Gå til innhold

Samboeren min er utro med søsteren min.?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff! :klem:

Jeg ville stolt på eget instinkt, og når hun ble rød og han stammet.. Vel, jeg hadde ikke trodd på de to med det første!

Tja - jeg hadde også blitt stressa, rød og stammende om det hadde kommet en vill furie og hylt til meg i full offentlighet.

Hadde ikke du?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja - jeg hadde også blitt stressa, rød og stammende om det hadde kommet en vill furie og hylt til meg i full offentlighet.

Hadde ikke du?

Kun om jeg var skyldig! Jeg holder ikke hender med andre enn kjæresten. Gjør du?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun om jeg var skyldig! Jeg holder ikke hender med andre enn kjæresten. Gjør du?

Da var jeg visst kjæreste med alle i klassen på barneskolen i noen sangtimene. Også er det visst da også veldog mye lesbiske kvinner her i landet, og homofile menn i pakistan.

Anonymous poster hash: 48b50...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg visst kjæreste med alle i klassen på barneskolen i noen sangtimene. Også er det visst da også veldog mye lesbiske kvinner her i landet, og homofile menn i pakistan.

Anonymous poster hash: 48b50...e19

Vær grei å skille barneskole fra voksenlivet takk.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun om jeg var skyldig! Jeg holder ikke hender med andre enn kjæresten. Gjør du?

Ja, det gjør jeg stadig vekk.

Og påstår du at du ikke får kroppslige reaksjoner som rødming, økning av adrenalin osv., i det hele tatt hvis noen kommer og kjefter på deg, og er illsint på deg - selv om du ikke har gjort noe galt? Da er du et unikum, i så fall.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg stadig vekk.

Og påstår du at du ikke får kroppslige reaksjoner som rødming, økning av adrenalin osv., i det hele tatt hvis noen kommer og kjefter på deg, og er illsint på deg - selv om du ikke har gjort noe galt? Da er du et unikum, i så fall.

Nei jeg reagerer ikke slik når jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt. Ganske normalt det altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det samme... Min samboer og min søster. Det sjokket man får er helt enormt. Dobbelt svik, dobbel smerte. Jeg synes ikke du overreagerer.



Anonymous poster hash: eef8f...94f
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg reagerer ikke slik når jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt. Ganske normalt det altså.

Nei, det tror jeg ikke det er. De fleste vil føle at adrenalinet stiger, man får et sjokk, man blir umiddelbart redd og nervøs over situasjonen. Selv om man ikke har gjort noe galt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele greia her høres merkelig ut jeg..

Anonymous poster hash: 25671...1f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke det er. De fleste vil føle at adrenalinet stiger, man får et sjokk, man blir umiddelbart redd og nervøs over situasjonen. Selv om man ikke har gjort noe galt.

Jo det er ganske normalt altså. Men uansett så er denne diskusjonen en avsporing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er ganske normalt altså. Men uansett så er denne diskusjonen en avsporing.

Nei, egentlig ikke. Vi mennesker har gjerne en tendens til å lese situasjonen, og her på KG har man en tendens til å trekke konklusjoner kun ut ifra minimalt med info. Jeg selv, for eksempel, ser skyldig ut hver gang jeg går gjennom tollen, eller hver gang jeg blir stoppet i promillekontroll, selv om jeg er uskyldig som engelen Gabriel. Skulle jeg ha blitt dømt for hver gang jeg ser skyldig ut, hadde jeg fått fast rom på Bredtvedt.

For all del - det kan godt hende disse to humper i vei som kaniner, jeg ville bare nyansere litt og si at reaksjonene som de viste - som det ble beskrevet i HI - ikke nødvendigvis betyr at de er utro.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Vi mennesker har gjerne en tendens til å lese situasjonen, og her på KG har man en tendens til å trekke konklusjoner kun ut ifra minimalt med info. Jeg selv, for eksempel, ser skyldig ut hver gang jeg går gjennom tollen, eller hver gang jeg blir stoppet i promillekontroll, selv om jeg er uskyldig som engelen Gabriel. Skulle jeg ha blitt dømt for hver gang jeg ser skyldig ut, hadde jeg fått fast rom på Bredtvedt.

For all del - det kan godt hende disse to humper i vei som kaniner, jeg ville bare nyansere litt og si at reaksjonene som de viste - som det ble beskrevet i HI - ikke nødvendigvis betyr at de er utro.

Javel, men det er deg. Det betyr ikke at min reaksjon er så spesiell og unik som du skal ha det til. Mine erfaringer med mennesker tilsier at ts sin søster og samboer ikke har rent mel i posen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men det er deg. Det betyr ikke at min reaksjon er så spesiell og unik som du skal ha det til. Mine erfaringer med mennesker tilsier at ts sin søster og samboer ikke har rent mel i posen.

TS burde vite (om hun tenker seg om) hvordan reaksjons møsntert til både samboer og søster er.

Anonymous poster hash: 90bf7...ee3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS burde vite (om hun tenker seg om) hvordan reaksjons møsntert til både samboer og søster er.

Anonymous poster hash: 90bf7...ee3

Så skriv det til ts da. Ikke meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men det er deg. Det betyr ikke at min reaksjon er så spesiell og unik som du skal ha det til. Mine erfaringer med mennesker tilsier at ts sin søster og samboer ikke har rent mel i posen.

...og der bekrefter du nettopp poenget mitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der bekrefter du nettopp poenget mitt.

Det tolker kanskje du det som ja. Men du avsporer tråden til ts noe grundig nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tolker kanskje du det som ja. Men du avsporer tråden til ts noe grundig nå.

Fint om du begrunner hvorfor jeg avsporer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tolker kanskje du det som ja. Men du avsporer tråden til ts noe grundig nå.

Absolutt ikke..? Det er ikke en avsporing å mene noe annet enn resten, tvert om er det kanskje fint å høre at de ikke nødvendigvis har gjort noe forferdelig.

Ærlig talt så vet jeg ikke hva jeg hadde følt selv. Jeg hadde nok blitt nervøs av det, sånn i tilfelle de begge har sviktet meg mens jeg er godtroende og/eller uvitende - men jeg hadde ikke vært 100% sikker på at noe galt har skjedd. Jeg har også holdt hender med folk uten romantiske følelser, hvis de attpåtil lo og tullet med noe er det ikke sikkert det var ''seriøst ment''.

Jeg hadde nok også blitt litt satt ut om noen hadde løpt bort til meg og skreket på gaten. Jeg hadde antakeligvis sagt at hun overdrev. Jeg hadde mest sannsynlig sagt at jeg aldri kunne gjort noe slikt. Selve reaksjonen deres er det ikke noe å si på, synes jeg - de har jo ingenting å innrømme om det ikke er noe å innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...