Gå til innhold

Import bruder


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at det ikke kommer til å være noen hvite folk igjen om 100 år.

Og litt på denne fyren som ble rundlurt av en slik dame, nå må han sove på et gulv hos en venn. http://www.side3.no/krim/ruinert-av-thaibrud/5172188.html

Anonymous poster hash: 5830a...56a

Hvis jeg av en eller annen merkelig grunn hadde vært så naiv at jeg lot meg lure på den måten, så hadde jeg i alle fall aldri i verden erkjent det offentlig. Bl.a. overføre 110.000,- for at hun skulle kjøpe forlovelsesring?! WTF! Verden vil virkelig bedras.

Unnskyld avsporingen, forresten.

Du får ha lykke til med datingen, WubWub. Seriously. Jeg vokste opp ved siden av en nabo (sjømann) som var gift med en dame fra Filipinene, lenge før sånt ble vanlig. Et godt, skikkelig ekteskap lenge før ordet importbrud var kommet inn i det norske språk. I dag hadde vel folkesnakket gjort ting vanskelig for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindlet for hva da? Hvor mange ganger må jeg si at jeg har brukt opp alle pengene mine allerede så det er ikke noe midler å bli svindlet for. Herregud "HAHAHAHAAHAH HIHIHIHIH LIZM AZZZZ HIHHAOAGOHDHGFDKJGH".

Du virket jo lur.

Må si det er du som virker så lur her.hahahahahhaha !! Har du ikke lest om alle så blir svindlet? du trenger ikke å ha en mill for å bli svindlet, bare vent til du må betale for biletter eller at dei spørr om du kan overføre noen kr:P 😂😂 dei kan sine metoder

Anonymous poster hash: 13a01...f50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindlet for hva da? Hvor mange ganger må jeg si at jeg har brukt opp alle pengene mine allerede så det er ikke noe midler å bli svindlet for. Herregud "HAHAHAHAAHAH HIHIHIHIH LIZM AZZZZ HIHHAOAGOHDHGFDKJGH".

Du virket jo lur.

Fortsett å lev i troen på at de vil ha deg pga deg, og ikke å komme til Norge å leve på dine penger. Si dette til deg selv 1000 ganger, så kanskje du aldri klarer å innse hva du har blitt utsatt for haha.:P

Anonymous poster hash: c85ec...672

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er du som virker så lur her.hahahahahhaha !! Har du ikke lest om alle så blir svindlet? du trenger ikke å ha en mill for å bli svindlet, bare vent til du må betale for biletter eller at dei spørr om du kan overføre noen kr:P dei kan sine metoder

Anonymous poster hash: 13a01...f50

De som blir svindlet er som regel menn som har funnet kone i thailand. Der er dette ren business.

Finner du dame fra kina, sør-korea eller japan derimot så er sjangsen for å bli svindlet svimlende lav ettersom de fleste jenter der tilhører middelklassen og er vestlige (hvertfall i japan,sør-korea og noen steder i bejing, hongkong eller shanghai).

hooker man opp med noen fra fillipinene så må man i mange tilfeller inngå en økonomisk avtale med din kommendes kone fremtidige familie hvor du som takk for at du får lov til å gifte deg med hu. så der sier de det direkte ut på forhånd at du er nødt til å betale litt penger. så ikke noe svindel der.

men nå skal ikke jeg finne meg dame fra thailand eller fillipinene heller da. men kina eller sør-korea, da fra middelklassen.

og det finnes ikke noe penger å svindle meg for, hvor mange ganger har jeg sagt det nå? når regninger og mat er betalt per måned så har jeg 0kr på bok. jeg har 2 leiligheter jeg betaler for så da er det ikke noe å hente der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har chatta bittelitt med ei 18 årig kinadame med enorme jur og svær rumpe som kan være veldig aktuell.

I tillegg er hu flink til å lage mat

"Kinadame"?

Dette tegner til å bli et bra forhold.

Det må jo bli et bra forhold siden de viktigste kriteriene er på plass. :ler:

Endret av pantertante
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsett å lev i troen på at de vil ha deg pga deg, og ikke å komme til Norge å leve på dine penger. Si dette til deg selv 1000 ganger, så kanskje du aldri klarer å innse hva du har blitt utsatt for haha. :P

Anonymous poster hash: c85ec...672

Det er stor risiko for å bli utsatt for svindel om man henter ei brud fra thailand ja. Men det er ikke det jeg skal.

Dessuten, selvom noen menn blir svindlet så er det oftest i stor grad de asiatiske damene som lider den største nøden. Ofte havner de opp hos en slem mann som banker de sønder og sammen mens han tvinger dem til å være slaven hans.

Så dette går begge veier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være en av dine beste investeringer. Er ganske høy terskel for en kvinne å flytte fra familien sin for å finne kjærligheten viser jo bare at hun er mer dedikert og har større tro på forholdet enn en random norsk jente som bare har laget en tinderprofil. Samme om man betaler for flyreiser til og fra thailand, da viser man at man tar ting seriøst.

Rimelig sikker på at folk som driver med importbruder finner fortere en kjæreste enn de på nettdating. Man dater ikke en ny jente i måneden om man driver med importbruder.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På FEM begynner et program om import bruder nå, kanskje det kan være interessant for dere?

Anonymous poster hash: b1786...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som blir svindlet er som regel menn som har funnet kone i thailand. Der er dette ren business.

Finner du dame fra kina, sør-korea eller japan derimot så er sjangsen for å bli svindlet svimlende lav ettersom de fleste jenter der tilhører middelklassen og er vestlige (hvertfall i japan,sør-korea og noen steder i bejing, hongkong eller shanghai).

hooker man opp med noen fra fillipinene så må man i mange tilfeller inngå en økonomisk avtale med din kommendes kone fremtidige familie hvor du som takk for at du får lov til å gifte deg med hu. så der sier de det direkte ut på forhånd at du er nødt til å betale litt penger. så ikke noe svindel der.

men nå skal ikke jeg finne meg dame fra thailand eller fillipinene heller da. men kina eller sør-korea, da fra middelklassen.

og det finnes ikke noe penger å svindle meg for, hvor mange ganger har jeg sagt det nå? når regninger og mat er betalt per måned så har jeg 0kr på bok. jeg har 2 leiligheter jeg betaler for så da er det ikke noe å hente der.

Jeg ler av deg😅😂😂😂👏👏👏

Anonymous poster hash: 13a01...f50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av deg

Anonymous poster hash: 13a01...f50

Hva er morsomt med det jeg skrev? Det meste stemmer ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg av en eller annen merkelig grunn hadde vært så naiv at jeg lot meg lure på den måten, så hadde jeg i alle fall aldri i verden erkjent det offentlig. Bl.a. overføre 110.000,- for at hun skulle kjøpe forlovelsesring?! WTF! Verden vil virkelig bedras.

Unnskyld avsporingen, forresten.

Du får ha lykke til med datingen, WubWub. Seriously. Jeg vokste opp ved siden av en nabo (sjømann) som var gift med en dame fra Filipinene, lenge før sånt ble vanlig. Et godt, skikkelig ekteskap lenge før ordet importbrud var kommet inn i det norske språk. I dag hadde vel folkesnakket gjort ting vanskelig for dem.

Nei, jeg tror ikke akkurat han fyren der har vunnet noen darwin priser i sitt liv.

Han var vel litt i overkant desperat og ensom da, så ble han fanget i klørne til ei rålekker ung jente.

Men som du sier så er det ikke bare elendighetene og havari i forholda når man finner seg dame fra utlandet. Det er faktisk mange som greier få det veldig fint sammen, men da for meg tenker jeg at begge partene må være likestilt, på relativt samme alder og i lik økonomisk situasjon slik at ikke maktfordelinga blir forskjøvet i en av partenes favør.

Derfor er det uaktuelt for meg å finne meg jente fra thailand eller fillipinene fordi de i de fleste tilfeller er ufattelig mye fattigere enn oss nordmenn. Så da må man ha i bakhode at det kan etterhvert balle seg på med utgifter til konas familie.

finner man seg noen fra middelklassen i kina, sør-korea eller japan derimot så er det snakk om noe helt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, samme faen hvor man finner seg ei dame hen - det være seg på byen, på MATCH.com, asiandating, på arbeidsplassen, eller sukker.no.

MEN, hvordan skal du vite at dere faktisk passer sammen? At personlighetene og verdiene deres er kompatible? At dere har kjemi? Samme ønsker for fremtida?

Lykke til med å reise til og fra Asia på dates...

Anonymous poster hash: f2a36...1ff

ja var det da. man har like liten mulighet til å vite om man er kompatible med noen fra asiandating som man vet om man er kompatibel med noen fra sukker og match.

man vet ikke om man har noen kjemi før man har truffet hverandre ! men jeg har alltid hatt lyst til reise til asia uansett, har vært i 20 land så langt men aldri noen asiatiske. shanghai. tokyo, seoul og hongkong er høyt på reiselista mi så om jeg finner noen alrighte som bor der så hadde det bare vært stas å reist ned å blitt bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit om luring som er litt hekta på kinesisk. Det går vel litt trått og har kosta noen 100 tusen. Og på disse "date" helgene forventer de gjerne vesker i 10.000 kr klassen. Ikke tull engang. 2 timer etter å ha hilst var mulberryveske et intenst ønske. Disse har utrolig høye tanker om seg selv og sin verdi. Forvent ingen ydmykhet der og hold på lommeboka.

Thai er jo et språk /kultur og mat helvete. Sjelden de har utdannelse. Så da blir du og forsørge dama som lager mye rare sterke supper og prøve å ikke drite deg ut kulturelt. Foreldrebidrag påregnes.

Indonesiske kjenner jeg en som henta men da forsvant jaggu forhuden og ribba på julaften for han blei plutselig muslim!! Ellers mye likt thai.

Hvis du på død og liv MÅ hente noen så tror jeg Filipinsk er det minst problematiske. De snakker bra engelsk, kristne, litt amerikanisert dog, men de er ofte utdannet f.eks sykepleier. Det gir håp om at de en dag kan bidra til husholdningen OG dere kan snakke sammen om det er viktig for deg.

Jeg er godt fornøyd med norsk dame selv, men lykke til

Anonymous poster hash: e6f9b...d2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er klar over at de som lager dating-sider lager falske meldinger for å tjene penger på å beholde seg som bruker?

Men slik er det jo på ikke-asiatiske sider også.



Anonymous poster hash: 5830a...56a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke jenter i "middelklassen" er det som gidder å registrere seg ved et slikt tacky nettsted som "Asiandating.com"?
Se på forsiden, da. Det er jo bare reklame om å møte jenter raskt og billig. Middelklasse?? Tror du finner mer middelklasse på OKCupid.

Endret av Noope
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at de som lager dating-sider lager falske meldinger for å tjene penger på å beholde seg som bruker?

Men slik er det jo på ikke-asiatiske sider også.

Anonymous poster hash: 5830a...56a

på asiandating kan du åpne opp cam med de du prater med. det har jeg også gjort. dette er ekte folk.

har mange derfra på skypen min også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke jenter i "middelklassen" er det som gidder å registrere seg ved et slikt tacky nettsted som "Asiandating.com"?

Se på forsiden, da. Det er jo bare reklame om å møte jenter raskt og billig. Middelklasse?? Tror du finner mer middelklasse på OKCupid.

de som søker kjærligheten.

asiandating er ikke noe anderledes enn sukker.no eller moteplassen.no. bare at det er for asiater.

er norske kvinner i middelklassen på sukker.no vet du

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...