Gå til innhold

Samboeren min er utro med søsteren min.?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gråter og skjelver mens jeg skriver dette, så det kommer sikkert til å være noen skrivefeil her og der men..

Jeg har alltid følt at samboeren min har hatt et godt øye til søsteren min som er 6 år yngre (24 år). Hun er den av oss to som har det flotteste utseendet om man kan si det på den måten. Hun er veldig slank, har langt lyst hår, trener gjevning og har en veldig flott figur, hvite colgate tenner, alltid flotte klær osv. Hun har menn etter seg hele tiden. Jeg på den andre siden er helt ordinær. Søt, men ikke ei man snur seg etter.

For noen måneder siden la jeg merke til at samboeren min drev å likte bilder av søsteren min på Facebook i ny og ne. Jeg tenkte ikke så veldig mye over det der og da, men registrerte det. Dette var bilder hvor søsteren min "gjor seg til" på bildene.

For noen uker siden fortalte samboeren min (som jeg forøvrig har vært sammen med i 4 år) at han ville begynne å trene. Han fortalte at han hadde pratet litt med søsteren min og de hadde avtalt å begynne å trene sammen. Eller, han kunne være med henne der hun pleide å trene fast. Jeg reagerte litt på dette, og kjente at det var litt rart at ville trene med henne og ikke med kameratene sine, men lot det gå. Samboer mente hun var god motivasjon i forhold til kameratene hans som ofte bare gikk på trening for å komme seg ut døra.

Så nå i kveld var jeg på shopping senteret i byen som har kveldsåpent. Det er inne på dette senteret treningssenteret hvor samboer og søsteren min trener ligger. Når jeg gikk rundt å titta på senteret så jeg plutselig samboeren min og søsteren min gå ut av døren hånd i hånd!!!!!! De smilte og lo, som et kjærestepar!!!

Jeg mistet besinnelsen og stormet mot dem mens jeg skrek. De slapp hverandre med en gang de så meg, og ba meg roe meg ned. Søsteren min var illrød i ansiktet og samboeren min stod bare å stammet. Jeg sa at jeg hadde hatt misstanke lenge, og at jeg hadde lagt merke til samboeren min sitt øye til henne. De tok meg ut av senteret og utenfor prøvde de å bagatelisere det jeg hadde sett med at de bare "tulla litt med hverandre". Jeg ba samboeren min om å ryke og reise, og ble kjørt til ei venninne av søsteren min. I bilen prøvde søsteren min å roe meg ned mens jeg gråt, men jeg var illsint. Hun satte meg av og mente jeg overreagerte.

Nå sitter jeg hos ei venninne og føler meg helt tom. Jeg vet ikke hva jeg skal tro?! De benekter jo alt, men jeg så jo at det var noe mellom dem. Og han er jo tydeligvis tiltrukket av henne når han driver å liker bilder av henne, trener med henne samt holder henne i hånden!!?

Samboeren min har ringt meg fem ganger men jeg har ikke svart. Jeg skrev bare en sms med "Gi meg fred". Han svarte " Jeg elsker deg. Jeg kunne aldri vært utro" tilbake.

Hva skal jeg tro??? :( Har forøvrig aldri hatt et veldig nært forhold med min søster, så tror hun faktisk kunne ha hatt sex med samboeren min uten særlig dårlig samvittighet.



Anonymous poster hash: 24040...85f
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så fælt!

Jeg tror at du skal følge magefølelsen din her.

Om de har hatt sex eller ei, er det ikke akseptabelt at de leier hender og smiler og oppfører seg som et kjærestepar når de går fra trening.

Utifra reaksjonene som du beskriver, høres det ut som du har tatt dem på fersken.

Hva sier venninnen din om dette forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Snuppi.

Det høres veldig rart ut at de holder hender..? Hvorfor skulle de gjøre det da?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stolt på det de sa.



Anonymous poster hash: 3d138...38c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter og skjelver mens jeg skriver dette, så det kommer sikkert til å være noen skrivefeil her og der men..

Jeg har alltid følt at samboeren min har hatt et godt øye til søsteren min som er 6 år yngre (24 år). Hun er den av oss to som har det flotteste utseendet om man kan si det på den måten. Hun er veldig slank, har langt lyst hår, trener gjevning og har en veldig flott figur, hvite colgate tenner, alltid flotte klær osv. Hun har menn etter seg hele tiden. Jeg på den andre siden er helt ordinær. Søt, men ikke ei man snur seg etter.

For noen måneder siden la jeg merke til at samboeren min drev å likte bilder av søsteren min på Facebook i ny og ne. Jeg tenkte ikke så veldig mye over det der og da, men registrerte det. Dette var bilder hvor søsteren min "gjor seg til" på bildene.

For noen uker siden fortalte samboeren min (som jeg forøvrig har vært sammen med i 4 år) at han ville begynne å trene. Han fortalte at han hadde pratet litt med søsteren min og de hadde avtalt å begynne å trene sammen. Eller, han kunne være med henne der hun pleide å trene fast. Jeg reagerte litt på dette, og kjente at det var litt rart at ville trene med henne og ikke med kameratene sine, men lot det gå. Samboer mente hun var god motivasjon i forhold til kameratene hans som ofte bare gikk på trening for å komme seg ut døra.

Så nå i kveld var jeg på shopping senteret i byen som har kveldsåpent. Det er inne på dette senteret treningssenteret hvor samboer og søsteren min trener ligger. Når jeg gikk rundt å titta på senteret så jeg plutselig samboeren min og søsteren min gå ut av døren hånd i hånd!!!!!! De smilte og lo, som et kjærestepar!!!

Jeg mistet besinnelsen og stormet mot dem mens jeg skrek. De slapp hverandre med en gang de så meg, og ba meg roe meg ned. Søsteren min var illrød i ansiktet og samboeren min stod bare å stammet. Jeg sa at jeg hadde hatt misstanke lenge, og at jeg hadde lagt merke til samboeren min sitt øye til henne. De tok meg ut av senteret og utenfor prøvde de å bagatelisere det jeg hadde sett med at de bare "tulla litt med hverandre". Jeg ba samboeren min om å ryke og reise, og ble kjørt til ei venninne av søsteren min. I bilen prøvde søsteren min å roe meg ned mens jeg gråt, men jeg var illsint. Hun satte meg av og mente jeg overreagerte.

Nå sitter jeg hos ei venninne og føler meg helt tom. Jeg vet ikke hva jeg skal tro?! De benekter jo alt, men jeg så jo at det var noe mellom dem. Og han er jo tydeligvis tiltrukket av henne når han driver å liker bilder av henne, trener med henne samt holder henne i hånden!!?

Samboeren min har ringt meg fem ganger men jeg har ikke svart. Jeg skrev bare en sms med "Gi meg fred". Han svarte " Jeg elsker deg. Jeg kunne aldri vært utro" tilbake.

Hva skal jeg tro??? :( Har forøvrig aldri hatt et veldig nært forhold med min søster, så tror hun faktisk kunne ha hatt sex med samboeren min uten særlig dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 24040...85f

fy satan for en mann du har og din egen søster. Kvalmt kom deg vekk fra han utro jævelen der. MED DIN SØSTER. HALLO. CREEPY OG EKKELT. Har du noe stolthet igjen så kom deg vekk og ikke lat din søster komme unna med dette.

Anonymous poster hash: 1d103...a85

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen holder hender "for tull" når de har kjæreste, da absolutt alle andre ville trodd at de da var kjærester.

De har jo ikke bare muligens hatt sex(og kanskje har de ikke det enda heller, kanskje de enda er på flørtestadiet uten å erkjenne det ovenfor hverandre og håndholding var en start), men uansett er det jo ingen tvil om at de har noe på gang som ikke passer med å være svoger/svigerinne.

Jeg hadde gått videre etter dette, det er SØSTEREN. Det blir nesten ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 1b5d8...869

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor dere? Altså, er det et lite sted eller en by? Synes det er rart at de "tør" å tulle med å holde hender om dette er et sted hvor man lett kan møte på bekjente... Men sånn alt i alt er det jo rart uansett å tulle med slikt.

Anonymous poster hash: ee224...d81

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er svært upassende, og jeg tror ingenting på at de gjorde det på tull. Fy søren, også din egen søster... Hadde nesten vært mest skuffet over henne!

Anonymous poster hash: 8a8b3...c73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det kanskje var uskyldig/ubetenksomt nok i utgangspunktet fra deres side så finnes det faktisk ingen grunn til at de skal holde hender uansett! Hvis en av de holdt på å tryne så greit nok men en ser da virkelig forskjell på det og å holde hender! Stakkars deg - ikke en grei situasjon! 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette hørtes ikke bra ut. Jeg tenker på min svoger som en storebror, og det ville vært helt uaktuelt for meg å holde han i hånda. Søstra mi har funnet seg en fantastisk mann som vi alle er blitt glad i og han har sklidd rett inn i familien. Som sagt så ser vi andre på han som et fullverdig familienmedlem. Hvis jeg nå prøver å tenke noe sånt om han, så blir det nesten like ekkelt som incest.

Anonymous poster hash: 3e32a...d0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe skurrer. Jeg tror ikke jeg hadde stolt på forklaringen deres... Men jeg ville nok ha snakket med søsteren min, mindre sjanse for at hun lyver til deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Noe skurrer. Jeg tror ikke jeg hadde stolt på forklaringen deres... Men jeg ville nok ha snakket med søsteren min, mindre sjanse for at hun lyver til deg.

Sikker på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde snakket med moren min om dette jeg da og hørt hva hun trodde om saken. Om din søster er som min så er det ikke sikkert at hun er interessert på noen som helst måte, men hun har ett enormt bekreftelsesbehov ovenfor det andre kjønn og takler ikke at menn vil ha andre over henne, uansett hvem. Min mann måtte bokstavelig talt be henne ta seg sammen når hun "ekstremflørtet" med han. Hun har bedt meg om unnskyldning da, og jeg kjenner min søster. Men forholdet mellom meg og henne er ødelagt.



Anonymous poster hash: 88fb2...e3d
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig hadde jeg nesten blitt mere forbannet på søsteren min om jeg var deg......samboeren din er bare samboeren din, men din søster er BLOD. Kjærester kan være svikefulle jævler, men ett søsken skal aldri engang tenke på å være så stygg. Det er en grunn til at slike historier ender opp på Jerry Springer liksom, det er fordi de er så sjeldne.



Anonymous poster hash: 88fb2...e3d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! :klem:

Jeg ville stolt på eget instinkt, og når hun ble rød og han stammet.. Vel, jeg hadde ikke trodd på de to med det første!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt usikker faktisk. Kan være de har fått så god kontakt at de føler seg som gode venner. At hele greia er uskyldig.

Ikke godt å vite for det du skriver kan være det ene eller det andre..uskyldig vennskap mellom de, eller at de er interesert i hverandre og har vært eller kunne vært utro.

Du må bare stole på mageføleslen din, og snakke med noen om dette som kjenner de begge to og høre hva de trur.

Men uansett litt rart å leie hender på den måten der, men noen kan jo føle det som helt naturlig, og andre ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres meget suspekt ut, men ikke trekk konklusjoner før alle kort er lagt på bordet. Jeg har et tett forhold til min brors kone. Vi shopper sammen, drar på stranda sammen. Det har forekommet at vi har skippet nedover gaten sammen og hun har holdt rundt armen min mens vi har gått ute offentlig. Jeg er veldig glad i henne for nå har jeg fått en søster, og tenker overhodet ikke på henne som noe annet.

Det er alltid hyggelig og spennende å bli kjent med nye folk, spesielt spennende om det er attraktive personer. Så la meg påpeke at det er mulig å gjøre det du har observert uten at det er noe utroskap bak.

Endret av electric_trond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen holder hender "for tull" når de har kjæreste, da absolutt alle andre ville trodd at de da var kjærester.

De har jo ikke bare muligens hatt sex(og kanskje har de ikke det enda heller, kanskje de enda er på flørtestadiet uten å erkjenne det ovenfor hverandre og håndholding var en start), men uansett er det jo ingen tvil om at de har noe på gang som ikke passer med å være svoger/svigerinne.

Jeg hadde gått videre etter dette, det er SØSTEREN. Det blir nesten ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 1b5d8...869

Ingen?! Joda, det kunne jeg godt ha gjort, bare på tull. Alle som sier de ikke kunne ha gjort det har ikke tenkt seg helt om, tror jeg. Jeg tror de fleste - hvis de tenker seg GODT om, har holdt en mann/kvinne i hånden av en eller annen uskyldig grunn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å foreslå incest trekant også bli en pologami familie hvis det slår ann.

Dere vil garantert få flere tilbud om intrvju og kanskje til og med en reality serie om dere.

Slå til nå mens du har muligheten.

Anonymous poster hash: 48b50...e19

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...