Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

I dag var eg berre 0,6 kg, men det er i morgon som er den offisielle vegedagen og det er litt dumt, for i dag skal vi ete potetball saman med svigermor :fnise: Det kjem eg til å kjenne på vekta ja :jepp:

Og i går vart det heller ikkje 30 kr, for då fekk vi besøk av tanta mi, og då måtte jo vi servere noko! Ho hadde vore heime hos mamma (som er søstra hennar) og fått med seg ei boks med Mormors doble sjokoladeflarn (mine favorittkjeks!!) til oss, så det vart jo nokre sånne kjeks + vaniljeiskake. Jaja, sånn kan det gå.. Eg må prøve å finne noko sunt å servere til gjestane mine som samtidig ikkje ber preg av slankekost.. :fnise:

Og no står boksa med kjeks og fristar på kjøkkenbenken.."friste, friste, friiiiste" seier den.. :gjeiper:

Sidan vi skal ete saman med svigermor i dag (ho kjem heim til oss), så blir det også dessert. For svigermor er av den generasjonen som ikkje ser på middagsmåltidet som fullverdig utan at det er dessert med! :gjeiper: Eg skal trille på butikken etterpå, så då kan eg kjøpe kanskje sjokoladepudding? Det er ikkje det verste å ete, trur eg :)

Ellers merker eg at eg gler meg til å begynne å trene litt meir, saman med mannen. Vi har eit treningsrom i kjellaren, med spinningsykkel, ellipsemaskin, manualar, Bullworker, strikk, ball, magetrenar etc etc. Og ikkje minst ein svær boksesekk! Den skal vi prøve å få hengt opp snart, så får vi trent litt boksing :)

Eg har også masse treningsdvd-ar og wii-treningsspill (blant anna The Biggest Loser), så håper å få testa ut 30 Day Shred med Jillian Michaels :) Las ein plass at ein bør vente i 12 veker med magetrening, eg veit ikkje om det gjeld styrketrening også..men eg tek ikkje sjansen, så eg ventar med styrketrening til gullet er 3 månader. Så ca 1. mars kan eg starte med styrketrening :)

I dag er planen å gå ein trilletur før eg stikk innom butikken. Har vore litt slappis dei siste dagane og ikkje gått, men i dag SKAL eg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag og offisiell vegedag: 0,6 kg. Opp 100 gram sidan førre fredag, noko eg syns er greit :) Og det er det same som i går, noko eg er overraska over, sidan vi åt potetball + dessert. Og sidan vi likevel hadde ete dessert, så åt vi potetgull og drakk brus til Game of Thrones.. :sjenert:

I dag er målet å klare 30 kr! Då har eg klart 3 heilt godtefrie dagar hittil i veka, og det er ein god start, til å vere meg ;) Men det blir berre 60 kr på sparebøssa da, sidan mannen min betalte 30 kr for mandag og tirsdag, ingenting for onsdag og torsdag og så får vi forhåpentligvis for i dag :) Laurdag og søndag er lost cases :gjeiper:

Eg syns eg har vore ganske flink og merker forbetring. Men når eg ikkje driv og smået på godteri, potetgull, brus og sjokolade så merker eg at eg er meir svolten. Så eg må definitivt vere flink med måltida mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige veke klarte vi 60 kr til sparebøssa :fnise:

Men, eg har ikkje ete godteri eller drukke brus i dag, sjølv om det står ei skål med sjokolade på bordet og fristar meg. Den stod der frå i går, for laurdag og søndag åt vi maaaasse godsaker og drakk maaaasse brus ;) Men eg er altså flink i dag :jepp: Skal vere flink i morgon også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart ein liten trilletur i går, ca 30 minutt. I dag vart det også ein trilletur, ca 40 minutt. Hadde eigentleg ikkje tenkt meg ut, men så var det så nydeleg ver, så då berre MÅTTE eg :) Veldig fornøgd :tommelsmil:

Baka knekkebrød i går, og åt 4 stk til frukost i dag. Dei var veldig gode! :) Og sikkert veldig sunne, for det er mykje korn i dei (havregryn, linfrø, sesamfrø, kli etc), og ingenting sukker eller feitt tilsatt. Gode! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormors doble sjokoladeflarn :sukk: det er nesten som jeg vil spørre etter oppskriften.... åhhhhh sjokolade er min store svakhet.. :kjefte:

Gele er kalorifattig dessert om en ikke har for masse vaniljesaus på da.. fruktsalat er jo også god som dessert :)

Du er kjempeheldig som har treningsrom i kjelleren! Så lett tilgjengelig da. Håper dere er flink til å bruke det også :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormors doble sjokoladeflarn :sukk : det er nesten som jeg vil spørre etter oppskriften.... åhhhhh sjokolade er min store svakhet.. :kjefte :

Gele er kalorifattig dessert om en ikke har for masse vaniljesaus på da.. fruktsalat er jo også god som dessert : )

Du er kjempeheldig som har treningsrom i kjelleren! Så lett tilgjengelig da. Håper dere er flink til å bruke det også : )

:klemmer :

Mmm, ja, sjokoladeflarna er veldig gode! Men dei er kjøpte, altså ;) Sånne bokser som skuleklasser selger..men det går heilt sikkert an å lage dei sjølve også :) Det har eg lyst å prøve ein gong :jepp: Eg også elsker sjokolade :sjenert:

Fruktsalat er veldig godt :jepp: Og gele :) Tenker at sjokoladepudding også er betre enn f.eks. is, med tanke på kcal-innhold og feitt.

Ja, vi er veldig heldige som har treningsrom, men foreløpig er vi ikkje så flinke til å bruke det.. :sjenert: Der må eg verkeleg skjerpe meg, og mannen min vil jo også bruke det oftare. Så det bør vi få til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag og offisiell vegedag: 0,6 kg! Dvs det same som førre veke! Det er eg eigentleg godt fornøgd med :jepp:

Var i byen i går, så då vart det litt brus og sjokolade på meg. Vi besøkte også bror min, så der vart det litt kake og sånn.. Så torsdag fekk vi ikkje 30 kr.. Men man-ons har vi fått, pluss i dag skal vi få! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120 kr førre veke, det blir det forhåpentleg denne veka også. I går åt vi både snop og kake og drakk brus, sidan det var Valentines dag :)

Har vore litt slappis når det gjeld trilleturar den siste veka, håper å få tatt nokre turar no resten av veka, viss veret blir litt betre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag i går, og då vog eg 1,8 kg, så det var ein del opp frå forrige fredag. Men det var forventa, for eg åt mykje like før eg la meg torsdagen :fnise:

90kr denne veka, har vore snopefri mandag, onsdag og fredag. Torsdag fekk vi besøk, så då vart det is og brus, dessverre :) Har vore slapp med trilleturane også, det har vore så innmari stygt ver denne veka. Men trilla heim frå butikken i går, ca 10 minutt :fnise: (Mannen tok bilen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg nett vore ute på ein trilletur, ca 1 time vart det. (Inkl.en tur i butikken, men eg gjekk jo der også :gjeiper: ) Var godt å endeleg få komme seg ut, det har vore styggever heile forrige veke.

Men sjokoladen som ligg i kjøleskåpet fristar meg sånn! Ååååh, eg har lyst på den! Men eg er STERK og tar ikkje den ;) Det er sånn Toppris-plate.. Sukk, eg har fått dilla på Toppris-kubben, og kva såg eg no etter nyttår? Jo, den har komt i PLATE! Dån! Eg har kjøpt ei plate kvar bidige helg! :daane:

1. mars tenkte eg å begynne på 30 Day Shred med Jillian Michaels. Då har det gått over 3 mnd sidan fødselen, så eg håper kroppen er klar for litt trening då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa...det har vore ei dårleg veke! Mannen har vore heime, hatt vinterferie, så vi har hatt "helg" kvar dag sidan onsdag!

Men mannen min fekk seg eit sjokk då vi skulle kjøpe bukse til han på laurdag og han ikkje fekk på seg den vanlege størrelsen! Men han kjøpte buksa, og SKAL inn i den! :)

Så i dag startar vi, sjølv om det ikkje er 1. mars :daane: Han skal på fjelltur etter jobb, eg skal gjere "30 Day Shred" med Jillian Michaels! :tommelsmil: Mest sannsynleg døyr eg :fnise:

Tok mål av meg i dag, og alle måla var nesten dei same som 1. februar. Men her her dei:

26. februar:

Vekt: 2,7 kg (jaiks!)

Hals: 35,5 cm

Bryst: 117 cm

Bryst under: 88,5 cm

Midje: 97 cm

Hofte: 110 cm

Lår: 73 cm

Legg: 44 cm

Ankel: 25 cm

Overarm: 36 cm

Handledd: 17 cm

Skal ta og måle meg etter Shred'en også :jepp: Håper på litt forandringar då :tommelsmil:

Vi sat faktisk og såg heile Level 1 i går, så no veit eg kva eg går til. Mannen min var veldig optimistisk og heier på eg :) Skal trene mandag til torsdag, så det blir ikkje 30 dagar på rad, men det gjer ikkje noko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte 1/30 i går :tommelsmil:

Eg er i grusomt dårleg form, merker eg. Eg trur nok svangerskapet har gjort sitt, men for all del, eg var i dårleg form FØR svangerskapet også! Men merker at f.eks. magemusklane er svakare no enn før. Og armhevingar - huff!

Men det verste var all hoppinga. Jumping Jacks, hoppetau og butt kicks.. Eg klarte rett og slett ikkje å gjere det på rett måte, fordi puppane mine er så gigantisk store at det er ekkelt å hoppe! Enda eg hadde på meg to treningsbh-ar..Jaja, får ha på meg endå ein i dag da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2/30 vart gjennomført i går :)

I dag vog eg "berre" 1,6 kg - håper nedgangen fortsetter til fredagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkje trening i går og i dag..

Gjekk trilletur i styggeveret, ca 1 time til saman (inkl ein tur i butikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, eg er ikkje så flink til å oppdatere her.. :sjenert:

Droppa 30 Day Shred.. eg likte det godt, og syns det var overkommeleg å trene i den lille halvtimen det tok, men det klaffa ikkje heilt med mann og barn og middag og dusjing og alt det der. Så foreløpig er det trilling som blir trimmen framover :)

Menmen.. vog 1,5 kg i dag, og det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilling er fin trim det også. For ikke så snakke om den friske luften da! :) Så kan du jo ta noen dype knebøy med vogna når du først er igang! :)

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trilling er fin trim det også. For ikke så snakke om den friske luften da! :) Så kan du jo ta noen dype knebøy med vogna når du først er igang! :)

God helg! :)

Ja, trilling gjer godt for kroppen! :) Og så er det kjekkere å trille enn å gå tur åleine, for sjølv om guten ikkje gjer så mykje utav seg så er det likevel selskap i han :)

(Eg tek av og til litt "benkpress" med guten :fnise: Ligg på matta og løftar han 10 gongar i lufta :fnise: )

God helg til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått eit par trilleturar denne veka, men ikkje mykje. Skal tru når vårveret kjem? Gler meg til å gå tur i soooola! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skikkeleg dårleg veke forrige veke, for vi hadde barnedåp 18.mars og sat igjen med masse kakerester (enda vi ga bort masse!), så vi åt kake og god mat heile veka, og i helga var vi heime hos familien min (og åt endå meir god mat :fnise: ). Så på mandagen var eg heile 3,8 kg! :daane:

I tillegg er eg blitt forkjøla, så eg har ikkje vore ute på trilletur (men vi hadde to lange turar i helga). Heldigvis har eg klart å halde kostholdet bra denne veka, så i dag vog eg "berre" 2,6 kg. Får sjå kva vekta viser i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei :vinke:

Tenkte jeg måtte ta turen innom deg også! Er veldig gjerne med å heier deg igang om du vil? :jepp:

Hvordan er det med kosthold og trimming for tiden? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...