Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

For en liten stund siden da jeg og kjæresten hadde lagt oss og begynt å kose litt, sa han plutselig at han tente skikkelig på tanken om at jeg blir pult av andre gutter.

Han sa at han ville se på at andre gutter pulte meg og sprutet på meg og sånn.

Jeg ble litt satt ut da han sa det, men syntes tanken var litt pirrende og har tenkt på det i ettertid. Han var ikke helt edru da han sa det, men han har nevnt ved noen anledninger før i edru tilstand at han vil pule meg mens en annen gutt gjør det, se på mens jeg blir pult av andre osv... Han blir veldig kåt av det og synes det er en deilig tanke. Han sa også at han likte tanken på at jeg ble pult av gutter når jeg er ute på byen og kommer hjem og sier det til han og at han skal slikke fitta mi osv.

Han nevnte masse om hva han ville likt å se andre gutter gjøre med meg. Han nevnte også at han ville ta med gutter hjem eller få gutter ute på byen til å pule meg når vi er ute sammen.

Er det her en slags fetisj eller?

Må innrømme at tanken på å bli pult av andre gutter er pirrende :fnise:

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok enda flere menn som ikke kunne leve med at kjæresten lå med andre, men det er likevel mange av oss om tenner på dette. Så gutten din er slett ikke uvanlig.

Selv har jeg et så bevisst forhold til dette at jeg etter at jeg ble singel nesten bare dater jenter som vet at jeg ønsker et slikt forhold. Hun vil ha friheten til å se andre menn, gjerne ta dem med hjem og ha sex med dem i vår seng, mens jeg vil holde meg trofast mot henne. Ikke helt balansert, men det er slik jeg vil ha det. ;)

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

Fantasi og virkelighet bør ikke alltid være lik. Det som er en pirrende tanke kan bli katastrofe om det blir satt ut i handling. Tenk ihvertfall innmari godt gjennom det og snakk om det på forhånd, om dere i det hele tatt har tenkt å gjennomføre det. Og uansett kan dere oppdage mange uhyggelige ting kan skje imens og etterpå.

Min kjæreste og jeg har snakket om det (etter å ha lest "fantasilister" her på KG) og funnet ut at selv om det er en pirrende fantasi ville vi aldri ha satt det ut i handling, det ville knekt oss å bringe andre inn i vårt sexliv. Det ville blitt alt for mye "sjalusitanker" rundt det.

Men folk er forskjellig, noen liker det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mari_*

Kunne aldri latt no slikt skje i virkeligheten. I fantasien ja,, men det får holde.

Men de som ønsker det må jo kunne gjøre det, uten å bli dømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er faktisk en av de gutta som liker å se dama mi med andre. Har bare skjedd en gang for min del, og da fant hun seg en gutt fra nettet som hun sugde og pulte. Også tok hun bilder av alt til meg.

Det er et eller annet med å se at dama koser seg med kuken til en annen. Blir litt sjalu og ekstremt kåt ;)

Men alt dette forutsetter at hun bygger tillit både før og etter. Vær veldig var på å gi han bra feedback etter du har ligget med andre om det skal skje :)

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok en veldig vanlig fantasi blant mange menn og kvinner dette her.

Men fantasi og virkelighet er to forskjellige ting :) Som Grafenberg sier over er det viktig med tillit og åpenhet. Hvis ikke går det lett galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg også blir veldig kåt av at hun knuller med andre mens jeg ser på, eller koser med henne samtidig.

Hvis paret første gangen har "gjennom-snakket" en slik setting på forhånd, og latt tanken modnes, og har et godt og sterkt fohold, så er det en veldig spennende opplevelse, som beriker og styrker et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen=) Godt å høre hva andre mener om dette=)

Jeg tenkte ta det opp med han for å høre om han mener at han virkelig ville latt andre pult meg foran han eller om det kun er deilig å si det mens vi puler... Viss det viser seg å være at han vil se andre pule meg, vil jeg snakke mye om det først og vurdere det litt...

Tror jeg må prøve å få snakket med han om dette i dag. Har gått å tenkt på det hele uken=P Vil enten få bekreftet at han vil det eller bare få vite at han synes det er deilig å si sånn når vi har sex=)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør man trå varsomt. Som nevnt før er det forskjell på fantasier og virkelighet. Det fungerer for noen, men ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Dette er en svært vanlig fantasi, det er ponofilm live. Selv har jeg alltid hatt den i mange år, men er dessverre for sjalu til at jeg makter å se kona knullet av en annen.

I stedet har hun skrevet ned noen sex-historier hun hadde før min tid helt ned til absolutte minste detalj - og som jeg har stor onani-glede av. Da kan jeg i hodet "se" henne med en annen. Ikke helt det samme, men en god erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snakke med typen nå etterpå tenkte jeg=) Oppdaterer senere om hvordan samtalen gikk og hva som ble "svaret" ;) hehe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel
Skal snakke med typen nå etterpå tenkte jeg=) Oppdaterer senere om hvordan samtalen gikk og hva som ble "svaret" ;) hehe...

Nå er jeg spent ;) Selv har jeg og typen min en lignende fantasi :) Jeg tenner på tanken av å se han med en annen jente og han tenner på tanken av å se meg med en annen gutt. Vi er nokk altfor sjalu til å la det blir virkelig... for nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen=) Godt å høre hva andre mener om dette=)

Jeg tenkte ta det opp med han for å høre om han mener at han virkelig ville latt andre pult meg foran han eller om det kun er deilig å si det mens vi puler... Viss det viser seg å være at han vil se andre pule meg, vil jeg snakke mye om det først og vurdere det litt...

Tror jeg må prøve å få snakket med han om dette i dag. Har gått å tenkt på det hele uken=P Vil enten få bekreftet at han vil det eller bare få vite at han synes det er deilig å si sånn når vi har sex=)

Hei

Hva med din selvrespekt da? Høres ut som prostusjon...

Ta vare på deg selv og ha respekt for kroppen din. Fantasi og virkelighet er to helt forskjellige ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vi er nokk altfor sjalu til å la det blir virkelig..

Riktig konklusjon. Uharmoniske og shaky forhold skal ikke gi seg inn i slike seanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Hei

Hva med din selvrespekt da? Høres ut som prostusjon...

Ta vare på deg selv og ha respekt for kroppen din. Fantasi og virkelighet er to helt forskjellige ting.

Mys som er veldig opphissende i fantasien, men som kan bli mer enn bare litt kjipt IRL.

Mulig dette går helt fint - men kan like gjerne (og kanskje mer sannsynlig?) føle til en følelse av å bli brukt, og det kan gjøre noe med ikke bare forholdet ditt men også selvrespekten. Når man bare er 18/19 så har man ikke helt oversikten, akkurat, dessverre. Om dere ikke har et valdig alvorlig forhold, og det ikke gjør så mye om det blir slutt, så er det kanskje ikke så farlig å prøve (selv om DU kan ende opp med en negativ opplevelse) - men om det er et "voksent" forhold dere vil skal vare, så er jo dette et mildt sagt risikabelt prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mys som er veldig opphissende i fantasien, men som kan bli mer enn bare litt kjipt IRL.

Mulig dette går helt fint - men kan like gjerne (og kanskje mer sannsynlig?) føle til en følelse av å bli brukt, og det kan gjøre noe med ikke bare forholdet ditt men også selvrespekten. Når man bare er 18/19 så har man ikke helt oversikten, akkurat, dessverre. Om dere ikke har et valdig alvorlig forhold, og det ikke gjør så mye om det blir slutt, så er det kanskje ikke så farlig å prøve (selv om DU kan ende opp med en negativ opplevelse) - men om det er et "voksent" forhold dere vil skal vare, så er jo dette et mildt sagt risikabelt prosjekt.

I et par andre tråder (bla Når hun har rast fra seg med andre menn) diskuteres det hvorfor mange kvinner ser ut til å foretrekke å gi fremmede eller menn de har rene seksuelle forhold til de heftigste sexopplevelsene, mens de blir mer forsiktige når de går inn i et mer seriøst forhold. Kanskje mange av dem tenker som deg, at det er så mye risiko ved å eksperimentere seksuelt at dette ikke egner seg i forhold som skal vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skrev jeg at jeg skulle snakke med han om dette, men det gikk ikke. Det ble aldri et tidspunkt som passa seg bra å ta opp et sånt tema på, så det ble til at vi bare lå å kosa oss, hadde sex og sovna=P

Men jeg skal gjøre et nytt forsøk og da skal jeg få noe ut av samtalen og oppdattere dere med hva som ble sagt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

Tror ikke det er så uvanlig egentlig. Jeg fant ut at typen min liker dette. Til å begynne med var det bare sånne småhint når vi snakket om sex. Etter hvert viste det seg at vi begge tente veldig på dette.

Over tid så har fantaisene våre tatt med form, og vi er etter hvert begynt å bli nysgjerrige på å gjennomføre noe av dette. Vi har tenkt at det er ganske lurt å ha en slags "kjøreplan", som man ikke avviker noe fra. På den måten kan man unngå at man går ut over de grensene man har.

For oss var det viktig at det ikke er en mann/menn vi "kjenner", så vi har dmeldt oss inn på en sånn kontaktside på nett. Heldigvis er det mye kåte menn der ute.

Det vi har tenkt i første omgang er en sånn rett på sak affære. Jeg skal suge typen min, mens mrx skal kose med meg/slikke meg. Så får han lov til å knulle meg(med kondom selvsagt).

Som avslutning skal jeg ronke mr.x mens kjæresten min ser på - helt til han får orgasme og sæden spruter på meg.

Begge tenner vi veldig på dette scenariet og har allerede aktuelle kandidater:-)

Vi har også mer avanserte fantasier, men vil begynne i det små...

Hmm..ble rent tent av å skrive om dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...