Gå til innhold

Mann - men har lyst til å kjøpe meg penkjole/ selskapskjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt mer tid nå. Jeg er en godt voksen transe. Tidlegere var det ikke så vanleg at menn kjøpte seg kjoler. Det er forsatt mye fordomer i det at menn bruker kjole. Men å kjøpe kjole har blitt mer akseptert. Slik har jeg opplevd det. Tidlege kunne en få nei når en vill prøve en kjole, men nå er det nesten aldri problem med det.

Kjøp deg fin kjole du og kos deg med den. Ja kjøp flere også.

Det om kroppen: Slett ikke alle jenter har store hofter, så ingen problem der. Bryster har jenter, omm ikke alle er så store. Kjøp deg en BH og få fylt opp i den. Ikke så stor cup,anbefaler b-cup. Om du velger stor cup er det ikke lett at det ser ekte ut.

OBS Pass deg for store utsinginger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen god venninne å ta med deg? Som kan litt om snitt, farger etc? :) Så ser hun hva du kler og ikke kler og.

TS:

Jeg ser hva du mener, og det hadde vært veldig kjekt med litt "kvalitetskontroll" på kjole, men har dessverre ingen venninne som både har god smak og som jeg kan ta med på kjolejakt.

Anonymous poster hash: cefa6...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

Jeg ser hva du mener, og det hadde vært veldig kjekt med litt "kvalitetskontroll" på kjole, men har dessverre ingen venninne som både har god smak og som jeg kan ta med på kjolejakt.

Anonymous poster hash: cefa6...d5b

Håper du finner deg noen kjoler du liker. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare si: kjør på! Just do it :D

Og lykke til!

og skriv gjerne hvordan det gikk :))

Håper du finner deg noen kjoler du liker. Lykke til!

TS:

Takk for oppmuntrende støtte. Dere har overbevist meg om at jeg skal gjøre dette nå, og bare jeg kommer i gang tror jeg at jeg kose meg med opplevelsen. Det er vel litt av poenget med kjolejakt :danse:

Står mellom 2 butikker - en hvor jeg tror de har større utvalg og mer å velge mellom (prøve :cool: ) :cool: og en hvor jeg snakket med en dame som virket veldig hyggelig.

Rekker ikke å handle denne uken pga jobb, håper på tid neste uke. Jeg bør vel sette av litt tid :laugh:

Så skal jeg gi et hint hvis jeg finner meg en kjole som jeg liker (tror ikke det vil være noe problem) og som passer. :fnise:

Anonymous poster hash: cefa6...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

TS her:

Det tok tid før jeg fikk gjennomført på kjolejakt, men for noen dager siden tok jeg turen til den ene butikken. Hadde satt av tilstrekkelig tid slik at jeg både skulle ha anledning til å se på utvalget deres og kunne prøve kjoler uten tidspress. Gledet meg til å prøve flere forskjellige kjoler og hadde forhåpninger om å finne en som både passet og jeg synes var lekker.

Ble hilst velkommen av den ene damen som jobbet der, som sa jeg bare kunne se meg rundt. Det gjorde jeg, men hun virket veldig opptatt med andre ting. Kikket på kjolene der hun var, men beveget meg over i den andre delen av butikken hvor hennes kollega var. Så litt mer på kjolene der, som var litt kanskje enda nydeligere og forsøkte å spørre litt om hjelp til størrelse. Igjen fikk jeg lite respons, hun svarte generelt og viste ingen interesse for å betjene meg. Siden jeg ikke at jeg var interessant som kunde kikket jeg litt til, synes det var litt vanskelig med størrelsene, så jeg takket høflig for titten og gikk.

Men skuffet over at jeg ikke fikk mer hjelp, rådgivning og heller ikke fikk prøvd en eneste kjole.

Mulig de hadde mye jobb med varer som måtte ordnes (den ene nevnte noe om det), men det ble ikke noen positiv erfaring. Men lurer fremdeles på om jeg skal prøve den andre - hun jeg snakket med der virket veldig imøtekommende og hyggelig



Anonymous poster hash: cefa6...d5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg trur nok at dei heilt visst ikkje tenkte på at kjolen var til deg, men at du såg etter noko til kjærasten. Når du då ikkje bad om hjelp, trur eg dei tenkte at du berre titta. Eg trur nok du må rekne med at ekspeditørane spør opp att eit par gonger om det verkeleg er til deg, det er jo trass alt ikkje SÅ vanleg heller. Prøv igjen!

Om du legg ut måla dine her, kan vi kanskje hjelpe deg litt med storleikar, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med deg og handlet kjole :-)

Søren,at ikke jeg bor nærmere Oslo..

Men lykke til,du er tøff! :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg trur nok at dei heilt visst ikkje tenkte på at kjolen var til deg, men at du såg etter noko til kjærasten. Når du då ikkje bad om hjelp, trur eg dei tenkte at du berre titta. Eg trur nok du må rekne med at ekspeditørane spør opp att eit par gonger om det verkeleg er til deg, det er jo trass alt ikkje SÅ vanleg heller. Prøv igjen!

Om du legg ut måla dine her, kan vi kanskje hjelpe deg litt med storleikar, forresten.

Ja, det kan godt være at du har rett i det var slik de oppfattet det, og at jeg nok burde vært tydeligere

på at jeg så etter til meg. Det er jo ikke så veldig vanlig, nei :)

Eg er i Oslo kvar dag, eg kan bli med eg!

:) Så veldig snilt og hyggelig av deg å tilby det! :blomst:

Jeg skal nok prøve å gå på kjolejakt igjen. Er ikke sikker på om jeg skal be deg om å bruke av din tid med mindre du også liker å handle kjoler sammen med andre da :)

Anonymous poster hash: cefa6...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg med å lese om den fine reisen du har startet på TS! Å følge sine innerste tanker å drømmer er tøft gjort av deg :D. Synn å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...