Gå til innhold

Import bruder


WubWub

Anbefalte innlegg

nommin ntaaaaa søkre nydlige lille trille da *mwah suss* du er herlig !

om du har store jur og stor rompe så vil jeg garantert elske deg for det flotte mennesket du er å sette pris på ditt nydlige indre <3 <3 <3 husker jeg la ann på deg i en tråd hvor du informerte om at du hadde stor rompe men da sa du jeg var for ung for deg :( husker dagen som om det var igår... hjerte mitt ble knust og det har ikke kommet seg helt enda... godt å høre du har kommet på bedre tanker ! dette er den lykkeligste dagen i mitt liv :blomst::blomst:

:fnise:

Se der, ja...fikk deg til å smelte :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at du er kjempestolt over din egen "white mans mentality"TS som går ut på at "jeg er hvit og rik og kan kjøpe deg som er fattig og brun"...klapper i henda for det liksom..

Det er skammelig at hvite rike folk kjøper seg en personlig slave som "love you so much"pga stor nød, håper du er stolt over deg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du er kjempestolt over din egen "white mans mentality"TS som går ut på at "jeg er hvit og rik og kan kjøpe deg som er fattig og brun"...klapper i henda for det liksom..

Det er skammelig at hvite rike folk kjøper seg en personlig slave som "love you so much"pga stor nød, håper du er stolt over deg selv.

Er kjempe stolt av mitt opphav, så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn synes jeg ikke det spor synd på ham...

Anonymous poster hash: 7b8f3...6b1

Sånn er det når kuken bestemmer....

Men: Like mange damer som har falt for den type svindel - sitter haugevis med nigerianere som håver inn....

Er du dum og naiv, kan du sikkert både være 20 eller 60 for den saks skyld...ufff..

Anonymous poster hash: 69403...91f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn synes jeg ikke det spor synd på ham...

Anonymous poster hash: 7b8f3...6b1

Da er vi to. Om man er så dum at man tror som 62 årig slaskete utrent dvask mann får ei smell deilig ung rype på 20 år av ren kjærlighet så er det noen vesentlige mangler når det kommer til refleksjon og innsikt.

Om ikke det er nok så burde alarmene ha gått av når det blir snakk om å gi bort store summer penger.

Mediene er fulle av historier om nigeria svindler, thai svindler og det som er så de fleste burde ha skjønt med en gang at det var ugler i mosen, eller at something was fishy. Eller at det var noe muffens.

Som WubWub alltid sier : Mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves.

Ja jeg kjemper mye, forgjeves. Sukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to. Om man er så dum at man tror som 62 årig slaskete utrent dvask mann får ei smell deilig ung rype på 20 år av ren kjærlighet så er det noen vesentlige mangler når det kommer til refleksjon og innsikt.

Om ikke det er nok så burde alarmene ha gått av når det blir snakk om å gi bort store summer penger.

Mediene er fulle av historier om nigeria svindler, thai svindler og det som er så de fleste burde ha skjønt med en gang at det var ugler i mosen, eller at something was fishy. Eller at det var noe muffens.

Som WubWub alltid sier : Mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves.

Ja jeg kjemper mye, forgjeves. Sukk.

Huff ja - men du har jo kryptonitten i behold - så langt har du ikke kjempet forgjeves! :blomst:

Ha en glitrende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om alle de norske damene som blir lurt av asylsøkere som knuller seg til oppholdstillatelse....

Anonymous poster hash: 155e7...760

? jeg er dobbelt statsborger - sveitsisk/norsk - har blitt tilbydt mange ganger pro forma ekteskap - sum på bordet har ligget fra 200000 og oppover.

Man gjør ikke ting gratis når man er europeisk kvinne, eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja - men du har jo kryptonitten i behold - så langt har du ikke kjempet forgjeves! :blomst:

Ha en glitrende kveld!

WubWub = Superman i forkledning :trene:

Tusen takk det samme til deg, nå hopper jeg i bingen! Drøm søtt når den tid kommer :kose: :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta deg nær av alle frekke kommentarer Wub wub. Det er ikke noe galt med å finne en livspartner på denne måten.



Anonymous poster hash: 0c9c4...069
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta deg nær av alle frekke kommentarer Wub wub. Det er ikke noe galt med å finne en livspartner på denne måten.

Anonymous poster hash: 0c9c4...069

Og jeg er altså kvinne. Men tydeligvis ikke så preget av fordommer som andre her er.

Så lenge du ser etter en livspartner, og ikke en hushjelp som gir fri tilgang til sex, så har du ingenting å skamme deg over. Klem

Anonymous poster hash: 0c9c4...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har faktisk det absolutt alle sammen, med mindre de har silikon og det er sjelden.

Jeg raidet Beijing og Shanghais butikker på jakt etter BH i C- cup i 2002, og det fantes ikke. Etterspørselen var minimal, så de som skulle ha det måtte spesialbestille.

Anonymous poster hash: 0c9c4...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moderne menneskehandel. uetisk. egoistisk. kvinneundertrykkende.

å betale for å "oppleve kjærligheten" er naivt. å tro at disse kvinnene hadde gjort dette dersom de hadde et velfungerende liv er naivt. dette er klassisk utnytting av fattige områder hvor det går utover de aller svakeste.

For noe tøv.

I de fleste av disse landene er arrangerte ekteskap helt vanlig og noe de selv ønsker. I asiatisk kultur anses kjærlighet for noe som vil vokse frem mellom to som er gode mot hverandre.

Om dette skjer med en norsk mann eller en fra samme land, spiller da absolutt ingen rolle.

Anonymous poster hash: 0c9c4...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noe tøv.

I de fleste av disse landene er arrangerte ekteskap helt vanlig og noe de selv ønsker. I asiatisk kultur anses kjærlighet for noe som vil vokse frem mellom to som er gode mot hverandre.

Om dette skjer med en norsk mann eller en fra samme land, spiller da absolutt ingen rolle.

Anonymous poster hash: 0c9c4...069

Helt enig her. Og det er slik jeg også alltid har følt det. Jeg har aldri vært forelsket før, men jeg har vært i 5 seriøse forhold, og det som skjedde var at kjærligheten var noe som kom over tid.

For meg virker det som om endel asiatere føler det likedan. Mens her i Norge så splittes forhold så fort "forelskelsen og sommerfuglene i magen er borte" over en lav sko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil ikke ha deg, men ikke faen om noen andre skal ha deg heller". Typisk tankegang for kvinner i dette land. Hvor ellers skal man finne lykken, om en ikke er bra nok i hjemlandet?

Man kan peke og moralisere så mye en vil. Men alle har rett til et lykkelig liv. Om målet er å finne seg en partner så burde alle få lov til det, uansett hvor de er fra. Alle disse negative kommentarene om at han kjøper kona, eller at kona kommer til å lure ham. Ja det skjer av og til, men hva med de forholdene og ekteskapene som faktisk fungerer? Er det ingen som ser de?

Folk ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at du i det lange innlegget faktisk hadde noen velbegrunnede meninger som det var litt substans i. Om man er enig eller ikke, er ikke så viktig.

I innlegget om store jur etc - reduserer du deg selv til en sjåvinistisk gammel gris.

Uansett om du er en Gutt på 30 på med stor G.

Med det innlegget på første side : Er du ihvertfall ikke Mann med stor M, i mine øyne.

Det eksisterer så og si ikke kinesiske kvinner med store pupper! Kinesiske menn drømmer om europeiske kvinner pga deres former.

Anonymous poster hash: 93b7a...868

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to. Om man er så dum at man tror som 62 årig slaskete utrent dvask mann får ei smell deilig ung rype på 20 år av ren kjærlighet så er det noen vesentlige mangler når det kommer til refleksjon og innsikt.

Om ikke det er nok så burde alarmene ha gått av når det blir snakk om å gi bort store summer penger.

Mediene er fulle av historier om nigeria svindler, thai svindler og det som er så de fleste burde ha skjønt med en gang at det var ugler i mosen, eller at something was fishy. Eller at det var noe muffens.

Som WubWub alltid sier : Mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves.

Ja jeg kjemper mye, forgjeves. Sukk.

burde ikke gå for asiatere ass, synes du skal finne julianne isteden. drittheit!

Anonymous poster hash: 8b5f0...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...