kjøper ekte.

-TS

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om hun ikke har råd for øyeblikket? Ikke kjøp i det hele tatt da. Ja som jeg sa, det som skjedde på den festen var utrolig lei hendelse. Men, rettferdiggjør ikke at jeg må slite og spare på kronene, mens hun kan bruke noen 50 lapper på samme produkt.

-TS

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjøper jo mye fake, møbler også. Feks de eames stolene. Kjøpte de på ebay for 1800 for 6 stykk. En koster 2-5.000? Det gjør meg jo utrolig irritert, for jeg sparer nemlig til de ekte!! Hun sparer til bolig, men da burde hun velge hva hun som er viktigst!! Kjøpe fake eller kun spare til bolig! For det er direkte frekt mot oss som kjøper ekte.

-TS

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Nei, hun gjør ikke noe mot DEG ved å kjøpe fake. Det har ingen ting med deg å gjøre.

Anonymous poster hash: 001f3...d27

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om hun ikke har råd for øyeblikket? Ikke kjøp i det hele tatt da. Ja som jeg sa, det som skjedde på den festen var utrolig lei hendelse. Men, rettferdiggjør ikke at jeg må slite og spare på kronene, mens hun kan bruke noen 50 lapper på samme produkt.

-TS

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Jo det gjør det. Hun tar sine valg, du tar dine valg.

Når det er sagt, så tror jeg faktisk at dette er en trolletråd.

Anonymous poster hash: 5b902...324

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hun kjøper jo mye fake, møbler også. Feks de eames stolene. Kjøpte de på ebay for 1800 for 6 stykk. En koster 2-5.000? Det gjør meg jo utrolig irritert, for jeg sparer nemlig til de ekte!! Hun sparer til bolig, men da burde hun velge hva hun som er viktigst!! Kjøpe fake eller kun spare til bolig! For det er direkte frekt mot oss som kjøper ekte.

-TS

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Er det? Jeg kjøper ekte om jeg først skal ha. Men kan ikke si jeg blir fornærmet på noe vis om noen kjøper fake. Det går da ikke utover meg på noe vis.

Har vanskelig for å skjønne at du lar deg provosere så mye over dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Hun kjøper jo mye fake, møbler også. Feks de eames stolene. Kjøpte de på ebay for 1800 for 6 stykk. En koster 2-5.000? Det gjør meg jo utrolig irritert, for jeg sparer nemlig til de ekte!! Hun sparer til bolig, men da burde hun velge hva hun som er viktigst!! Kjøpe fake eller kun spare til bolig! For det er direkte frekt mot oss som kjøper ekte.

-TS

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Du har ingenting med hva venninnen din bruker pengene sine på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jo det gjør det. Hun tar sine valg, du tar dine valg.

Når det er sagt, så tror jeg faktisk at dette er en trolletråd.

Anonymous poster hash: 5b902...324

Dette skulle jeg også akkurat til å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolletråd? Nei, faktisk ikke.

Ok, da burde jeg faktisk ikke henge meg så veldig opp i det da. Har sagt unnskyld for det som skjedde på festen. Ja, jeg synes det er utrolig irriterendes at noen i min vennekrets viser meg stolt at de har funnet et kopiert merkevare produkt. Av den grunn at jeg kjøper ekte, og legger pengene i kvalitet. Det koster jo mye penger, faktisk må jeg spare lenge.

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd? Nei, faktisk ikke.

Ok, da burde jeg faktisk ikke henge meg så veldig opp i det da. Har sagt unnskyld for det som skjedde på festen. Ja, jeg synes det er utrolig irriterendes at noen i min vennekrets viser meg stolt at de har funnet et kopiert merkevare produkt. Av den grunn at jeg kjøper ekte, og legger pengene i kvalitet. Det koster jo mye penger, faktisk må jeg spare lenge.

Anonymous poster hash: 983d5...42e

Igjen: Det er ditt valg. Hun tar sine valg.

Anonymous poster hash: 5b902...324

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Høres ut som et tilfelle mindreverdighetskompleks?

(Deg altså)



Anonymous poster hash: 2491a...c9b
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.

Vi er tidlig i 20-årene, og jeg begynner å bli rimelig forbanna. Hun kjøper bare fake. Feks mulberry lommebok, Marc Jakobs øredobber, Michael Kors veske. ARH. Her sparer jeg og kjøper de ekte tingene, føler det blir hån mot meg når jeg bruker lang tid på å spare mens hun kjøper det til 100 lappen på nettet. Blir jo fortvilet!

Her om dagen sendte hun meg en link, lurte på om jeg synes den var fin. Svarte "Skjønner ikke hvorfor du ikke sparer opp og kjøper ekte" så lo jeg litt. Hun ble litt lei seg, men sa ikke noe. Jeg ble bare forbanna.

Så, vi var på fest her om dagen. Hun kommer inn og får skryt for den fine fake veska si, jeg skyter inn "den er fake altså" så ble hun utrolig lei seg og gikk! Det var kanskje litt drøyt, men med alkohol svekkes jo sansene dine betraktelig.

Vi snakket neste dag. Hun mente jeg ikke burde bry meg om hva hun kjøper. Hun skryter jo ikke akkurat av tingene, men jeg føler så trang til å fortelle verden at HA, den klokka der er fake!

Er jeg frekk? Synes den hendelsen på festen var litt drøy, men ellers synes jeg hun fortjener å få litt tilsnakk.

Anonymous poster hash: 189f0...01c

For en fjern ting å bli forbanna for. Hva angår det deg at hun kjøper fake og prioriterer penger snnerledes? Et hån mot deg? Wtf. Er du selv som velger å spare til å kjøoe ekte. Er ikke hun som har bedt deg gjøre det. La nå hun bruke penger slik hun vil, og så bruker du penger slik du vil. Makan til dramaqueen altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du synes det er litt kjipt at hun får skryt for veska hun har kjøpt for 100 kroner, når du har en helt lik som koster flere tusen kroner.

Når man får skryt av designvesker, så er deler av skryten at man har klart å skaffet seg en så dyr en. Der visker litt "klasse".

Men selv om jeg skjønner deg, så synes jeg likevel at du er litt bitch, ja :P Klarer du ikke å ikke bry deg, synes jeg at du bør holde det i deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du synes det er litt kjipt at hun får skryt for veska hun har kjøpt for 100 kroner, når du har en helt lik som koster flere tusen kroner.

Når man får skryt av designvesker, så er deler av skryten at man har klart å skaffet seg en så dyr en. Der visker litt "klasse".

Men selv om jeg skjønner deg, så synes jeg likevel at du er litt bitch, ja :P Klarer du ikke å ikke bry deg, synes jeg at du bør holde det i deg.

TS er sur fordi hun selv har kjøpt noe dyrt uten å få skryt.

Men ingen tvang henne til å kjøpe dyre vesker for å vise seg fram...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...