Gå til innhold

Import bruder


WubWub

Anbefalte innlegg

på asiandating kan du åpne opp cam med de du prater med. det har jeg også gjort. dette er ekte folk.

har mange derfra på skypen min også

Jenter som får betalt for det.

Tror du noen vanlige middelklasse-jenter gidder å registrere seg på "asiandating.com", med den forsiden og imaget?

Sukker.no reklamerer med å møte menn også, og heter ikke "dateNorwegiangirls.com"

Endret av Noope
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter som får betalt for det.

Tror du noen vanlige middelklasse-jenter gidder å registrere seg på "asiandating.com", med den forsiden og imaget?

Sukker.no reklamerer med å møte menn også, og heter ikke "dateNorwegiangirls.com"

Nei. Hvordan kan du som aldri har vært der inne komme med så bombastiske utsagn om hva slags type mennesker det er der?

Det er helt vanlige folk der. Jeg har flere på facebook.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På FEM begynner et program om import bruder nå, kanskje det kan være interessant for dere?

Anonymous poster hash: b1786...d41

Nesten litt trist å se på.

Anonymous poster hash: 8b498...415

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om Hr. WubWub har seriøse intensjoner om å finne seg en "importbrud" eller ikke.

Men er du en mann eller kvinne, som vet at du selv er en god "menneskekjenner" kan det være en god ide.

Ved hjelp av nettdating i den "ikke vestlige delen av verden" har vi en unik måte til å søke i et enormt data grunnlag med potensielle partnere. Vi kan finne frem til en stor mengde partnere som oppfyller alle de kriterier og ønsker en måtte ha til hudfarge, alder, utdannelse, språk, høyde, vekt, utseende, osv....

Blant disse (100+) kan du begynne å søke etter den personligheten du ønsker, ved å skrive og Skype over en periode på noen måneder. Er du heldig sitter du igjen med 3 - 10 aktuelle prospekter som du har lyst til å møte i virkeligheten.

Har man planlagt dette godt fra starten av, så befinner alle, eller mange av disse prospektene seg i viss geografisk nærhet til hverandre. Eksempelvis innen 5 timer med bil fra en storby. Mailingen og Skypingen må ha vært av en slik karakter at du ikke er for dypt "engasjert" i et enkelt prospekt i denne fasen. For nå er tiden inne for deg, til å avtale et kort møte over en kopp kaffe med alle prospektene. Det er en fordel om dette møtet er relativt tidlig på dagen "eks. lunsjtid" slik at du kan tilbringe resten av dagen sammen med prospektet. Noe som skjer i nesten alle møter hvor det ikke er direkte negativ kjemi. Etter å ha møtt alle prospektene har du forhåpentligvis funnet en eller flere du har fått litt følelser for, og som du ønsker å møte igjen. Derfra og ut er det normal dating.

Og finner man ikke fram til "drømmepartneren" i første omgangen, så er det tilbake til start og prøve igjen.

Har skrevet litt om dette i noen tidligere tråder for de som har interesse av det,,,,

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=701471

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=844333

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=845312

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=851490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har blitt lurt.

En kamerat av meg brukte nærmere 100 000kr. på en dame i Sør-Amerika som kun var ute etter pengene hans.Da de møttes første gang var det på forhånd avtalt at de skulle ha sex,og det hadde de.Etterhvert måtte han betale mer og mer av hennes utgifter: barnepass,klær,medisiner, flybilletter fordi hun skulle besøke et familiemedlem som var bosatt i Italia (senere viste det seg at hun var forlovet med en mann som bodde i Italia og det var han hun hadde reist for å treffe).Alt ble avslørt da denne forloveden satt sin facebook-status som "Forlovet med......... ".

Hun var rasende da hun ble konfrontert med dette,og hadde ingen anger for det hun hadde gjort.

Det finnes mange horer i disse landene som uten skrupler utnytter naive vestlige menn så mye de kan ved å spille på sex.Om de kommer seg til Norge skiller de seg etter en viss tid.



Anonymous poster hash: cb1fb...9a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også dokumentaren på FEM i går som het "My internet bride".

Det handlet altså om menn som dro fra England til hhv.Ukraina og Thailand for å finne seg koner.

De hadde betalt ganske store summer,og Skypet med noen av damene på forhånd.

Det gikk ikke bra for noen av dem,og det var egentlig ganske tragisk å se på.

Utseendemessig var heller ikke disse damene noe ut av denne verden fantastiske,slik man ofte hører

snakk om at de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver ikke som den WubWub'en som hadde det koselige og harmoniske profilbildet av den rosa bamsen :laugh: Dette innlegget er altfor rått og brutalt til at det kan være samme WubWub, er det flere WubWub'er?



Anonymous poster hash: 7e9f4...6cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ikke som den WubWub'en som hadde det koselige og harmoniske profilbildet av den rosa bamsen :laugh: Dette innlegget er altfor rått og brutalt til at det kan være samme WubWub, er det flere WubWub'er?

Anonymous poster hash: 7e9f4...6cb

Den godeste WubWub har mange ansikter men er samme bruker.

Anonymous poster hash: 8b498...415

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om du hooker opp med en thai dame kanskje. De ser på dette som ren business.

Om du treffer damer fra kina, sør-korea eller japan derimot så er det noe helt annet. Disse menneskene er ofte mer moderniserte og vestlige enn de du finner i thailand og fillipinene. Og de har også SOM regel i de fleste tilfeller selv alright inntekt.

Gift deg med ei sør-koreansk jente. Hun hadde satt deg på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moderne menneskehandel. uetisk. egoistisk. kvinneundertrykkende.

å betale for å "oppleve kjærligheten" er naivt. å tro at disse kvinnene hadde gjort dette dersom de hadde et velfungerende liv er naivt. dette er klassisk utnytting av fattige områder hvor det går utover de aller svakeste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moderne menneskehandel. uetisk. egoistisk. kvinneundertrykkende.

å betale for å "oppleve kjærligheten" er naivt. å tro at disse kvinnene hadde gjort dette dersom de hadde et velfungerende liv er naivt. dette er klassisk utnytting av fattige områder hvor det går utover de aller svakeste.

Det ene alternativet for mange kvinner i thailand, india, indonesia, fillipinene er å inngå slavekontrakter med firmaer i dubai, arabiske emirater og saudi-arabia. disse landene fører fremdeles uoffisielt slaveri.

den største eksporten til fillipinene er arbeidskraft til arabiske land. som oftest med luselønn, og passet deres blir inndratt i mange mange år slik at de ikke kan reise tilbake til hjemlandet sitt. men disse menneskene er nødt, de må ha denne inntekten for å fø på familien sin.

Det andre alternativet er at familien selger sine døtre til menn som lover familien penger og et godt liv for datteren deres i utlandet med bra jobb. realiteten er at disse jentene blir plassert i bordeller i arabiske og asiatiske land.

Det tredje alternativet er å gifte seg med en hvit mann fra europa og usa som har alright økonomi å kan sikre jenta et godt liv og familien litt bistands penger.

Alle alternativene er grusomme. Men det tredje alternativet er det beste av de 3 selvom det foregår misbruk der også.

Mange i tråden her skriker om at alle import bruder er svindlere og at jeg kommer til å bli robbet for rubbel og bit. Men det de glemmer er at det er ikke i snitt import bruden som er overgriperen, tvert imot... det er mannen som importerer de som er det, det er uhyrlig mange tilfeller hvor import bruden blir mishandlet av sin hvite mann.

og når det kommer til fillipinsk kultur så er det slik at de er dypt kristne , så det forventes at jenter skal være med sin ektemann til de dør. om det blir skilsmisse så blir jenta fryst ut av familien pga tapt ære.

derfor blir mange fillipinske kvinner i grusomme forhold hvor de blir utsatt for det ene og det andre. de er i et fremmed land og tør ikke kontakte politiet.

men nå har jeg ingen planer om å misbruke noen. tvert imot, den heldige utkårede som jeg plukker ut bør føle seg beæret og heldig over å få lov til å være sammen med en så snill og god mann som meg.

og jeg er allerede godt etablert så jeg kan tilby et uendelig mye bedre liv enn det de kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også dokumentaren på FEM i går som het "My internet bride".

Det handlet altså om menn som dro fra England til hhv.Ukraina og Thailand for å finne seg koner.

De hadde betalt ganske store summer,og Skypet med noen av damene på forhånd.

Det gikk ikke bra for noen av dem,og det var egentlig ganske tragisk å se på.

Utseendemessig var heller ikke disse damene noe ut av denne verden fantastiske,slik man ofte hører

snakk om at de er.

Enig. Å finne seg dame fra thailand eller ukraina er dårlig butikk.

Om man skal finne seg ei skikkelig dame fra utlandet så bør man kikke til kina, sør-korea og japan. Da gjerne damer som allerede befinner seg i middelklassen som ikke gifter seg pga penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindlet for hva da? Hvor mange ganger må jeg si at jeg har brukt opp alle pengene mine allerede så det er ikke noe midler å bli svindlet for.

Du skal finne deg ei fra middelklassen, men du har ingen penger? :P

Du tror vel vitterlig ikke at ei som kommer fra den typen klasse vil gå ned et hakk? Vet du hva Norge er for dem?

Anonymous poster hash: bc5b0...a26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal finne deg ei fra middelklassen, men du har ingen penger? :P

Du tror vel vitterlig ikke at ei som kommer fra den typen klasse vil gå ned et hakk? Vet du hva Norge er for dem?

Anonymous poster hash: bc5b0...a26

jeg har ingen penger fordi jeg har kjøpt meg 2 leiligheter til samlet sum av 3mil. ergo er jeg middelklassen og søker ei fra middelklassen.

hvordan er det å gå ned et hakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Å finne seg dame fra thailand eller ukraina er dårlig butikk.

Om man skal finne seg ei skikkelig dame fra utlandet så bør man kikke til kina, sør-korea og japan. Da gjerne damer som allerede befinner seg i middelklassen som ikke gifter seg pga penger

Har ikke lest alle innleggene dine i tråden her, men hva er årsaken til at du helst vil ha en utenlandsk dame? Utseende, kultur eller noe annet?

Skjønner jo at det er kult med mye oppmerksomhet som ung mann på en side med mest "gamle griser" - sikkert mye samme opplevelsen som om man er en gjennomsnittlig søt jente på norske datingsider som Sukker/Tinder osv.

Men er det ikke ganske tungvint å skulle "date" en som bor i Asia eller hvor du søker dame? Er det virkelig så dårlig utvalg her hjemme at det er beste alternativ? Jeg mener, treffer du ikke søte/greie/bra jenter her hjemme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja, Wubwub. Jeg håper du blir glad og fornøyd, men vet du, de suksesshistoriene jeg har hørt er fra menn som har reist ned og funnet en dame først -- sååå pratet med dem på Internett, og sååååå dratt ned igjen og fått dem med til Norge. Man bør jo kanskje sjekke at man klikker sammen.

Om du får deg en import brud håper jeg du behandler henne skikkelig, og at dere behandler hverandre med gjensidig respekt. Hun er ikke slaven din, om du vil ha en puledokke så kjøper du en puledokke og ikke et menneske.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 203af...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene alternativet for mange kvinner i thailand, india, indonesia, fillipinene er å inngå slavekontrakter med firmaer i dubai, arabiske emirater og saudi-arabia. disse landene fører fremdeles uoffisielt slaveri.

den største eksporten til fillipinene er arbeidskraft til arabiske land. som oftest med luselønn, og passet deres blir inndratt i mange mange år slik at de ikke kan reise tilbake til hjemlandet sitt. men disse menneskene er nødt, de må ha denne inntekten for å fø på familien sin.

Det andre alternativet er at familien selger sine døtre til menn som lover familien penger og et godt liv for datteren deres i utlandet med bra jobb. realiteten er at disse jentene blir plassert i bordeller i arabiske og asiatiske land.

Det tredje alternativet er å gifte seg med en hvit mann fra europa og usa som har alright økonomi å kan sikre jenta et godt liv og familien litt bistands penger.

Alle alternativene er grusomme. Men det tredje alternativet er det beste av de 3 selvom det foregår misbruk der også.

Mange i tråden her skriker om at alle import bruder er svindlere og at jeg kommer til å bli robbet for rubbel og bit. Men det de glemmer er at det er ikke i snitt import bruden som er overgriperen, tvert imot... det er mannen som importerer de som er det, det er uhyrlig mange tilfeller hvor import bruden blir mishandlet av sin hvite mann.

og når det kommer til fillipinsk kultur så er det slik at de er dypt kristne , så det forventes at jenter skal være med sin ektemann til de dør. om det blir skilsmisse så blir jenta fryst ut av familien pga tapt ære.

derfor blir mange fillipinske kvinner i grusomme forhold hvor de blir utsatt for det ene og det andre. de er i et fremmed land og tør ikke kontakte politiet.

men nå har jeg ingen planer om å misbruke noen. tvert imot, den heldige utkårede som jeg plukker ut bør føle seg beæret og heldig over å få lov til å være sammen med en så snill og god mann som meg.

og jeg er allerede godt etablert så jeg kan tilby et uendelig mye bedre liv enn det de kom fra.

Dette innlegget er enkelt og greit.

På første side av tråden skriver du:

Har chatta bittelitt med ei 18 årig kinadame med enorme jur og svær rumpe som kan være veldig aktuell.

I tillegg er hu flink til å lage mat

Hvorfor føler du behov for å trolle - er det for å sparke diskusjonen i gang eller erte på deg flest mulige?? :klo:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget er enkelt og greit.

På første side av tråden skriver du:

Har chatta bittelitt med ei 18 årig kinadame med enorme jur og svær rumpe som kan være veldig aktuell.

I tillegg er hu flink til å lage mat

Hvorfor føler du behov for å trolle - er det for å sparke diskusjonen i gang eller erte på deg flest mulige?? :klo:

trolling? begge innlegga mine er jo sant da. hu har store jur. og det finnes 3 alternativer for jenter fra fattige kår i noen asiatiske land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trolling? begge innlegga mine er jo sant da. hu har store jur. og det finnes 3 alternativer for jenter fra fattige kår i noen asiatiske land

Det jeg mente var at du i det lange innlegget faktisk hadde noen velbegrunnede meninger som det var litt substans i. Om man er enig eller ikke, er ikke så viktig.

I innlegget om store jur etc - reduserer du deg selv til en sjåvinistisk gammel gris.

Uansett om du er en Gutt på 30 på med stor G.

Med det innlegget på første side : Er du ihvertfall ikke Mann med stor M, i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...