Gå til innhold

Skammer meg over jobben til samboeren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da vi vokste opp var de fleste av oss jordnære og hadde ingen ønske om å leve et "fint" liv. Nå, som 40-åring, er de fleste av venninnene mine sammen med/gift med menn med gode utdannelser og god lønn. De snakker ofte om feriene til dyre steder og får ofte smykker og andre oppmerksomheter fra mennene sine. De er siviløkonomer, advokater, leger... Selv er jeg sammen med en trafikklærer. Venninnene mine forteller ofte om spennende prosjekter mennene driver med, mens alt jeg kan fortelle om er dårlige elever og nesten-ulykker. Jeg liker ikke å innrømme det, men jeg er misunnelig på venninnene mine som er sammen med suksessfulle menn :( Er det rart å tenke slik og å stadig sammenligne seg?



Anonymous poster hash: f0a61...edd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er dumt å tenke sånn. Mannen din har en viktig jobb som er med på å oppdra gode sjåfører.

Anonymous poster hash: 02a7e...4bf

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal da ikke skjemmes over at de er blitt fine på det. Vær stolt av den du er, og at du har klart å holde på deg selv :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg synes det er en merkelig ting å gjøre. Han er da ikke mindre verdt fordi han er en trafikklærer. Du burde gjøre noe med holdningene dine, tenker jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min jobber på 1881 opplysningen. :) Kjempe stolt for jobben han gjør <3



Anonymous poster hash: 41056...7fc
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart menn dropper ut av samfunnet. What's the fucking point.



Anonymous poster hash: 72af5...596
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en mann med en viktig jobb.

Han har trolig fast arbeidstid i motsettning til mennene til venninnene dine.

Prøv å fokuser på fordelene med din mann, og kjøp smykkene dine selv!

Du vet ikke hvordan venninnene dine har det bak lukkede dører.

Kanskje flere gjerne hadde byttet.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt på siden av saken, men er det virkelig sånn at mannen din forteller om elendige elever og nestenulykker til deg, og så lar du skravla gå til venninneflokken din? Hvor kjipt tror du ikke det er for Johnny fra Stovner dersom du, mannen din og resten av hønsflokken lar hele nabolaget more seg over hvor dårlig han er til å kjøre?



Anonymous poster hash: d8268...33f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi vokste opp var de fleste av oss jordnære og hadde ingen ønske om å leve et "fint" liv. Nå, som 40-åring, er de fleste av venninnene mine sammen med/gift med menn med gode utdannelser og god lønn. De snakker ofte om feriene til dyre steder og får ofte smykker og andre oppmerksomheter fra mennene sine. De er siviløkonomer, advokater, leger... Selv er jeg sammen med en trafikklærer. Venninnene mine forteller ofte om spennende prosjekter mennene driver med, mens alt jeg kan fortelle om er dårlige elever og nesten-ulykker. Jeg liker ikke å innrømme det, men jeg er misunnelig på venninnene mine som er sammen med suksessfulle menn :( Er det rart å tenke slik og å stadig sammenligne seg?

Anonymous poster hash: f0a61...edd

Når man skjemmes over nære andre, så er det ofte seg selv en er flau over. Jeg kan med 90% sikkerhet si at du heller ikke føler at du han oppnådd det du kunne.

Men det jeg stusser mest over er hva som skjer med folk. Hvor er den personen som beundrer at partneren tjener sine penger i en ærlig jobb hvor vedkommende bruker mange timer?

Hvor har det blitt av disse?

http://3.bp.blogspot.com/_lqvqjgzxlo4/TPslJRMQ_9I/AAAAAAAAACo/hAR63j0S1GI/s1600/100_2196%2Bhonest%2Bwork.JPG

Og hvorfor vil man på liv og død ha disse?

http://www.theaustin.com/sites/default/files/banner/GuysAtTable1.jpg

Er ikke en mann en person som tjener sitt daglige brød ved å jobbe hardt? Slik som disse:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/09/21/article-2206050-0059AA091000044C-332_964x756.jpg

Bilder med opphavsrett omgjort til link.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt på siden av saken, men er det virkelig sånn at mannen din forteller om elendige elever og nestenulykker til deg, og så lar du skravla gå til venninneflokken din? Hvor kjipt tror du ikke det er for Johnny fra Stovner dersom du, mannen din og resten av hønsflokken lar hele nabolaget more seg over hvor dårlig han er til å kjøre?

Anonymous poster hash: d8268...33f

sier jo iikke navn da!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da vi vokste opp var de fleste av oss jordnære og hadde ingen ønske om å leve et "fint" liv. Nå, som 40-åring, er de fleste av venninnene mine sammen med/gift med menn med gode utdannelser og god lønn. De snakker ofte om feriene til dyre steder og får ofte smykker og andre oppmerksomheter fra mennene sine. De er siviløkonomer, advokater, leger... Selv er jeg sammen med en trafikklærer. Venninnene mine forteller ofte om spennende prosjekter mennene driver med, mens alt jeg kan fortelle om er dårlige elever og nesten-ulykker. Jeg liker ikke å innrømme det, men jeg er misunnelig på venninnene mine som er sammen med suksessfulle menn :( Er det rart å tenke slik og å stadig sammenligne seg?

Anonymous poster hash: f0a61...edd

Hvor langt har dine venninner drevet det til i livet? Har de solid utdannelse og god lønn? Eller lever de på mennene sine?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tomasjj

Kanskje du heller skulle fokusere på de menneskelige kvalitetene til mannen din, de som gjorde at du valgte han?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt på siden av saken, men er det virkelig sånn at mannen din forteller om elendige elever og nestenulykker til deg, og så lar du skravla gå til venninneflokken din? Hvor kjipt tror du ikke det er for Johnny fra Stovner dersom du, mannen din og resten av hønsflokken lar hele nabolaget more seg over hvor dårlig han er til å kjøre?

Anonymous poster hash: d8268...33f

Nå nevner de forhåpentligvis ikke navn da. Så med mindre det er snakk om et knøttlite sted vil de ikke kunne vite hvem det er.

Er trafikklærer et dårlig yrke? Trodde det var sett på som en bra jobb, jeg. Det hadde aldri streifet meg!

Anonymous poster hash: 25a82...899

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier jo iikke navn da!

Skam deg mie. Tenk om mannen din ser denne tråden!

Anonymous poster hash: a57c8...e11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...