Gå til innhold

Hvis han gikk på strippeklubb, hva hadde du gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sa til mannen min som var på guttetur til Las Vegas at jeg ikke ville likt det hvis han hadde gått på strippeklubb. Vi har et godt forhold og jeg har aldri sagt at han ikke har fått lov til noe. Men med strippeklubb så sa jeg at det var over grensen og jeg hadde blitt såret hvis han hadde vært på det, han sa at det var helt greit. Så kom han hjem, turen var fin og vi var glade blablalbalba. Spol fram til i dag og det har kommet fram at han selvfølgelig var på strippeklubb med et par av gutta, ikke hele gjengen. Er steike forbanna og føler at han ikke har respektert meg og mine grenser som jeg var ganske tydelig på.

Vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Hva hadde dere gjort?



Anonymous poster hash: d0414...ea5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har alle våre grenser og det er opp til enhver å definere de. Når dere har gjort det, men han LIKEVELL trykker over de har han ingen respekt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde typen ønsket seg en kveld på strippeklubb, så vel bekomme. Hadde det vært snakk om å gå på horehus, hadde det ikke vært like greit. :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg hadde gjort? Takket de høyere makter for at dama ikke er like navlebeskuende som deg.

Hvorfor er det navlebeskuende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på strippeklubb som noe ganske uskyldig, men det spørs selvsagt på om mannfolket ditt er til å stole på eller ikke. Jeg har selv vært på strippeklubb med kompiser og jeg er dame, ser derfor ikke noen grunn til at jeg skulle nekte min mann dette.

Anonymous poster hash: 73a69...bcc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blir sur og skal lage kvalme for noe slikt som dette fortjener han bedre enn deg...



Anonymous poster hash: be565...943
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Strippeklubb i Vegas sammen med kompiser hadde vært greit for meg. Han vet selv hvor grensen går.

Men å si at han ikke skal gjøre noe og likevel gjøre det er ikke greit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det navlebeskuende?

Med forbehold om at jeg ikke kjenner til nøyaktig hva han foretok seg der inne: Jeg synes det er navlebeskuende å trekke slutninger slik TS gjør. Det famøse besøket kan skyldes dårlig impulskontroll, at han gav etter for gruppepress eller ha lignende trivielle forklaringer. Det behøver ikke bety at han ikke har respekt for "grensene" til TS.

Når det er sagt, er jeg selvsagt farget av at jeg synes det er spesielt å legge ned veto mot noe så uskyldig som å stikke innom en strippeklubb - noe jeg vil tro at de aller, aller fleste menn har gjort.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strippeklubb i Vegas sammen med kompiser hadde vært greit for meg. Han vet selv hvor grensen går.

Men å si at han ikke skal gjøre noe og likevel gjøre det er ikke greit.

Han har ikke sagt at han ikke skulle gjøre det. Om du leser TS sin tekst igjen sier hun at hun vil føle seg såret dersom han går på strippeklubb og han svarer at det er helt greit.

TS: Skal han få lov til å nekte deg hva enn han vil bare han, i eget hode, har en god begrynnelse for det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal De sitte hjemme og styre hans guttetur til Las Vegas? Undertegnede ville dumpet Dem.

Signerer denne. Mandig gjort!

Anonymous poster hash: be565...943

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke brydd meg om, om han var i Vegas med gutta.

Anonymous poster hash: a4a35...067

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de andre her. Det er for så vidt ikke greit å tråkke over de grensene du har satt, men å gå på strippeklubb en enkelt gang i en slik setting som guttetur til Vegas er ikke noe å bli sint for.

La nå mannen få hygge seg!

Hvis han begynner å gå på strippeklubb hver uke, blir det jo noe annet.

Hva skulle han gjøre, da, si til gutta at "Dama mi er så streng, så jeg vil heller sitte her på hotellrommet, bare dra dere"?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skulle han gjøre, da, si til gutta at "Dama mi er så streng, så jeg vil heller sitte her på hotellrommet, bare dra dere"?

+1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle våre grenser og det er opp til enhver å definere de. Når dere har gjort det, men han LIKEVELL trykker over de har han ingen respekt for deg.

På samme måte som hun som nekter han i å gjøre noe som er totalt uskyldig. Det å si "nei takk" til kameratgjengen pga ei hjemme i Norge er sjalu og usikker på partneren sin er noe en neppe gjør eller sier. Man blir med på strippeklubben og har det gøy fremfor å måtte ta hensyn til gale/urimelige folk.

Endret av Timza
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på dette med å si en ting, og gjøre noe annet. Reagerer veldig på det for jeg har dårlig erfaring med den type mennesker. Her kan man godt være uenig med meg om ting og ta saker opp til diskusjon, man må ikke avtale ting og late som at man er enige for så å gjøre noe annet etterpå. Det er tull.

Hva du og typen avtaler rundt strippeklubber og diverse orker jeg dog ikke å legge meg opp i.



Anonymous poster hash: a6143...5ec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle våre grenser og det er opp til enhver å definere de. Når dere har gjort det, men han LIKEVELL trykker over de har han ingen respekt for deg.

Kanskje det er heller hun som ikke respekterer ham?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...